دریافت اینترنتی معدل حساب؛ امکان جدید بانک مهر ایران

مشتریان بانک مهر ایران از این پس امکان دریافت معدل حساب و آگاهی از تسهیلات قابل دریافت را بدون مراجعه حضوری به شعب این بانک خواهند داشت. دسترسی به اطلاعات ذکر شده از طریق وبسایت و همراه بانک این مجموعه امکان‌پذیر است.

به گزارش کاماپرس، مشتریان به منظور مشاهده معدل حساب از طریق نرم افزار همراه بانک مهر ایران، به صفحه معدل حساب مراجعه می‌کنند. در صفحه مذکور حساب‌ها قابل مشاهده بوده و کاربران می‌توانند حسابی را انتخاب کنند که مایل به مشاهده معدل آن هستند. گام بعدی انتخاب یک بازه زمانی به منظور مشاهده معدل حساب کاربر در آن دوره است. نکته مهم اینکه باید روزهای یکسانی از ماه‌های مختلف را در این بخش انتخاب کرد.

از دیگر خدمات اینترنتی بانک مهر ایران، امکان خرید کاربران با استفاده از کالا کارت روی وبسایت این مجموعه است. به این منظور مشتریان با استفاده از کد ملی یا شماره کارت خود، بر اساس کالا کارت دریافتی، امکان خرید را خواهند داشت.

کالا کارت بانک مهر ایران، یک کارت اعتباری بوده که بدون نیاز به سپرده گذاری به مشتریان ارائه می‌شود. اقساط این کارت بین 6 تا 12 ماه اعلام شده و سقف مبلغ آن در حال حاضر 300 میلیون ریال است. مشتریان این مجموعه با دریافت این کارت، امکان خرید از پذیرنده‌های متنوع آن را خواهند داشت. میزان کارمزد کالا کارت بانک مهر ایران، حداکثر معادل 4 درصد اعلام شده است.

راهبردهای پیش روی بانک مهر ایران

آریاک سفر

پیش از این و در اردیبهشت ماه سال جاری، مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک مهر ایران، راهبردهای کاری سال 1400 این مجموعه را اعلام کرد. توسعه بازار و جذب منابع قرض الحسنه با اولویت پشتیبانی از تولید و اشتغال، اصلاح و بهبود روش‌ها و فرآیندها در مسیر مانع زدایی، توسعه به کارگیری فناوری روز دنیا، مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع و مواردی از این قبیل به عنوان راهبردهای اصلی این مجموعه در سال جاری بیان شدند.

این مجموعه در سال 1400 با در نظرگرفتن شرایط کنونی کشور، به ویژه اوضاع ناشی از شیوع بیماری کرونا و تاثیرات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آن و همچنین اولویت‌های اصلی کشور در حوزه اقتصادی، به حمایت‌های خود از اشتغال و کارآفرینی‌های خرد و خانگی، تولید داخلی و برنامه‌های ارتقای معیشت ادامه می‌دهد. طبق گفته اکبری، در مسیر ذکر شده و ادامه حمایت‌ها، توسعه فناوری‌ها و امکانات بانکداری هوشمند و همچنین برنامه‌های اقدام مشترک با نهادها و سازمان‌های متولی بسیار مهم است.

این بانک در سال 1399 بیش از 320 هزار میلیارد ریال تسهیلات را به بیش از 2 میلیون و 325 هزار نفر پرداخت کرده و کلیه منابع آن نسبت به سال 1398 بیشتر از 66 درصد رشد داشته است. همچنین این مجموعه در سال گذشته بالغ بر 7 هزار میلیارد ریال سود به دست آورد.

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز