دربی دوباره بی ‌تماشاگر شد

دربی-کاماپرس

در حالی که قرار است سه شنبه این هفته دو تیم استقلال و پرسپولیس رو در روی هم قرار بگیرند، وضعیت برگزاری این بازی مدام دستخوش تغییر می شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، جدیدترین خبری که خبرگزاری‌ها امروز منتشر کرده‌اند حاکی از این است که این دیدار بدون تماشاگر برگزار می شود. انتشار این خبر در حالی است که روز گذشته مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده بود این بازی ویترین فوتبال ایران است و باید با حضور تماشاگر برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

مسئله با یا بدون تماشاگر بودن بازی یکی از دغدغه‌های برگزاری این بازی است. بیش از ۱۰ روز است که شاخص آلودگی هوای تهران وضعیت قرمز در این شهر را نشان می‌دهد و مدارس و مهدکودک‌ها تعطیل است. طبیعتا در چنین هوایی برگزاری بازی حساس فوتبال هم با خطراتی مواجه است و ممکن است آلودگی هوا این بازی را هم لغو کند.

آریاک سفر

در ایران چند هفته ای از رقابت‌های لیگ برتر بدون حضور تماشاگر برگزار شده است. این تصمیم بعد از وقوع اعتراض‌ها در ایران در پی مرگ مهسا امینی رخ داده است. اگرچه پیش از این رویداد هم در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر به دلیل الزام حضور زنان در ورزشگاه چند بازی به بهانه‌هایی بی‌تماشاگر برگزار شد.

این اولین دربی با حضور تماشاگران زن خواهد بود. دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ روز سه‌شنبه هفته جاری (۲۹ آذر) بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. این نود و نهمین بازی دو تیم است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز