درباره شرکت آتی شهر هوشمند چه می ‌دانید؟

«شرکت آتی شهر هوشمند ایرانیان» با سرمایه اولیه 100 میلیون تومان، از سال 1393 فعالیت خود را در حوزه کلیه پرداخت‌های خرد و تولید سخت افزار و نرم افزارهای مربوطه آغاز کرد. این مجموعه با استفاده از فناوری سخت افزاری و نرم افزاری کارت‌های اعتباری از طراحان پروژه‌های پرداخت است.

کاماپرس در ادامه نکاتی از این مجموعه را مطرح می‌کند که برای علاقمندان به این حوزه مفید است؛

1. آتی شهر هوشمند ایرانیان در حال حاضر با مدیریت احسان کدخدایی الیادرانی فعالیت می‌کند. تعداد کارمندان این مجموعه 170 نفر است و در شهرهای شیراز، اصفهان و تهران نمایندگی دارد.

2. راه‌حل‌ها و خدمات این مجموعه در حوزه‌های زیرساخت کیف پول الکترونیکی،کارت اعتباری و باشگاه مشتریان در قالب محصولاتی مانند سیستم خودرو یکپارچه خودرو- سی پی-، شبکه تخفیف و کارت اعتباری و سامانه صدور بلیط الکترونیکی است.

3. سهام‌داران عمده این شرکت مجموعه‌های داده پردازی بانک پارسیان، تجارت الکترونیک پارسیان و تجارت الکترونیک پارسیان کیش هستند.

آریاک سفر

4. این شرکت خدمات خود را تاکنون به ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی، شهرداری‌های کلان شهرها، بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی ارائه داده و با مجموعه‌هایی مانند تجارت الکترونیک پارسیان همکاری داشته است.

5. پروژه‌‌های «سی‌پی، دیسلند و گردشگری» از پروژه‌های انجام شده توسط مجموعه آتی شهر هستند. این شرکت در سال 1397 برای محصول سی پی خود حدود 300 هزار کاربر خودرویی جذب کرد.

6. شرکت‌های تجارت الکترونیک پارسیان، سامانه‌های هوشمند سیمرغ تجارت، فناپ و سامانه‌های هوشمند توسن البرز به عنوان شرکای تجاری این شرکت اعلام شدند. سامانه پرداخت‌های نوین در آزاد راه‌های کشور- سپندار-، سازمان منطقه آزاد کیش و شهرداری‌های شیراز، اصفهان و کاشان از دیگر شریک‌های تجاری آتی شهر هستند.

7. این مجموعه در نمایشگاه معرفی دستاوردهای دانش بنیان بانک پارسیان 1397 حضور داشت و به معرفی دستاوردهای خود پرداخت.

8. سی پی- سیستم یکپارچه پرداخت خودرو- به عنوان راه حل دیجیتال در حوزه شهر هوشمند از کشور ایران نامزد دریافت جایزه اجلاس جهانی وی.اس.آ شد. وی.اس.آ یک رویداد منحصر به فرد است که در طی آن نوآوری دیجیتالی محلی، با بررسی‌هایی انتخاب و ترویج داده می‌شوند.

مرتبط با : آتی شهر هوشمند
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز