درباره خرید و نگهداری از ابزار و یراق چه نکاتی را باید بدانید؟

ابزار و یراق آلات مهم‌ترین لازمه‌ ساخت سازه‌ها و سایر وسایل هستند: اما استفاده آن‌ها به همین موارد محدود نمی‌شود. هر خانه‌ای به یک جعبه ابزار کاربردی نیاز دارد تا در هنگام بروز انواع نقص‌های فنی، در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل را حل کنیم. هر دارنده خودرویی نیز دست کم برای یک بار با مشکل فنی در خودروی خود مواجه شده است. در این زمان اولین چیزی که به دنبال آن خواهید گشت، چند ابزار کاربردی است. همچنین کارخانه‌ها و کارگاه‌های صنعتی و ساختمانی به انواع ابزارآلات صنعتی در فرآیند تولید و تعمیرات نیاز دارند.

ابزار و یراق آلات فراتر از یک کالای مصرفی هستند که با کمی مراقبت، می‌توان برای سال‌های طولانی از آن‌ها استفاده کرد. در صورت نگهداری درست از ابزارآلات علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، کیفیت ابزار را نیز حفظ کرده و بهترین عملکرد را در حین کار مشاهده خواهید کرد. کاماپرس در ادامه به چند نکته برای مراقبت و نگهداری از انواع ابزار اشاره می‌کند؛

ابزار آلات را پس از استفاده، تمیز کنید

ابزار آلات پس از استفاده ممکن است با انواع روغن، گرد و خاک و … آلوده شوند. همه این موارد احتمال زنگ‌زدگی و ساییده شدن ابزار آلات را بالا می‌برد. بنابراین در سریع‌ترین زمان ممکن، ابزار را از هرگونه آلوگی پاک کرده و سپس در محل مخصوص خود قرار دهید.

ابزار آلات را خشک نگه‌دارید

کارگاه، گاراژ و حتی کارخانه‌ها محیط‌های مرطوبی هستند که در صورت رها کردن ابزارتان با زنگ‌زدگی آن‌ها روبرو خواهید شد. در این موارد باید از رطوبت‌گیر‌ها برای جلوگیری از زنگ‌زدگی استفاده کنید. رطوبت‌گیر‌ها معمولا ارزان هستند و با قیمت کم از ابزار آلات ارزشمندتان نگهداری می‌کنند.

آریاک سفر

ابزار‌ها را در پوشش مخصوص خود قرار دهید

ابزار آلات نباید روی زمین و در معرض رطوبت و آلودگی قرار بگیرند. بهترین کار این است که هر ابزاری در پوشش محافظ ویژه‌ی خود قرار بگیرد. توصیه می‌شود که اگر مقدور است ابزار را به جای قرار دادن بر روی زمین، از دیوار آویزان کنید. بنابراین ابزار آلات حتی برای مدت زمان کوتاه نیز در معرض رطوبت سیمان یا کاشی قرار نمی‌گیرند. اگر ابزار‌ را در کابینت نگهداری می‌کنید، مطمئن شوید که آن‌ها را بر روی یک پارچه مناسب قرار می‌دهید. به این شکل از زنگ‌زدگی و خراش ابزار آلات و کابینت جلوگیری می‌کنید.

این نکته در خصوص ابزار آلات برقی بسیار مهم‌تر از دیگر ابزارها است. دما و رطوبت محل کار عموما بسیار متغیر و غیر قابل کنترل است که می‌تواند به ابزار برقی شما آسیب جدی وارد کند. ابزار برقی را حتما در کیف مخصوص خود که اغلب از جنس پلاستیک سخت است، نگهداری کنید.

در سال‌های اخیر تعداد زیادی ابزارفروشی آنلاین در قالب سایت‌های تخصصی به معرفی و فروش انواع ابزار و یراق‌آلات پرداخته‌اند. در فروشگاه یراق آلات انواع ابزار‌های گوناگون با مشخصات کامل معرفی ‌شده و بهترین راهنمایی‌ها برای خرید و نحوه نگهداری از ابزار در دسترس خریدار قرار می‌گیرد. خرید اینترنتی ابزار انتخاب وسیله مناسب را از بین گزینه‌های متعدد ممکن می‌کند تا بهترین قیمت و کیفیت را پیدا کنید.

در ادامه چند فروشگاه معتبر برای خرید انواع ابزار و یراق آلات از جمله ابزارآلات صنعتی، ماشین‌آلات، لوازم خانگی، دستگاه اینورتر و… معرفی شده‌اند؛ همچنین فروش لوازم تاسیساتی از دیگر خدمات این فروشگاه‌ها است.

آروا

شرکت آروا از ابتدای زمان تاسیس خود برای حمایت از تولید ملی با استفاده از دانش و پرسنل باتجربه به تولید انواع اینورتر جوشکاری و ابزار آلات صنعتی که با استانداردهای بین المللی مطابقت دارند، پرداخته است. آروا همچنین برای تضمین کیفیت، 30 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش فوق العاده برای دستگاه‌های اینورتر در نظر گرفته است. برای اطلاعات بیشتر به سایت arvatools.com مراجعه کنید.

دکتر ابزار

مشاوره پیش از خرید، قیمت و گارانتی، از اولویت‌های مهم در زمان خرید ابزار به شمار می‌رود. دکتر ابزار، فروشگاه اینترنتی ابزار ، با همکاری شرکت‌های واردکننده و توزیع کننده، توانسته است تنوع زیادی از برندها و محصولات را با قیمت مناسب و شرایط فروش ویژه عرضه کند. تخفیف‌های دوره‌ای، فروش اقساطی، ارسال رایگان در تهران و … از خدمات این مجموعه به شمار می‌رود. دکتر ابزار را دنبال کنید: https:\\doctorabzar.com

شهر یراق

گالری یراق حسینی با بیش از ۲۰ سال سابقه، نخستین ارائه کننده‌ی تخصصی یراق آلاتی اعم از دستگیره کابینت، ریل کشو، درب‌های ریلی، جالباسی و تخت‌های کمجا از برند‌های مشهور ایران و دنیا است. در گالری یراق حسینی کلکسیونی از محصولات متعلق به برند‌هایی همچون بلوم اتریش، صامت ترکیه، بهینه، مسان ترکیه و مپا با قیمت منصفانه و همراه با توضیحات فنی کامل به فروش می‌رسند.

ویترین زیبا

فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا یک فروشگاه اینترنتی انواع ابزارآلات صنعتی، لوازم خانگی و دکوراتیو، با هدف ارائه کلیه کالاها با قیمت عمده به مصرف‌کنندگان است. این فروشگاه تمامی کالاهای موجود خود همانند ابزارآلات رونیکس را به صورت مستقیم با قیمتی که شرکت‌های مادر به فروشگاه‌داران می‌دهند به مصرف‌کنندگان ارائه می‌کند.

چوبینر

چوبینر معتبرترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات، ابزارآلات و یراق آلات صنعت چوب است که تنوع محصولات این فروشگاه از لحاظ شکل ظاهری، برند، ابعاد و کیفیت در سطح بالایی قرار دارد. ارسال سریع، بسته بندی با کیفیت و ضمانت بازگشت وجه تا 30 روز، بخش جذاب چوبی کلاب، تخفیف‌های هفتگی و … از خدمات فروشگاه اینترنتی چوبینر هستند.

مرتبط با : آرواچوبینردکتر ابزارشهر یراقویترین زیبا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز