در آسان خرید بدون پیش‌پرداخت خرید کنید

کاربران فروشگاه آنلاین آسان خرید، امکان تهیه کالا و خدمات تا سقف یک میلیارد و 500 میلیون ریال بدون ضامن و پیش‌پرداخت را دارند.

کاماپرس در ادامه به معرفی آسان خرید و خدمات متنوع آن می‌پردازد؛

*  تمرکز اصلی آسان خرید بر ارائه خرید غیرحضوری و اقساطی کالای دیجیتال از جمله موبایل، لپ‌تاپ و لوازم‌خانگی برای دارندگان چک صیادی است.

* کالای دیجیتال در سایت آسان‌خرید در دسته‌بندی‌های لوازم خانگی، ابزار و تجهیزات صنعتی، خودرو و موتورسیکلت، محصولات استوک و خدمات حضوری ارائه می‌شود. خدمات حضوری شامل هایپرکالا، صنایع چوب، طلا و جواهرات است. به زودی لینک دسترسی به خدمات پزشکی نیز فعال می‌شود.

* براساس اطلاعاتی که در سایت آسان خرید وجود دارد، بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی می‌توانند بدون پیش‌پرداخت خرید اقساطی کالا و خدمات را تجربه کنند. دارندگان نیکارت ویژه فرهنگیان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی می‌توانند همانند دیگر مشتریان این فروشگاه اینترنتی با تضمین کیفیت خرید کنند.

آریاک سفر

* دارندگان ریل کارت ویژه کارکنان راه‌آهن و کارت حکمت که به کارکنان نیروهای مسلح تعلق می‌گیرد نیز امکان استفاده از خدمات آسان خرید را دارند. مشتریان کالا را بعد از ثبت سفارش در محل مورد نظر دریافت کرده و در 12 قسط با کارمزد اندک پرداخت می‌کنند.

* قدرت خرید مشاغل آزاد دارنده چک صیادی و کارمندان با راه‌اندازی شبکه خرید و فروش اقساطی کالا و خدمات در این فروشگاه افزایش یافته چرا که محصولات برندهایی از جمله بوش، ال‌جی، اپل، سامسونگ، ایسوس و فیلیپس را به صورت اقساط و بدون سود خریداری می‌کنند.

* طبق اطلاعات سایت آسان‌خرید در زمان تهیه این مطلب، گوشی‌های تلفن همراه شیائومی مدل اف 3، سامسونگ گلکسی مدل ام 12 و شیائومی مدل ان‌ای لایت پرفروش‌ترین تلفن‌های همراه بودند. در این سایت محصولات هوآوی و مدل‌های گوناگون کامپیوتر استوک اچ‌پی با تخفیف ویژه عرضه می‌شوند.

*  سفارش‌ها در آسان خرید پس از پردازش و بسته‌بندی به مشتریان در سراسر ایران ارسال می‌شود. کاربران می‌توانند با عضویت در آسان‌خرید به فروش کالاها کمک کرده و به ازای هر فروش درآمد کسب کنند.

* آسان خرید دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره است که این نماد از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فرایندها و تطابق نحوه عملکرد فروشگاه با قوانین اعطا می‏‌شود. نحوه خرید از این سرویس همانند فرایند خرید از دیگر فروشگاه‌‌های آنلاین است.

* فروشندگان خرد و کلان و صاحبان کسب‌وکارها در آسان خرید این امکان را دارند محصولات را به مشتریان زیادی از سراسر کشور معرفی و همراه با فروش آنلاین، هزینه را نقدی دریافت کنند.

*  اطلاعات کامل درباره محصولات، شیوه‌های پرداخت و رویه‌های بازگرداندن کالا در سایت آسان‌خرید ارائه شده است. علاقمندان می‌توانند اپلیکیشن آسان‌خرید را از مایکت دریافت کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آسان خرید
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز