درباره گروه تهران پرداخت چه می‌دانید؟

لست سکند

«تهران پرداخت» به منظور ارائه راه‌حل‌های پرداخت و تبادل‌ها آنلاین ارزی همراه با مطابقت کامل قوانین بین‌المللی در سال 1391 توسط جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه تهران شکل گرفت. شعار این مجموعه «سریع، دقیق و آگاهانه» است. پیش‌تر این مجموعه به صورت غیر متمرکز از سال 1383، در زمینه پرداخت آنلاین، فعالیت خود را برای دانشجویان دانشگاه تهران شروع کرد. هدف نهایی این گروه در ارائه خدمات، آرامش و اطمینان کاربران تهران پرداخت است.

کاماپرس در ادامه نکاتی از تهران پرداخت را برای فعالان و علاقمندان به این حوزه منتشر می‌کند؛

1. تهران پرداخت از ابتدای فعالیت خود بر سه اصل «انجام سریع و دقیق سفارش‌ها»، «پشتیبانی 24 ساعته در تمامی روزهای سال» و «مسئولیت‌پذیری در قبال کاربران و تمامی ذی‌نفعان و شرکای تجاری» بنیانگذاری شد. اکنون این مجموعه در تهران و ارمنستان دفتر دارد.

2. این گروه در حوزه‌هایی مانند آزمون زبان تافل آی.بی.تی، آزمون جی.آر.ای، اپلای، ویزا کارت و مستر کارت، بیت کوین، خرید، فروش و شارژ اتریوم و … به کاربران خدمات ارائه می‌دهند.

3. تهران پرداخت از سال 1391 تاکنون به بیش از 50 هزار دانشجو، استاد دانشگاه، پژوهشگر و سایر اقشار مردم خدمات ارائه داده است.

راز آسمان پایتخت

4. دانشگا‌ه‌های تهران، صنعتی شریف، امیر کبیر، علم و صنعت، خواجه نصیر الدین طوسی و همچنین دانشگاه‌های آزاد اسلامی، غیر انتفاعی و پیام نور تاکنون از خدمات این مجموعه بهره‌مند شده‌اند.

5. کاربران تهران پرداخت می‌توانند نظرات خود را در وبسایت آن ثبت کنند. در حال حاضر 2 هزار و 670 نظر توسط مشتریان این مجموعه در سایت آن ثبت شده است.

6. وبلاگ این مجموعه حاوی مطالبی درخصوص تحصیل در آمریکا، آمادگی زبان جی.آر.ای، راهنمای رنکینگ‌های دانشگاهی برای دانشجویان، کم‌هزینه‌ترین دانشگاه‌های دنیا و … است.

7. تهران پرداخت در وبسایت خود مقاله‌هایی درباره تافل آی.بی.تی، جی.آر.ای، اپلای، پی پال، ویزا و مستر کارت، سفارت آمریکا و تعدادی مقاله در دسته‌بندی عمومی دارد.

8. کاربران از طریق این مجموعه می‌توانند اعتبار دلاری حساب کاربری خود در سایت را افزایش دهند.

9. این مجموعه در تمامی روزهای هفته، به جز روزهای تعطیل، به کاربران خدمات مورد نظرشان را ارائه می‌دهد. حداکثر زمان انجام سفارش‌های آنلاین سایت این گروه نیز سه ساعت اعلام شده است.

10. سوالات کاربران پس از ثبت در سایت این مجموعه، پاسخ داده می‌شود. همچنین این سوالات در سایت به نمایش در می‌آید تا کاربران عمومی در صورت نیاز از آن استفاده کنند.

مرتبط با : تهران پرداخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز