دارا یکم به سهام های زیان ده بورس ملحق می‌شود؟

معاملات امروز – دوشنبه 29 دی ماه 1399 – بورس تهران با ریزش سنگین دیگری همراه بود و این بار دارا یکم نیز بیش از 8 درصد از ارزش خود را از دست داد و در آستانه رسیدن به زیر قیمت اسمی و زیان قرار گرفت.

به گزارش کاماپرس، بورس امروز هم یک ریزش 36 هزار و 990 واحدی به ثبت رساند و به کف کانال یک میلیون و 100 هزار واحد نزدیک تر شد. یکی از جلوه های زمستانی بورس تهران این است که به هیچ عنوان روی خوش به ETF های دولتی نشان نمی دهد. کاهش ارزش های مداوم پالایش یکم سرمایه سهامداران این صندوق را نصف کرده و دارا یکم نیز امروز با کاهش بیش از 8 درصدی در آستانه سقوط به زیر قیمت اسمی و زیان قرار گرفت.

نمادهای سبز ابتدای بازار هم در پایان قرمز شدند!

بورس روند منفی خود را از ابتدا تا انتهای معاملات حفظ کرد به گونه ای که نقشه بازار در پایان معاملات تفاوت چندانی با آغاز و ساعت های میانی بازار نداشت. حتی چند نماد سبزرنگ مثل سهام عرضه اولیه ای چخزر روند صعودی را پایان دادند و همرنگ دیگر نمادهای قرمز بازار شدند.

در بازار امروز گروه شرکت های تولید کننده محصولات شیمیایی تا پایان معاملات جایگاه خود به عنوان برترین گروه از نظر ارزش معاملات را حفظ کردند. در این گروه بسیاری از نمادها از جمله شپلی، شجم، بوعلی، آریا و شپدیس، بدون صف فروش شاهد معاملات روان بودند.

آریاک سفر

گروه  فلزات اساسی از جمله گروه هایی بود که سهامداران به سبز بودن آن در امروز امید داشتند اما نمادهای این گروه نیز نتوانستند در برابر خیل انبوه فروشنده‌ها مقاومت کنند و اغلب تا 5 درصد ارزش سهام خود را از دست دادند.

گروه شرکت های سیمانی‌ جزو معدود گروه هایی بودند که امروز شرایط مطلوب خود را تا پایان معاملات حفظ کردند. در بینشان سنیر، سیتا، سشرق، سقاین، ساروم، سکرد، سپاها و سدور صعودی و سبهان، سخاش، سغرب، سیلام، سبجنو و سکرما دیگر نمادهای کوچک قرمزرنگ بودند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار املاک، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز