در روزهای کرونایی از خرید کتاب غافل نشوید

خرید کتاب
لست سکند

دوران شیوع کرونا هزار بدی دارد که یکی از نکات مثبت آن توجه مردم کشور به کتاب خواندن است. زیرا در این دوران افراد اوقات فراغت بیشتری دارند و نباید در خیابان ها مگر به خاطر کار ضروری رفت و آمد کنند.

به گزارش کاماپرس، افراد برا یخرید کتاب خود نیاز به رفت و آمد غیرضروری ندارند و می توانند کتاب های مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش  هند

چقدر به خرید آنلاین کتاب فکر می کنید؟

تا چه میزان ریسک خرید از راه دور را به جان می خرید؟ چقدر از این شیوه ی خرید کردن لذت می برید؟ چقدر به خرید از طریق وب سایت ها اعتماد دارید؟ پاسخ تمام این سوالات به فرهنگ خرید و فروش توسط درگاه های اینترنتی بستگی دارد. بیش از 15 سال است که از ورود این سیستم به کشور می گذرد و هنوز تعداد بالایی از افراد ترجیح می دهند که از نزدیک کالای درخواستی را خریداری کنند.

لمس کتاب برای خرید

راز آسمان پایتخت

شاید همه ما می دانیم که حال و هوای خرید کتاب از نزدیک، لمس ورق های کاهی، بوی صفحات نو کتاب، مرور چند خطی از آن، سبک سنگین کردن وزن کتاب برای راحتی در حمل، مخاطب را به سمت خرید این کتاب سوق می‌دهد. خب پر واضح است که خرید آنلاین تمامی این امکانات را در اختیار نخواهد گذاشت. اما با وجود تحولات اخیر در زمینه ی بازاریابی دیجیتال و عدم دسترسی به تمام کتاب‌ها به صورت حضوری، معیار‌های عرضه‌ی آنلاین کمی منعطف تر شده‌اند، به این صورت که با جستجوی نام هر کتاب در سایت، توضیحاتی مثل جنس ورق‌ها، اندازه، نویسنده و موضوع کتاب ارائه شده است.

ایجاد تمایل برای خرید اینترنتی

اگر همین الان دو موقعیت، یکی پرداخت از طریق سایت و دیگری از طریق پیشخوان مغازه باشد، بیشتر مردم مورد دوم را انتخاب می کنند چرا؟ چون مخاطب به اندازه‌ی کافی اعتماد به خرید از طریق کلیک بر روی وب سایت را ندارد.

چیزی که الان در دسترس بیش از 80 درصد مردم می‌باشد، گوشی‌های هوشمندی است که امکان جستجو و ارتباط با دنیای آنلاین را فراهم کرده است چه بسا اینکه با خرید آنلاین از تخفیف‌های بالا بدون صرف هزینه‌ی اضافی خواهید بود.

آشنایی با سایت های خرید آنلاین کتاب

ممکن است در مخزن سایت‌های ارزشمند، حرکت دورانی را داشته باشید و گیج و سر درگم در انتخاب بمانید. یکی از راه‌های ساده‌ی شناخت سایت‌های معتبر، جستجو و مشاهده‌ی آن‌ها در صفحات ابتدایی گوگل می‌باشد. همچنین مرور نظرات و تجربه‌ی دیگران از خرید کتاب زبان انگلیسی از یک سایت، نشان دهنده‌ی میزان اعتبار و حرفه ای بودن فروشگاه‌های اینترنتی کتاب زبان می‌باشد.

لیست سایت های خرید آنلاین کتاب

وب سایت کتاب لند با فعالیت مفید و نه چندان طولانی در عرضه ی آنلاین کتب زبان، نام خود را بر سر زبان‌ها قرار داده است. در این سایت با انواع کتاب‌‍های آموزشی، داستان‌ها و منابع کاربردی تخصصی مواجه خواهید شد. فرایند خرید با کتاب لند به تجربه‌ای بی نقص و دوست داشتنی تبدیل خواهد شد. ارائه‌ی انواع کتاب‌های عمومی، کتاب‌های زبان، رمان‌های اوریجینال در فاصله ی زمانی کوتاه به تمام شهرهای ایران، ارائه‌ی مشاوره‌ی آنلاین و رایگان برای خرید کتاب، ارسال هدایا و برگزاری فستیوال‌های مختلف جهت ایجاد موقعیت خرید برای همگان، از عمده خدمات سایت کتاب لند به آدرس اینترنتی  www.ketab.landمی باشد. هوشمندانه خرید کنید!

معرفی دو محصول پرطرفدار کتاب های زبان انگلیسی

یکی از مجموعه کتابهای پرطرفدار در زبان انگلیسی مجموعه کتاب هری پاتر زبان اصلی می‌باشد و از دیگر کتاب های پرطرفدار آموزش لغات زبان انگلیسی می‌توان به

کتاب Oxford Word Skills اشاره کرد که تمامی این محصولات و هر نوع کتاب آموزشی و داستانی دیگر زبان انگلیسی در سایت کتاب لند موجود است.

منبع ایسنا

مرتبط با : کتاب لند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز