درباره برند یک و یک و محصولاتش چه می‌دانید؟

لست سکند

شرکت دشت مرغاب- سهامی عام- با نام تجاری معروف «یک و یک» از پرسابقه‌ترین و بزرگترین شرکت‌های تولیدی صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی ایران است. این شرکت از سال 1346 در منطقه دشت مرغاب- 145 کیلومتری شهر شیراز- در زمینی به مساحت 25 هکتار، فعالیت خود را آغاز کرد.

در ادامه کاماپرس به ارائه نکاتی درباره شرکت دشت مرغاب«یک و یک» می‌پردازد که مطالعه آن به تولیدکنندگان بخش صنایع غذایی توصیه می‌شود؛

۱. شرکت دشت مرغاب با قدمتی طولانی، بهره‌مندی از دانش فنی، فن‌آوری و نیروهای متخصص خود، همواره در تلاش بوده تا به عنوان یکی از موسسان و پیشوران صنایع غذایی نوین کشور، سطعی تعالی و پیشرفت صنایع غذایی کشور را بالا ببرد. و خودش را در حد تولیدکنندگان معروف دنیا، با کیفیت بالا و استانداردهای ملی و بین‌المللی تطبیق دهد. نام این شرکت در کشورهایی نظیر آمریکا، انگلستان، فرانسه، آلمان، استرالیا، ایتالیا، سوئد، کانادا، ژاپن، مکزیک و… نامی آشنا است.

۲. این شرکت در زمینه تولید محصولات غذایی بیش از 40 سال سابقه دارد.

۳. ارزش اصلی شرکت یک و یک، ایجاد کردن امکان دسترسی آسان مصرف‌کنندگان به غذای سالم و بهداشتی با روش تولید محصول درجه یک از مواد درجه یک است.

راز آسمان پایتخت

۴. محصولات این شرکت کنسروجات و کمپوت‌ها، رب‌ها، چاشنی‌ها، غذاهای آماده، عسل و مرباجات، عرقیجات و نوشیدنی‌ها، شوریجات و ترشی‌ها هستند. از دیگر محصولات این گروه صنعتی می‌توان از سس‌های سرد و گرم، حبوبات و قند و شکر، روغن‌های خوراکی و ادویه‌ها نام برد.

۵. شرکت دشت مرغاب، دارای استانداردهای سیستم مدیریت زیست محیطی، سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی، سیستم مدیریت کیفیت، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و گواهینامه کیفیت آزمایشگاه، به عنوان آزمایشگاه آکرودیته حرکت به طرف مدیریت جامع کیفیت و خودارزیابی بر مبنای مدل تعالی سازمانی است.

۶. این شرکت دارای گواهینامه تحقیق و توسعه، گواهی ثبت یونسکو، تقدیرنامه وزارت صنعت و معدن سال 82 و… است.

۷. دریافت جایزه برند تجاری مورد اعتماد سال 96، تندیس رضایت مشتری در کیفیت سال 96، تندیس طلایی حقوق مصرف‌کنندگان سال 93، جایزه علمی دکتر هدایت سال 93، تندیس برترین شرکت صنایع غذایی به انتخاب مصرف کنندگان سال 92، از جمله افتخارات و جوایز شرکت دشت مرغاب «یک و یک» به حساب می‌آید.

8. شرکت دشت مرغاب با نماد «غدشت» در بورس اوراق بهادار حضور دارد؛ صندوق بازارگردانی توسعه بازار تمدن، صندوق سرمایه‌گذاری تدبیر گران فردا و 10 شخص حقیقی هستند.

مرتبط با : یک و یک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز