درباره مادیران و فعالیت‌هایش چه می‌دانید؟

شرکت مادیران در ابتدا با نام «شرکت امیری و شرکا» توسط محمود امیری راه‌اندازی شد. این گروه یکی از شرکت‌های خصوصی و پیشروی ایرانی در زمینه تجهیزات الکترونیک و راهکارهای نوین تجاری است.

کاماپرس در ادامه به چند ویژگی شاخص شرکت مادیران می‌پردازد که دانستن آنها برای علاقمندان و مشتریان جالب است؛

۱. شرکت مادیران درسال ۱۳۴۳ راه اندازی شد و امروز، به عنوان یکی از معتبرترین و موفق‌ترین شرکت‌های حوزه آی.تی در ایران شناخته می‌شود که توسط چندین نسل از خانواده و مدیرانی حرفه‌ای اداره می‌شود.

۲. بابک ثقفی به عنوان مدیرعامل، به همراه امیرمسعود امیری، فرخ نسیری امیری و شرکت تجهیزات کامپیوتری به نمایندگی از مجید هاشم الحسینی هیئت مدیره شرکت مادیران را تشکیل می‌دهند.

۳. تمرکز اصلی گروه مادیران بر تولید لوازم الکترونیکی مصرفی است. اما در حوزه‌های لوازم خانگی، زیست تخریب، پلاستیک، سرمایه‌گذاری ساختمانی و … نیز فعالیت می‌کند. محصولات شرکت در گروه لوازم خانگی، صوتی و تصویری، رایانه و موبایل، ماشین‌های اداری، دستگاه‌های بانکی و فروشگاهی و دستگاه‌های امنیتی دسته‌بندی می‌شود.

آریاک سفر

۴. مهمترین ارزش در تشکیلات گروه مادیران، انجام کار صحیح است. از دیگر ارزش‌های این تیم می‌توان به اعتماد متقابل، دانش مداری، مشتری مداری، احترام متقابل و …. اشاره کرد.

۵. یکسال بعد از راه‌اندازی مرکز ماشین‌های اداری ایران، گروه مادیران موفق به دریافت نمایندگی انحصاری برند «الیوتی» و ماشین حساب‌های الکترونیکی «شارپ» شد. یکی دیگر از موفقیت‌های مادیران دریافت نمایندگی انحصاری دستگاه‌های سکه و پول شمار بانکی است.

۶. گروه مادیران نماینده انحصاری تعدادی از شرکت‌های معتبر بین‌المللی است که از بین آنها می‌توان به برندهای «ال.جی، وستل، اپسون، ایزر و کَنون» اشاره کرد. همچنین شرکت مادیران ۵ برند انحصاری «ایکس ویژن، کی سبز، تی.سی.ال، اکسل و میوا» دارد.

۷. برند ایکس ویژن در سال ۱۳۸۴ افتتاح شد و تا به امروز توانست جایگاه سوم محصولات صوتی و تصویری را پس از برندهای سامسونگ و ال.جی به خود اختصاص بدهد.

۸. برند «کی سبز» به تولید محصولات قابل تجزیه زیستی مشغول است. این برند توانست، بهترین پلاستیک‌های قابل تجزیه زیستی را تولید و ۶۸ درصد از سهم بازار را از آن خود کند.

۹. شرکت مادیران همچنین به تولید ماشین‌های اداری می‌پردازد که از دهه ۱۳۴۰ تا کنون توانسته به ۷۰ درصد از سهم بازار دست یابد. در سال ۱۳۵۳ به دلیل گسترش و افزایش فعالیت‌ها در این حوزه نام شرکت به مرکز ماشین‌های اداری ایران تغییر یافت.

۱۰. گروه مادیران ۲۱۳ نماینده توزیع محصول دارد. هزار و ۶۲۸ نماینده فروش و در ۲۶ استان، دفاتر فروش محصول دارد.

۱۱. شرکت مادیران مدعی است که میزان رضایت مشتریان در زمینه خدمات پس از فروش با شرکت‌های مطرح ژاپنی و اروپایی قابل قیاس است. مجموعه تولیدی مادیران علاوه بر مراکز سرویس‌دهی، بیش از ۷۰۰ نماینده رسمی خدمات از فروش دارد. بیش از ۹۲ هزار مشتری سازمانی و شخصی که ۹۰ درصد آن را بخش بانکی تشکیل می‌دهند از خدمات پس از فروش مادیران استفاده می‌کنند.

۱۲. در زمینه تعمیرتجهیزات و بردهای مداری، بیش از ۱۰۰ نفر نیروی مهندس و تکنسین در شرکت مادیران مشغول به کار هستند.

۱۳. گروه مادیران سالانه ۳۰۰ هزار سرویس‌دهی انجام می‌دهد و ۱۵ میلیون قطعه یدکی تحت ۳۰ هزار کد مشخص، توسط مادیران توزیع می‌شود.

۱۴. مادیران دارای ۵ شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران سهامی عام، مرکز ماشین‌های اداری ایران سهامی خاص، صنایع پلاستیک مادیران و فروشگاه‌های زنجیره‌ای است.

۱‍۵. یکی از شرکت‌های مجموعه مادیران به نام شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران با نماد «مادیرا» در سال ۱۳۹۷ توسط سازمان بورس اوراق بهادار تهران به ثبت رسید. مجمع عمومی فوق العاده این شرکت دی ماه ۱۳۹۹ تشکیل شد که در پایان جلسه بابک ثقفی مدعی شد که احتمالا تا یک ماه آینده افزایش سرمایه ۱۵۶درصدی ثبت نهایی می‌شود و در سبد سهامداران قرار خواهد گرفت. امیرعلی امیری، امیررضا نسیری امیری، امیرمسعود امیری و مظفرنسیری امیری به عنوان سهام‌داران شرکت مادیران معرفی شده‌اند.

۱۶. در شهریورماه سال جاری فاز اول کارخانه لوازم خانگی مادیران توسط رئیس جمهور، به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد. این کارخانه در زمینی به مساحت ۱۰۰هزارمترمربع در منطقه ویژه اقتصادی پیام با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۵ میلیارد ریال راه‌اندازی شده است و بزرگترین کارخانه فعال کشور در این صنعت محسوب می‌شود.

۱۷. کارخانه لوازم خانگی مادیران ظرفیت تولید سالانه ۵۵۰ هزاردستگاه یخچال فریز، ماشین لباسشویی و کولرگازی را دارد. این شرکت تصمیم دارد زمینه اشتغال ۳۷۰ نفر را به طور مستقیم و تا هزار و ۵۰۰ نفر به طور غیرمستقیم فراهم کند.

۱۸. طی انتشار گزارش نیمسال اول سال ۱۳۹۸، برند ایکس‌ویژنِ مادیران، پرفروش‌ترین برند تلویزیون ایران شد.

۱۹. مجموعه مادیران در دوسال ۱۳۹۵و ۹۶ از طرف سازمان حفاظت محیط زیست، لوح تقدیر صنعت سبز را دریافت کرده است. همچنین در سال ۱۳۹۶ عنوان واحد نمونه صنعتی از طرف اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی استان البرز را کسب کرد و در همین سال، از طرف اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان، لوح تقدیر گرفت.

۲۰. تیم مادیران در بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران در دی ماه ۱۳۹۹ با دو برند ایکس ویژن و تی.اس.ال حضور داشته است.

 

 

 

مرتبط با : مادیران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز