دریافت ویزای پنج ساله امارات با اجرای چهار پیش شرط

لست سکند

اداره فدرال هویت و شهروندی امارات در روز گذشته چهار پیش شرط لازم برای دریافت ویزای توریستی پنج ساله به خارجی‌ها را اعلام کرد. متقاضیان ملزم به ارائه پس‌انداز چهار هزار دلاری، بیمه درمانی، کپی گذرنامه و همچنین عکس رنگی هستند.

به گزارش کاماپرس، دولت امارات در ابتدای سال جاری برای نخستین بار از اعطای ویزای توریستی ۵ ساله به گردشگران خبر داد. دولت امارات سرانجام در روز گدشته پیش شرط‌های لازم برای دریافت ویزای پنج ساله امارات را اعلام کرد. علاقمندان به دریافت این ویزا در ابتدا باید حساب بانکی شخصی افتتاح کنند. پس از گذشت شش ماه از افتتاح حساب باید چهار هزار دلار یا معادل آن به ارزهای خارجی در حساب متقاضیان باقی مانده باشد.

امارات یکی از ثروتمندترین کشورهای خاورمیانه به شمار می‌رود که خود را به یکی از مقاصد گردشگری ویژه در منطقه تبدیل کرده است. دولت امارات پیش از این اعلام کرده بود که در راستای حمایت از بخش گردشگری امارات، دریافت آسان ویزای گردشگری را برای تمامی ملیت‌ها فراهم خواهد کرد به موجب قانون جدید امارات، ویزای پنج ساله با شرایطی آسان برای شهروندان خارجی که سفرهای متعددی به دبی و دیگر شهرهای امارات متحده عربی دارند، صادر خواهد شد.

بر اساس اطلاع‌رسانی اداره گذرنامه ویزای گردشگری پنج ساله برای همه افراد از هر کشوری در دسترس خواهد بود. بر اساس این قانون افراد مجوز ورود به امارات را برای سفرهای متعدد در طول پنج سال دریافت می‌کنند. البته به شرط آنکه آنکه مدت اقامت فرد در هر سفر به امارات، بیش از ۹۰ روز نباشد.

راز آسمان پایتخت

این ویزا از ابتدای سالی که فرد وارد کشور امارات می‌شود تا نیمه دوم سال پنجم محاسبه می‌شود. طبق این قانون اگر مسافران مایل به بیش از ۹۰ روز اقامت در امارات متحده عربی باشند، می‌توانند مدت زمان اقامت خود را تا سقف ۱۸۰ روز تمدید کنند.

اداره گذرنامه از متقاضیان این نوع ویزا خواسته است تا از طریق پر کردن فرمی در وبسایت این اداره درخواست ویزای گردشگری را ثبت کنند.همچنین تاکید شده است که با کشف هر گونه اشتباه یا خطا در اطلاعات متقاضی، تقاضا بطور کامل رد می‌شود.

اداره گذرنامه امارات افزوده است که افراد در صورت داشتن شهروندی برخی کشورهای واجد شرایط مانند آمریکا یا کشورهای اتحادیه اروپا، برای دریافت ویزای ورود به امارات، نیازی به این ویزای بخصوص ندارند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “دریافت ویزای پنج ساله امارات با اجرای چهار پیش شرط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز