درباره شرکت پخش و بازرگانی پارمیس چه می‌دانید؟

شرکت پخش و بازرگانی تکساران پارمیس- سهامی خاص- در سال 1390 توسط علی اکبر ربیع به منظور توزیع و پخش محصولات تند مصرف و با هدف توسعه سهم بازار، مهندسی روابط با مشتریان و جایگیری سامانه علمی توزیع و پخش مواد غذایی آغاز به‌کار کرد.

در ادامه کاماپرس به ارائه نکاتی درباره شرکت پخش و بازرگانی پارمیس می‌پردازد که مطالعه آن به تولیدکنندگان صنایع غذایی توصیه می‌شود؛

۱. بزرگترین سهام‌دار شرکت پارمیس «تک ماکارون» است.

۲. هدف شرکت تکساران پارمیس، توانمندی تامین کننده برای رساندن محصول تولیدی خود در کوتاه‌ترین زمان، با کم‌هزینه‌ترین راه در سراسر کشور است. شرکت تکساران پارمیس بر اساس ارزش‌هایی چون سرمایه انسانی، شفافیت، ممتاز بودن، وفای به تعهدات و کار تیمی اداره می‌شود.

۳.در سال 1390، علی زارع به سمت مدیرعاملی شرکت تک ساران پارمیس رسید. هدف اولیه انتصاب وی، توزیع و پخش محصولات تولیدی شرکت تک ماکارون، گسترش سهم بازار، مهندسی روابط با مشتریان و استقرار سامانه علمی توزیع و پخش مواد غذایی بود. این شرکت حدود 320 نفر نیروی انسانی کارآزموده و متخصص دارد و از امکانات وسیعی در امر بازاریابی، فروش و توزیع محصولات برند تک ماکارون و دیگر برندهای معتبر داخلی و خارجی برخوردار است.

آریاک سفر

۴. در سال 97، حسین نوفلاح، به عنوان سومین مدیرعامل شرکت پخش و بازرگانی پارمیس معرفی شد. وی تغییراتی از قبیل فرآبند مانیتور شبکه توزیع، استفاده از نیروهای مجرب برای پخش مواد غذایی و بهداشتی، افزایش نیروی کار به 350 نفر، تغییر در نحوه پورسانت فروش، ایجاد کردن جو رقابتی بین همکاران ستادی، معرفی کارمند نمونه در پایان هر ماه و دادن جایزه به آنها در این شرکت ایجاد کرد.

۵. از دیگر اقدامات نوفلاح، اعطاء جوایز به کارمندان نمونه در پایان هر سال، تلاش در راستای شکل گیری خدمات رفاهی و آموزشی پرنسل شرکت، عقد قرارداد با برندهای مشهور مانند پاکدیس ارومیه، شرکت شیلانه، قند و شکر زرین البرز ایرانیان، حلوای باز و زعفران بهرامن، تاسیس لاین مواد شوینده، عقد قرارداد با شرکت پاکناز و عقد قرارداد با شرکت‌های معتبر بین‌المللی در حوزه پخش مواد غذایی بوده است.

۶. تامین کنندگان مواد غذایی شرکت پخش و بازرگانی پارمیس شامل فراورده‌های شیلاتی بندرعباس، شیلانه، بهرامن و تک ماکارون هستند. از جمله تامین‌کنندگان محصولات نوشیدنی این شرکت می‌توان از نستله، پاکدیس و چای احمد نام برد. تامین‌کننده محصولات شوینده و بهداشتی شرکت پارمیس نیز، برند پاکناز است.

۷. از جمله اهداف شرکت پخش و بازرگانی پارمیس می‌توان به بهینه‌سازی برنامه‌ریزی مسیربندی به وسیله ایجاد لاین‌های مختلف فروش، کاهش برگشت از فروش، مشتری‌مداری، پایش و تحلیل دقیق اطلاعات و داده‌ها، هماهنگ‌سازی فعالیت‌های فروش و توزیع، برنامه بلند مدت توسعه و توسعه مسائل رفاهی و آموزشی اشاره کرد.

مرتبط با : تکساران پارمیس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز