دختر نوزاد هندی در مراسم خاکسپاری خود به گریه افتاد

در یک رویداد عجیب و غم انگیز یک دختر نوزاد هندی در حالی که مرده پنداشته می شد، زنده بود و در مراسم خاکسپاری خود گریه کرد اما به دلیل دیر رسیدن پزشکان ، این نوزاد سرانجام به کام مرگ رفت.

به گزارش کاماپرس به نقل از Times of India در ایالت راجستان هند ، یک دختر تازه متولد شده ، که پزشکان به اشتباه آن را مرده اعلام کرده بودند ، در مراسم خاکسپاری خود گریه کرد.

به گزارش این نشریه ، پرستاری که این کودک را به دنیا آورده بود، ابتدا کودک را مرده یافت، سپس او را با یک کیسه پلاستیکی پوشانده و آن را برای دفن به مادرش تحویل داد.
وقتی خویشاوندان طفل تازه متولد شده برای تشییع جنازه آماده می شدند ، دختر ناگهان به گریه افتاد. پدرش بلافاصله با اورژانس تماس گرفت ، اما پزشکان تنها پس از یک ساعت و نیم به محل خاکسپاری رسیدند. در طی این مدت، وضعیت دختربچه بدتر شد و در نهایت او درگذشت.
در ادامه خانواده این کودک کارمندان بیمارستان را به سهل انگاری متهم کردند اما پزشکان این اتهام را رد کرده و ادعا داشتند که اقوام کودک بدون اعلام رسمی مرگ ، جسد را با خود برده بودند.
از شکایت خانواده کودک به مراجع قضایی اطلاعات بیشتری منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های مهم و جذاب روز  جهان عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز