درباره توری گابیون و کاربرد آن چه می دانید؟

توری گابیون-کاماپرس

توری گابیون با فولاد ضد زنگ، فولاد پوششی یا گالوانیزه ساخته می‌شود تا مقاومت و طول عمر بالایی داشته باشند. به طور کلی، این نوع توری از لغزش و ریزش سنگ‌ها جلوگیری می‌کند. گابیون هم در زبان در ایتالیایی به معنی قفس فلزی یا جعبه‌ای است که با سنگ یا مصالح دیگر پر شده باشد.

توری‌های گابیون شباهت زیادی به توری‌های مرغی دارند؛ اما جنس، ضخامت مفتول، کاربرد و قیمت توری گابیون با آن متفاوت است. ت

به گزارش کاماپرس، اولین کاربرد توری گابیون در مسائل نظامی بود. به این صورت که نظامی‌ها تصمیم گرفتند تا برای دفاع در برابر دشمنان، توری‌های فلزی را از سنگ و کلوخ پر کنند. پس از آن، این محصول در صنعت ساخت و ساز بسیار مورد استفاده قرار گرفت. در ادامه، ویژگی‌ و کاربرد توری گابیون شرح داده خواهد شد.

توری گابیون چه ویژگی‌هایی دارد؟

این نوع توری از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند از تخریب سازه‌ها جلوگیری کند. با این وجود، توری گابیون انعطاف‌پذیری بسیار خوبی هم دارد. هنگامی که داخل توری گابیون با سنگ‌های مختلف پر می‌شود، سازه‌ای مستحکم و انعطاف‌پذیر را می‌سازند. این سازه می‌تواند به راحتی از فرسایش خاک جلوگیری کند. مفتول‌هایی که در توری گابیون به کار می‌روند، خاصیت ضد زنگ‌زدگی دارند و از مقاومت بسیار خوبی در برابر ساییدگی و خورگی برخوردارند. این مسئله باعث می‌شود تا طول عمر این محصول تا حد زیادی افزایش پیدا کند و در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

یکی از مزایای مهم توری گابیون این است که با استفاده از آن می‌توان حجم زیادی از مصالح و مواد مختلف را در یک جا ذخیره کرد. کاربرد وسیع گابیون باعث شده تا این محصول در اشکال و انواع مختلفی ساخته شود. به عنوان مثال، از گابیون مدرن برای زیباسازی محیط‌های عمومی مانند رستوران، حیاط منزل یا پارک‌ها استفاده می‌شود.

آریاک سفر

توری گابیون-کاماپرس

کاربرد توری گابیون

همانطور که قبلاً اشاره شد، از این محصول می‌توان به عنوان یک دیوار بسیار زیبا در فضاهای مختلف استفاده کرد. این نوع توری یکی از موثرترین روش‌ها برای کاهش آسیب‌های مخرب سیلاب‌ها محسوب می‌شود. به همین منظور، مصری‌ها در گذشته، توری‌های چوبی را درون رودخانه‌ها قرار می‌دادند تا از خسارت‌های احتمالی طغیان آب جلوگیری کنند. این توری‌های چوبی یکی از نمونه‌های اولیه از توری گابیون به شمار می‌رفت.

استفاده از این توری به محیط زیست نیز کمک کرده و مانع فرسایش خاک می‌شود. از دیگر کاربردهای مهم این محصول می‌توان به حصارکشی یک منطقه نیز اشاره کرد. در واقع، توری گابیون می‌تواند جایگزین فنس و یا سایر توری‌ها شود و علاوه بر زیباسازی محیط، وظیفه حفاظت از زمین را نیز ایفا کند. کاربردهای نظامی، حفاظت از مناطق ساحلی و جلوگیری از پوسیده شدن لوله‌ها از دیگر موارد استفاده توری گابیون محسوب می‌شود.

قیمت توری گابیون

قیمت این محصول به ضخامت مفتول و اندازه چشمه بستگی داشته و به صورت لحظه‌ای در سایت آهن تخفیف به روزرسانی می‌شود. در حال حاضر، قیمت توری گابیون با اندازه چشمه 8*10 و ضخامت مفتول 1.7 میلی‌متر، 28 هزار و 700 تومان است. لازم به ذکر است که گروه آهن تخفیف در زمینه نصب انواع توری نیز فعالیت کرده و خدمات خود را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی به مشتریان ارائه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : آهن تخفیف
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز