درباره اجاره خودرو و قایق تفریحی در کیش چه می‌دانید؟

سفر به شهرهای ساحلی یا جزیره‌ها را نمی‌توان بدون استفاده از تفریحات دریایی تصور کرد! البته که شنا کردن در آب یا آفتاب گرفتن کنار ساحل یکی از دلپذیرترین تفریح‌های ارزانی است که در این مناطق در دسترس هستند. اما اگر به جزایری مانند جزیره زیبای کیش سفر کرده باشید که دریایش به خاطر مرجان‌ها چندان برای شنا کردن توریست‌ها- که شناخت خوبی از مناطق امن دریا ندارند- مناسب نیست، مسلما باید به فکر سرگرمی‌ها و تفریح‌های دیگری بود تا از این مسافرت نهایت استفاده را ببرید.

البته قبل از هر چیز باید خودرویی در اختیار داشته باشید تا بتوانید خود را از هتل به مناطق ساحلی برسانید و از تفریحات آبی لذت ببرید. چراکه شما با اجاره ماشین در کیش می‌توانید زمان رفت و آمد خود را در این جزیره زیبا به کوتاه‌ترین حالت ممکن کاهش دهید و با خیال راحت از نقطه به نقطه آن دیدن کنید.

علاوه بر ماشین، انواع قایق و یات (قایق‌های تفریحی لوکس) در کیش وجود دارد که می‌توانید آنها را برای تفریحات دریایی خود اجاره کنید. اگر دوست دارید اطلاعاتی دقیق و کاربردی را درباره اجاره ماشین، اجاره موتور و همچنین اجاره قایق و یات در کیش بدانید از شما دعوت می‌کنیم در ادامه مقاله با ما همراه شوید.

مزایای اجاره ماشین در کیش

شاید شما با خود بگویید چرا باید روزانه مبلغی را برای اجاره ماشین در کیش بپردازم در حالی که گزینه‌های دیگری مانند تاکسی وجود دارند. اجاره خودرو در کیش مزایایی دارد که به سادگی نمی‌توان از کنار آن عبور کرد. در قسمت زیر با این مزایا بیشتر آشنا می‌شوید.

با توجه به اینکه کیش در منطقه آزاد قرار گرفته، هیچ محدودیتی در این جزیره برای ورود ماشین‌های خارجی وجود ندارد. شما با اجاره خودرو در کیش این فرصت را پیدا می‌کنید تا با لوکس‌ترین و به‌روز‌ترین خودروهای خارجی رانندگی کنید.

آریاک سفر

اگر هزینه تاکسی و اجاره ماشین در کیش را با هم مقایسه کنید متوجه می‌شوید که هزینه اجاره ماشین از تاکسی به مراتب برای شما کمتر تمام می‌شود. ضمن آنکه تاکسی مانند ماشین اجاره‌ای در هر لحظه در اختیار شما نخواهد بود.

زمان رفت و آمد شما در کیش با در اختیار داشتن یک ماشین لوکس بسیار کوتاه می‌شود و شما می‌توانید از تمام جاذبه‌های کیش دیدن کنید.

هزینه اجاره ماشین در کیش

یکی از مهم‌ترین مسائلی که هنگام اجاره ماشین در کیش، ذهن شما را درگیر می‌کند هزینه اجاره آن است. هزینه اجاره خودرو در کیش وابسته به مدل، قیمت ماشین و مدت زمان اجاره شما است. هر چقدر مدل ماشین جدیدتر و قیمت آن بیشتر باشد قاعدتا هزینه اجاره آن بیشتر خواهد بود. به طور کلی قیمت اجاره ماشین در کیش در محدوده بین 500 تا 3 میلیون تومان قرار می‌گیرد. اگر قصد دارید بیش از یک هفته ماشینی را در کیش اجاره کنید اجاره ماشین به‌صورت ماهانه برای شما به‌صرفه‌تر خواهد بود.

مدارک لازم برای اجاره خودرو در کیش چیست؟

برای آنکه بتوانید در کیش خودروی مدنظر خود را کرایه کنید باید مدارک زیر را ارائه دهید:

  • اصل گواهینامه رانندگی
  • اصل کارت ملی
  • یک فقره چک بانکی که باید در وجه شرکت اجاره خودرو صادر شود. در صورتی که چک نداشته باشید می‌توانید با شرکت اجاره خودرو در کیش توافق کنید که وجه نقد مشخصی را به عنوان ضمانت و جایگزین چک به صورت امانی پرداخت کنید.

برای اجاره ماشین در کیش حتما قرارداد را تحویل بگیرید

تعهد شما و شرکت اجاره ماشین در کیش از طریق نوشتن قرارداد شکل رسمی‌تر و قابل اطمینان‌تری به خود می‌گیرد. این قرارداد را باید شرکت اجاره ماشین به شما ارائه دهد. در فرم قرارداد اجاره ماشین معمولا مواردی مانند مشخصات فردی مستاجر ماشین، مشخصات ماشین و تاریخ تحویل و دریافت خودرو درج می‌شود که در نهایت دقت باید هر یک از طرفین این موارد را پر کنند.

اهمیت اجاره خودرو در کیش از شرکت‌های معتبر

اگر شما بهترین و جدیدترین خودرو را در کیش اجاره کنید اما شرکت اجاره خودروی انتخابی شما معتبر نباشد با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهید شد. به‌طور مثال اگر برای خودروی شما به لحاظ فنی مشکلی پیش بیاید و شرکت اجاره ماشین شما معتبر و دارای مجوز رسمی نباشد؛ بعید است بتوانید این مسئله را به راحتی حل کنید. شرکت‌های معتبر دارای مجوز رسمی و عضو انجمن رنت ماشین در کیش هستند و برای اجاره ماشین مدنظر شما قراردادی را تنظیم می‌کنند.

معرفی یک برند معتبر در زمینه اجاره ماشین در کیش

یکی از شرکت‌‌های معتبری که در زمینه اجاره ماشین، قایق، لیموزین و ون در کیش فعالیت حرفه‌ای دارد اسپیدکیش است. مشتریان اسپیدکیش به دلایل زیر دوست دارند همیشه ماشین دلخواه خود را از این شرکت اجاره کنند.

  • اجاره ماشین از اسپیدکیش با تخفیفات ویژه تا میزان 50 درصد ارائه می‌شود.
  • اسپیدکیش دارای مجوز رسمی است و از نظر قانونی معتبر است.
  • در صورتی که مستاجر ماشین برای ضمانت چک نداشته باشد، می‌تواند مبلغی را به عنوان ودیعه پرداخت کند.
  • در هر زمان از روز مشتریان می‌توانند با اسپیدکیش در تماس باشند واز طریق ارتباط با پشتیبانی مشکلات خود را حل کنند.
  • تمام ماشین‌های موجود در اسپیدکیش دارای بیمه هستند.
  • هر کس با هر میزان توان مالی حتی با مبلغ 500 تومان نیز می‌تواند از اسپیدکیش ماشین اجاره کند زیرا قیمت ماشین‌ها در اسپیدکیش بسیار متنوع است.

 لذت مضاعف از تفریحات دریایی با اجاره یات در کیش

اگر تفریحات دریایی در مدت زمان کوتاه شما را راضی نمی‌کند راهی وجود دارد که شما ساعت‌ها بتوانید در یات یا قایق تفریحی لوکس مورد علاقه خود بمانید و لذت ببرید. اجاره یات و قایق در کیش فرصت لذت بردن از تفریحات دریایی را چند برابر می‌کند. حتی شما می‌توانید مراسم‌هایی مانند تولد و سالگرد ازدواج را به‌گونه‌ای متفاوت و مجلل در قایق‌های تفریحی کیش برگزار کنید. میزان اجاره یات و قایق در کیش بسته به مدل، امکانات، ظرفیت قایق و مدت زمان اجاره شما فرق می‌کند.

رانندگی کردن در خیابان‌های خلوت کیش لذت و تفریح جذابی است که شما با اجاره ماشین می‌توانید این لذت را به خود هدیه دهید. در کیش انواعی از مدل‌های ماشین خارجی و لوکس با رنج قیمتی متفاوت اجاره داده می‌شوند. اگر میزان بودجه شما محدود است بهتر است ماشین‌هایی با مدل قدیمی‌تر و قیمت کمتر را اجاره کنید. برای اجاره ماشین در کیش باید مدارکی مانند گواهی‌نامه، کارت ملی وچکی جهت ضمانت را همراه خود داشته باشید. برای اطمینان از قانونی بودن قرارداد اجاره ماشین، حتما اتومبیل دلخواه خود را از شرکتی معتبر اجاره کنید تا دچار دردسر نشوید. در قرارداد اجاره ماشین در کیش، شما باید مشخصات فردی ومبلغ ودیعه خود را ذکر کنید و موجر ماشین باید مشخصات ماشین را درج کند. شما باید طبق تاریخ تعیین شده در قرارداد ماشین را تحویل دهید.

اگر تجربه اجاره ماشین در کیش را دارید برای ما بنویسید که برای شما این تجربه خوشایند و به‌صرفه بوده است یا خیر؟

چه مدل ماشین‌هایی را می‌توان در کیش اجاره کرد؟

خوشبختانه مدل‌های ماشین برای اجاره در کیش آنقدر متنوع و متعدد است که شما برای انتخاب مدل ماشین‌ها محدودیتی نخواهید داشت. اگر برای اجاره ماشین در کیش می‌توانید مبالغ چند میلیونی را بپردازید سراغ ماشین‌های لوکس و خاصی مانند پورشه، لامبورگینی، مازراتی، کامارو و کروک بروید. رانندگی در این ماشین‌های لوکس با امکانات پیشرفته تجربه فوق‌العاده لذت‌بخشی را برای شما به همراه خواهد داشت.

دیگر خدمات در کنار اجاره خودرو در کیش

اجاره قایق در کیش که به تازگی یکی از جدیدترین خدمات که بصورت اختصاصی ارائه می‌شود و اجاره موتور در کیش از دیگر خدمات جذابیست که میتوان برای سفری بیادماندنی تر از آن‌ها استفاده فرمایید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز