درباره تابلو کامپوزیت چه می دانید؟

لست سکند

تابلوها یکی از رایج‌ترین روش‌های مدرن تبلیغاتی هستند که در انواع مختلفی تولید می‌شوند. تابلوی کامپوزیت یکی از پرطرفدارترین انواع تابلوها محسوب می‌شود که مجموعه‌هایی مانند تابلوسازی عزیزی ، در ساخت بدنه آن از ورق کامپوزیت استفاده می‌کنند. همچنین، وجود حروف برجسته در تابلوی کامپوزیت باعث می‌شود تا جلوه و زیبایی آن دو چندان شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار تبلیغات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تابلوسازی عزیزی با ارائه بهترین خدمات تخصصی توانسته در طول سال‌ها فعالیت خود، رضایت حداکثری مشتریان را به دست آورد. به کارگیری کادر مجرب، استفاده از پیشرفته‌ترین متدهای روز دنیا، صرف هزینه کمتر و ضمانت خدمات از جمله مزایای سفارش از تابلوسازی عزیزی است. در ادامه، به معرفی بیشتر تابلوی کامپوزیت پرداخته خواهد شد.

تابلوی کامپوزیت چیست؟

کامپوزیت ماده‌ای است که دو فاز ماتریس و تقویت‌کننده (پرکننده) تشکیل می‌شود. البته برای ساخت ورق‌های کامپوزیت از مواد دیگری چون آلومینیوم نازک، چسب، پلی اتیلن و ورق‌های فلزی نیز استفاده می‌شود. در بخش زیر ساز تابلوی کامپوزیت، یک ورق کامپوزیت به کار می‌رود و حروف برجسته روی تابلو می‌تواند هر نوع متریالی داشته باشد. در واقع، در سایر تابلوها ورق‌هایی از نوع پی وی سی، شیشه‌ای، چوب ترموود یا سنگ برای بخش زیرین تابلو به کار می‌رود. اما امروزه، استقبال از تابلوهای کامپوزیت به دلیل مزایا و ویژگی‌های منحصر به فردی که دارند بسیار گسترده شده است.

راز آسمان پایتخت

این تابلوها ظاهر بسیار براق و درخشانی داشته و در طرح و رنگ‌ مختلفی تولید می‌شوند. گاهی اوقات برای نماسازی ساختمان‌ها نیز از ورق‌های کامپوزیت استفاده می‌شود. به همین دلیل، این نوع تابلوها در صنعت تبلیغات بسیار پرطرفدار و محبوب هستند. به علاوه، با به کارگیری رزین PVDF می‌توان مقاومت تابلوی کامپوزیت را در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، افزایش داد.

مزایای استفاده از تابلوی کامپوزیت

همانطور که قبلاً اشاره شد، ورق کامپوزیت جلوه بسیار خاصی دارد و با سفارش حروف برجسته‌ای مورد نظر، می‌توان از زیرساز کامپوزیت برای افزایش جذابیت تابلو استفاده کرد. به علاوه، ورق‌های کامپوزیت نیز قابلیت اجرا در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف را دارند. طرح‌های ساده، آجری، خش‌دار، چوبی و… از جمله طرح‌های محبوب سفارش‌دهندگان محسوب می‌شود.

تابلوهای کامپوزیت، ضد آب بوده و به همین دلیل، در شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم هستند. البته در صورت استفاده از ورق‌های بی‌کیفیت و نازک امکان خرابی و متورم شدن این تابلوها وجود دارد. بنابراین، توصیه می‌شود که تابلوی خود را از مراکز معتبر مانند تابلوسازی عزیزی تهیه نمایید. از دیگر مزایای تابلوی کامپوزیت می‌توان به ضد حریق بودن آن اشاره کرد. این تابلوها در صورتی که با ورق‌های با کیفیت ساخته شوند در برابر آتش‌سوزی مقاوم هستند. تابلو کامپوزیت نصب بسیار آسانی داشته و عمر بالایی نیز دارند. ضد زنگ بودن، نگهداری آسان، امکان بازیافت تابلو، انعطاف‌پذیری و قابلیت شست و شوی آسان از دیگر ویژگی‌های تابلو کامپوزیت به شمار می‌رود.

قیمت تابلو کامپوزیت به چه عواملی بستگی دارد؟

اندازه و ضخامت ورق کامپوزیت مهم‌ترین عامل تاثیرگذار در قیمت تابلو است. این ورق‌ها معمولاً در ابعاد 1.25 در 3.20 متر تولید می‌شوند. بدیهی است که هر افزایش ابعاد و ضخامت ورق کامپوزیت باعث گران‌تر شدن قیمت نهایی تابلو خواهد شد. ورق‌های کامپوزیت در دو نوع معمولی و نانو به بازار عرضه می‌شوند و نوع معمولی آن به نسبت ارزان‌تر است.

همچنین، برخی از طرح‌ها و رنگ‌های این ورق‌ها مشتریان بیشتری دارند. معمولاً رنگ‌های مشکی، طلایی و نقره‌ای به دلیل فروش بیشتر، قیمت بالاتری نسبت به سایر رنگ‌ها دارد. بنابراین، نوع طرح یا رنگ نیز می‌تواند بر روی قیمت تابلوی کامپوزیت اثرگذار باشد. نوع حروف برجسته در تابلو، استفاده از زمان‌سنج، استفاده از کنترلر، روش اجرا و نوع منبع تغذیه نیز از دیگر عوامل مهم تاثیرگذار در قیمت نهایی تابلوی کامپوزیت است. علاقمندان به سفارش تابلو کامپوزیت و سایر انواع تابلوها می‌توانند تابلوی مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و قیمت از تابلوسازی عزیزی تهیه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : تابلوسازی عزیزی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز