درباره کراس اوور کی ام سی کی7 بیشتر بدانید

خرید خودروهای کراس اوور از چند سال گذشته بین ایرانیان رواج پیدا کرد. این روزها قیمت انواع کراس اوورها رشد زیادی پیدا کرده به همین دلیل طرفداران این مدل خودروها به دنبال انواع قیمت مناسب‌تر آن هستند. کراس اوورهای چینی با داشتن امکانات و قیمت بهتر نسبت به دیگر محصولات مشابه توانسته‌اند جایگاه خود را در بازار ایران پیدا کنند. خودرو کی ام سی کی7 یکی از انواع این خودروها است که به تازگی در بازار ایران عرضه شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کی ام سی کی7 ساخت کارخانه چینی جک، اواسط سال 2020 رونمایی شد. خودروسازی جک سال 1964 شروع به کار کرد و طی سال‌های فعالیت خود توانست انواع اتومبیل در طرح‌ها و ابعاد مختلف به بازار عرضه کند. مجموع تیراژ این خودروسازی، 600 هزار دستگاه در سال است و بیشتر تولیدات آن در بازار داخلی کشور چین فروخته می‌شود. البته برخی از انواع محصولات آن به بازارهای جهانی نیز عرضه شده است. کی ام سی کی7 یکی از این محصولات است که در ایران نیز فروخته می‌شود. این خودرو توسط کرمان موتور به بازار داخلی راه پیدا کرد و هم اکنون رقیب جدی برای چری تیگو 7 مدیران خودرو به حساب می‌آید. با این حال کی ام سی کی 7 قدرتی به مراتب بیشتر از تیگو 7 مدیران خودرو دارد. این خودرو با طراحی مدرن و امکانات فنی مناسب توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند و در سطح جهانی مطرح شود.

قدرت و شتاب کی ام سی کی7 چقدر است؟

کی ام سی K7 دارای پیشرانه 1.5 لیتری است و 174 اسب بخار قدرت دارد. مدت زمان لازم برای شتاب صفر تا صد این خودرو 9 الی 10 ثانیه اعلام شده است. از لحاظ اندازه، KMC K7 مشابه هیوندای سانتافه است و اندکی از جک اس5 بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.

چراغ‌های جلوی این خودرو شباهت زیادی به جیپ کامپس و نسل جدید هیوندای سانتافه دارد. جلو پنجره این خودرو به محصولات سیات و مازراتی شباهت دارد و به نظر طرح طراح نامدار این خودرو، نیکلاس هویت، توانسته مورد توجه مشتریان قرار بگیرد. ظاهر این خودرو با چراغ‌های جلویی فوق باریک، کاملا اسپرت است. کاپوت جلو و سپر اصلی حجم زیادی دارند و حفره‌های مخصوص مه شکن نیز در طراحی جلویی خودرو به خوبی دیده می‌شود. نمای پشتی این خودرو نیز به چراغ‌های باریک مجهز شده است.

آریاک سفر

جزئیات طراحی داخلی خودرو KMC K7

این خودرو از منظر داخلی نیز جالب توجه است. روی داشبورد این خودرو حالتی ساده با خطوط مورب دارد که به کراس اوورهای مدرن بی‌شباهت نیست. کی ام سی کی7 دارای نمایشگر 12.3 اینچی است و تمام نسخه‌های آپشنال این اتومبیل به پنل تمام دیجیتال پشت فرمان تجهیز شده‌اند.

دوربین پارک، ناوبری ماهواره‌ای، کروز کنترل، تهویه مطبوع خودکار، استارت دکمه‌ای، ورود بدون کلید، حسگر عقب، چراغ‌های ال ای دی و … از دیگر امکانات داخلی این خودرو محسوب می‌شوند. این نوع اتومبیل به دوکیسه هوا برای سرنشینان جلو، حسگر جلو و عقب، نمایش فشار باد تایرها، ترمز ضدقفل ای بی اس و کمکی ای بی دی، کنترل لغزش و سیستم حفظ خودرو در شیب نیز مجهز شده است.

خرید خودرو کی ام سی K7 شیراز

افرادی که مایل به خرید این کراس اوور جدید چینی هستند می‌توانند آن را از نمایندگی حسینی در شیراز خریداری کنند. خودرو کی‌ام‌سی کی7 شیراز با شرایط مناسب به مشتریان واگذار می‌شود. افراد به منظور آگاهی از شرایط فروش خودرو کی‌ام‌سی کی7 شیراز کافی است به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده تا از شرایط خرید خودرو آگاه شوند.

البته افراد به منظور آگاهی از شرایط فروش KMC K7 شیراز امکان تماس تلفنی یا واتساپی با کارشناسان را دارند. کارشناسان نمایندگی مربوطه تمامی اطلاعات و جزئیات فروش KMC K7 شیراز را در اختیار متقاضیان قرار خواهند داد.

نمایندگی مذکور خودرو را به صورت اقساطی نیز به متقاضیان واگذار می‌کند. افرادی که مایل به خرید این خودرو به صورت قسطی هستند می‌توانند با مراجعه به وبسایت این مجموعه از شرایط فروش اقساطی KMC K7 شیراز اطلاع پیدا کنند. این نمایندگی علاوه بر فروش اقساطی KMC K7 شیراز، خودروهای دیگر را نیز به صورت قسطی به مشتریان واگذار می‌کنند. انواع خودروهای جک، لیفان و دیگر مدل‌های کی ام سی از این نمایندگی به صورت اقساطی قابل خریداری هستند.

در وبسایت این مجموعه علاوه بر اطلاعات مربوط به خودرو کی ام سی K7 شیراز، دیگر اطلاعات مربوط به خودروهای دیگر نیز ارائه شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور شیراز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز