درآمد ماما در انگلستان چقدر است؟ / بهترین روش مهاجرت کادر درمان

انگلستان از جمله کشورهایی است که به دلیل استانداردهای بالای بهداشتی و درمانی همیشه در صف متقاضیان استخدام کادر درمان قرار دارد. این نیاز بعد از همه‌گیری کرونا و بالاتر رفتن حجم کاری بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی تشدید شد. به گونه‌ای که در سال‌های اخیر به طور متوسط نظام درمان این کشور سالانه ۵۰۰۰ پرستار را به کادر درمانی‌اش اضافه می‌کند. با این توصیف بیراه نیست اگر بگوییم که انگلستان یک مقصد مناسب برای مهاجرت کادر درمانی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، وقتی صحبت از مهاجرت کادر درمان می‌شود نگاه‌ها به سمت پزشک و پرستارها جلب می‌شود. اما بررسی موقعیت‌های کاری و شرایط استخدامی نشان می‌دهد که ماماها هم می‌توانند با مهاجرت به انگلستان از شرایط کاری فوق‌العاده‌ای برخوردار شوند. در این گزارش به کمک اطلاعات وب‌سایت کاریابی بین‌المللی جام‌جم قصد داریم نگاهی کنیم به شرایط استخدامی و همچنین درآمد ماماها در انگلستان.

هر ساله در انگلستان لیستی با عنوان The Most In-demand Occupation List in the UK منتشر می‌شود که نیازهای شغلی این کشور را مشخص می‌کند. یکی از پر تکرارترین مشاغل در این لیست مشاغل مرتبط با نظام بهداشت و درمان است. علت این مسئله این است که در درجه نخست استانداردهای پزشکی و بهداشتی در انگلستان بالاست و برای ارائه این خدمات سطح بالا به نیروی کار متخصص زیادی نیاز دارند. دلیل دیگر هم این است که انگلستان کشور پیری است و جمعیت پیر این کشور به نگهداری و مراقبت نیاز دارند. یکی از مشاغلی که در این لیست مورد توجه جمعیت زیادی از مهاجران قرار دارد مامایی است. بیایید در ابتدا نگاهی داشته باشیم به شرایط کار یک مهاجر به عنوان ماما در انگلستان.

آریاک سفر

شرایط کار مامایی در انگلیس

برای مهاجرت کاری به انگلستان به عنوان ماما باید چند ویژگی مهم مانند مدرک زبان، شرایط سنی و سابقه کاری داشته باشید. مهم‌ترین شرایط برای مهاجرت از این طریق عبارتند از:

۱. داشتن حداقل نمره 7 آزمون IELTS یا نمره B آزمون OET.

۲. داشتن حداقل سه سال سابقه کاری مرتبط در کشور مبدا. توجه داشته باشید که سال‌های طرح خدمت نیز جزو سوابق شغلی محسوب می‌شود.

۳. شرایط کار مامایی در انگلستان هیچ محدودیت سنی خاصی ندارد.

۴. داشتن جاب آفر انگلیس ۲۰۲۳ از سوی کارفرمای معتبر و مورد تایید سازمان وزارت بهداشت انگلستان یکی از اساسی‌ترین شرایط کار مامایی در انگلستان است.

۵. شرط پنجم و پایانی هم معادل‌سازی مدرک دانشگاهی و قبولی در آزمون‌های عملی و تئوری مخصوص مامایی است. بدین منظور، متقاضیان باید نمرات قبولی آزمون CBT و آزمون OSCE را کسب کنند.

در صورتی که این شرایط فوق را دارید باید مدارک زیر را برای انجام امور اداری در انگلستان اماده کنید:

۱. شماره مرجع کارفرما

۲. مدرک معتبر زبان انگلیسی

۳. مدارک هویتی (شناسنامه و پاسپورت معتبر)

۴. ریز جزئیات، عنوان، و میزان حقوق سالانه شغل موردنظر

۵. گواهی، شماره مجوز، و نام کامل کارفرما

درآمد یک ماما در انگلستان چقدر است؟

کار مامایی از جمله مشاغل پردرآمد در انگلستان محسوب می‌شود. یک ماما در نظام سلامت انگلستان به صورت متوسط ماهانه ۳۲۰۰ پوند انگلیس و یا حداقل سالانه ۴۰ هزار پوند حقوق دریافت می‌کند که با توجه به ارزش پوند و حداقل حقوق در انگلستان عدد قابل توجهی به حساب می‌آید.

البته مدرک تحصیلی و محل کار فرد از عوامل موثر بر درآمد به شمار می‌آیند. هر چه تحصیلات دانشگاهی فرد در رشته مامایی بیشتر باشد؛ میزان حقوق ماما در انگلیس بیشتر خواهد شد. درآمد ماما در شهرهای بزرگ انگلیس، نظیر لندن، معمولا بیشتر است. توجه به این نکته ضروری است که امکان اخذ اقامت دائم انگلستان یکی از مزایای کار در این کشور به حساب می‌آید و اگر بتوانید به عنوان یک مهاجر پیشنهاد کاری از این کشور دریافت کنید می‌توانید در مسیر دریافت اقامت دائم قرار بگیرید.

جهت کسب اطلاعات در خصوص برنامه‌های مهاجرتی، هزینه‌ها، اقامت، تحصیل در خارج از کشور و غیره می‌توانید از خدمات و مشاوره‌ مجموعه‌های کاریابی جام جم، پرگاس پارس، سفیران ایرانیان، کیان ویزا و ایران مهاجر استفاده کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران مهاجرپرگاس پارسسفیران ایرانیانکاریابی بین المللی جام جمکیان ویزا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز