دختران فوتبالیست با چه هواپیمایی پریدند؟

لست سکند

کاروان تیم ملی فوتبال بانوان جهت حضور در مرحله مقدماتی آسیا با پرواز اختصاصی هواپیمایی وارش تهران را به مقصد ازبکستان ترک کردند. در این پرواز ویژه تمامی خدمه و کادر پروازی خانم هستند تا دختران تیم ملی راحت‌ترین سفر ممکن را داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، همانطور که از سوی مدیران فدراسیون فوتبال وعده داده شده بود، هواپیمایی وارش پروازی اختصاصی و چارتری را جهت راحتی ملی‌پوشان در سفر به ازبکستان تدارک دیدند. بانوان ملی‌پوش، دو روز پیش در نخستین مسابقه خود بنگلادش را پنج بر صفر شکست دادند. عوامل پرواز وارش پس از برگزاری مسابقه دوم مقابل اردن، در مسیر بازگشت از تاشکند به تهران نیز تیم ملی کشورمان را همراهی می‌کند.

شرکت هواپیمایی وارش، در سال ۱۳۹۶ با هدف رشد و توسعه زیرساخت‌های صنعت هوایی استان مازندران تأسیس شد. وارش جوان‌ترین شرکت هواپیمایی ایران و اولین شرکت هواپیمایی در استان مازندران است. با حدود ۱۲ میلیون سفر سالانه به شمال کشور کمبود یک بیس هواپیمایی با محوریت استان مازندران در کشور احساس می‌شد.

راز آسمان پایتخت

وارش در ورزش

اگر از علاقمندان فوتبال و بازی‌های لیگ برتر باشید احتمالا در بازی‌های نساجی شاهد درج لوگوی هواپیمایی وارش بر پیراهن بازیکنان این تیم بوده‌اید. جالب است بدانید که حمایت وارش از تیم ملی فوتبال بانوان نخستین حضور این هواپیمایی در عرصه فوتبال کشور نیست. پیش از این در دی‌ماه سال ۱۳۹۸، مالکیت تیم نساجی مازندران به شرکت هواپیمایی وارش واگذار شد.

رضا حدادیان، مالک شرکت وارش در فصل ۹۷_۹۸ لیگ برتر، ۴۰ درصد از سهام باشگاه نساجی مازندران را خریداری کرد. سرانجام در اواخر سال ۹۹ با خرید ۶۰ درصد دیگر سهام باشگاه، مالکیت باشگاه نساجی بطور کامل به هواپیمایی وارش رسید. او پیش از این ریاست هیئت شمشیربازی استان تهران را نیر بر عهده داشته است. از دیگر حمایت‌های مالی حدادیان می‌توان به پاداش او به شمشیربازان المپیک ۲۰۱۶ اشاره کرد.

وارش در گویش محلی مازندران به معنای باران است. فعالیت وارش در خردادماه سال ۱۳۹۷ از فرودگاه دشت‌ناز ساری آغاز شد. این شرکت هم‌‌اکنون با پنج فروند هواپیما بوئینگ۷۳۷ کلاسیک در دو فرودگاه مهرآباد تهران و دشت ناز ساری مشغول به کار است.

اکثر پرواز‌های این ایرلاین به مقصد پایتخت استان‌ها انجام می‌شود و در کل دارای حدود ۲۰ مسیر پروازی است. نخستین مقصد خارجی وارش، به شهر دوشنبه تاجیکستان از مبدأ مشهد بود که در سال ۱۳۹۸ با ۹۰ مسافر انجام شد. اصلی‌ترین مقصد وارش استان مازندران است اما  شهرهای پرتقاضای دیگر همچون تبریز، شیراز، اهواز، تهران، مشهد، رشت و… از مقاصد این هواپیمایی هستند. تمامی پروازهای این ایرلاین اقتصادی یا به اصطلاح اکونومی هستند.

مرتبط با : نساجی مازندرانهواپیمایی وارش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز