۹ نکته درباره استارتاپ سوشیانت و فعالیت‌هایش

«سوشیانت» در سال 1392 با هدف تولید سرویس‌های با ارزش افزوده منطبق با فناوری‌های جدید در حوزه تکنولوژی بازارهای مالی، کار خود را آغاز کرد. ماموریت این مجموعه کشف مسیرهای نوین در بازار سرمایه، خلق محصولات متفاوت و ساده سازی و خلق تجربه مناسب برای کاربران اعلام شد. چشم انداز سوشیانت خلق و مدیریت زیرساخت تبادلات ارزش، در کلاس جهانی و ارزش آفرینی در اکوسیستم فناوری مالی است.

کاماپرس در ادامه 9 نکته از این مجموعه را برای اطلاع بیشتر خوانندگان منتشر می‌کند؛

1. محمد قاسمی و احمد زندی هم بنیانگذاران توسعه فناوری سوشیانت هستند. این مجموعه با ۲۵ نفر نیروی انسانی در زمینه تکنولوژی سرمایه فعالیت دارد.

2. سوشیانت تاکنون سرویس‌هایی مانند زیرساخت معاملات بر خط و پلتفرم معاملاتی و خدمات الگوریتمی و معاملات سریع، بازار گردانی، سوشال تریدینگ، ابزارهای معاملات پیشرفته در ثبت و ارسال سفارش، ابزارهای خاص در حوزه اوراق و آپشن با مفهوم همه در یکی و رویکرد کسب و کار پلتفرم فروش آنلاین محصولات را طراحی کرده است.

3. شرکت‌های کانون کارگزاران بورس، آموزین، سازمان بورس اوراق بهادار، درگاه پارسیان، سامانه سجام، کارگزاری فارابی، پرداخت سامان کیش و شرکت سرمایه بورس به عنوان شرکای تجاری سوشیانت شناخته می‌شوند.

آریاک سفر

4. این مجموعه تاکنون رتبه چهارم و مجوز شورای عالی انفورماتیک، مجوز بازار گردانی و معاملات الگوریتمی و مجوز اُ.ام.اس و معاملات برخط را کسب کرده است.

5. سرمایه گذاری روی استارتاپ «جیبی مو» به عنوان اولین شبکه مالی اجتماعی پرداخت در ایران، راه اندازی اولین سامانه سهام عدالت «سعدی» و … از جمله اقدامات این مجموعه در دو سال گذشته است.

6. این شرکت از سال 2015 تاکنون مجوز ارزیابی کیفی را در اختیار دارد. این شرکت در بزرگترین گردهمایی استارتاپ‌ها و فعالان فین تک سال 1398 و چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران- آی.تی.ای 2018- حضور داشت.

7. وبلاگ شرکت سوشیانت حاوی مطالب و اخباری درباره محصولات این مجموعه، دنیای سرمایه گذاری و سرمایه داران، اخبار نمایشگاه و رویدادها و … است.

8. کتاب «ولث تک: هندبوک فین تک برای سرمایه گذاران، کارآفرینان و ایده پردازان مالی» با حمایت کارگزاری فارابی و استارتاپ سوشیانت در سال 1398 منتشر شد. این کتاب تاثیر فناوری بر سرمایه گذاری جهانی و صنعت مدیریت ثروت را مورد مطالعه قرار داده است.

9. امسال این شرکت در رویداد آنلاین بلاکچین با عنوان «بلاک دیز» شرکت کرد. قاسمی یکی از سخنران‌های این رویداد بود. مدیر عامل سوشیانت در بلاک دیز درباره بازار سرمایه، توسعه سیستم‌های مالی و … مطالبی را بیان کرد.

مرتبط با : سوشیانت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز