درباره گرایش تازه پارس چه می‌دانید؟

لست سکند

شرکت «گرایش تازه پارس» به عنون یکی از شرکت‌های عضو هلدینگ گرایش تازه از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در حوزه فروش و پشتیبانی فنی مشتریان شرکت‌های هلدینگ عمل می‌کند.

ماموریت این شرکت ارائه خدمات تخصصی و پشتیبانی فنی دستگاه‌ها و تجهیزات تمامی بانک‌ها در سطح کشور، گسترش همکاری‌های بین سازمانی با نهادها و سازمان‌های ملی ذینفع در راستای نیل به اهداف مشترک، دستیابی به علم و فناوری روز، ارزیابی، بومی سازی و کاربردی کردن آن و … اعلام شده است. مدیران و کارکنان شرکت گرایش تازه پارس بر نوآوری در ارائه خدمات به موقع، با کیفیت و بدون وقفه در 24 ساعت ایام سال باور دارند.

کاماپرس در ادامه نکاتی را از این مجموعه را‌ بیان می‌کند که آگاهی از آن برای فعالان این حوزه می‌تواند مفید و موثر باشد؛

1. شرکت گرایش‌های تازه پارس در حال حاضر با مدیریت محسن مهدی‌نیا و با ۴۰۰ کارمند اصلی فعالیت دارد.

2. این مجموعه در حوزه نصب و راه اندازی، تعمیرات و پشتیبانی، سرویس دوره‌ای، حمل و جابجایی و پشتیبانی تلفنی 24 ساعته خدمات ارائه می‌دهد. از دیگر خدمات این شرکت می‌توان به آموزش، خدمات مشاوره‌ای و عقد قراردادهای پشتیبانی اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

3. این مجموعه دارای پوشش سراسری برای خدمات خود است، البته مشاوره و راهنمایی تلفنی نیز در حوزه مورد نظر به مشتریان خود ارائه می‌کند.

4. بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری و سایر شرکت‌ها و نهادها و سازمان‌هایی که در زمینه پرداخت، برداشت و انتقال وجه از دستگاه‌های الکترونیکی و دیجیتالی استفاده می‌کنند، از مشتریان گرایش تازه پارس هستند.

5. شرکت‌های گرایش تازه کیش، انتشارات گرایش تازه و شرکت اسوه ایران از همکاران این شرکت معرفی شدند. مجموعه‌های تجارت الکترونیک تدبیر کیش، کاوشگران همراه کیش و آنی پی دیگر همکاران این مجموعه هستند.

6. این شرکت تاکنون توانسته است رتبه یک خدمات پشتیبانی فنی و رتبه چهار در ارائه و پشتیبانی سخت افزاری و تولید و ارائه قطعات و ملزومات در حوزه تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، لوح تقدیر جهت شرکت به عنوان غرفه دار و حضور در همایش‌های بانکداری اسلامی و بانکداری و الکترونیکی و … را کسب کند.

7. این مجموعه تا سال 1396 به بیش از 57 هزار دستگاه در بیشتر از 19 هزار شعبه بانکی در سراسر کشور، خدمات پشتیبانی ارائه داده بود.

8. این شرکت تا این زمان تقریبا به تمامی بانک‌ها و موسسات کشور و برخی از وزارتخانه و سازمان‌ها خدمات مورد نیاز آن‌ها را در حوزه پشتیبانی و تعمیرات تخصصی ارائه داده است.

مرتبط با : گرایش تازه پارس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز