درباره شرایط فروش اقساطی پژو 206 تیپ 3 چه می دانید؟

پژو 206 تیپ 3 با تعداد محدودی در بین سال‌های 1382 تا 1390 به بازار عرضه شد. این خودرو در حقیقت ترکیبی از مشخصات فنی تیپ 2 و امکانات تیپ 5 است. سقف شیشه‌ای یا پانوراما و برخی دیگر از آپشن‌های آن موجب شده تا علاقمندان به خرید 206 ترجیح بدهند تا تیپ 3 خریداری کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید اقساطی یکی از بهترین روش‌های خرید خودرو در بازار ایران است. فرنام خودرو، معتبرترین و خوش‌نام‌ترین مجموعه‌ای است که شرایط فروش اقساطی پژو 206 تیپ ۳ و سایر خودروها را با توجه به توان مالی مشتری تنظیم می‌کند. در ادامه، ضمن بررسی این خودرو، شرایط خرید اقساطی پژو 206 تیپ 3 از فرنام خودرو شرح داده می‌شود.

مشخصات فنی 206 تیپ 3 چیست؟

این خودرو مانند تیپ 2 از یک موتور 1.4 لیتری TU3A برخوردار است. حداکثر قدرت این پیشرانه 75 اسب بخار بوده و حداکثر گشتاور آن 118 نیوتن متر است. نیروی تولید شده توسط پیشرانه 206 تیپ 3 از طریق یک گیربکس 5 سرغته دستی به چرخ‌های جلویی این خودرو منتقل می‌شود. شتاب تیپ 3 پژو 206 تقریباً معمولی بوده و صفر تا صد این خودرو حدود 14 ثانیه طول می‌کشد.

از جمله نقاط مثبت آن می‌توان به مصرف سوخت خوب (604 لیتر در هر صد کیلومتر) و دسترسی خوب به قطعات یدکی اشاره کرد. به طور کلی، مشخصات فنی پژو 206 تیپ 3 دقیقاً مشابه تیپ 2 این خودرو است. با این تفاوت که ایران خودرو در تیپ 3 به جای استفاده از ترمز‌های کاسه‌ای از ترمز دیسکی استفاده کرده است.

آریاک سفر

مشخصات ظاهری و آپشن‌ها

وجه تمایز ظاهری پژو 206 تیپ 3 با تیپ 2، وجود رینگ‌های آلومینیومی، آینه‌های همرنگ بدنه و سقف پانورامیک است. این تغییرات جزئی، ظاهر خودرو را بسیار شیک‌تر و اسپرت‌تر کرده است. با این حال، نمای داخلی این خودرو (به جز سقف شیشه‌ای) کاملاً شبیه نسخه قبلی یعنی پژو 206 تیپ 2 بوده و طراحی نسبتاً قدیمی دارد.

از جمله آپشن‌های تکمیلی تیپ 3 پژو 206 می‌توان به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، شیشه بالابر برقی درهای عقب، رینگ آلومینیومی، ترمزهای عقب دیسکی و سقف پانورامیک با کاور دستی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید : https://www.carsales.com.au/

شرایط خرید پژو 206 تیپ 3 از فرنام خودرو

اوضاع نابسامان بازار خودرو، نداشتن نقدینگی در حال حاضر، تمایل به سرمایه‌گذاری در حوزه‌های دیگر و… از جمله دلایلی است که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا به صورت اقساطی، اتومبیل مورد نظر را خریداری نمایند. با این حال، هنگامی که درباره خرید اقساطی صحبت می‌شود، اغلب خریداران به سود زیاد و به صرفه‌ نبودن شرایط آن فکر می‌کنند.

خوشبختانه، فرنام خودرو در طرح‌های فروش اقساطی خود همواره به شرایط مشتری و توان مالی او توجه می‌کند. امکان پرداخت اقساط در چندین نوبت، تحویل فوری تمامی خودروها، امکان خرید خودرو با کمترین پیش پرداخت و… از جمله مزایای بهره‌مندی از شرایط فروش اقساطی پژو 206 تیپ 3 محسوب می‌شود. علاقمندان جهت اطلاع بیشتر می‌توانند با کارشناسان فرنام خودرو تماس گرفته و یا به وبسایت این مجموعه مراجعه فرمایند.

انتهای پیام

مرتبط با : فرنام خودرو
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز