خیز موسسه سینمایی نت فلیکس برای اسکار امسال

111

کمپانی سینمایی نت فلیکس، در سال 2019 فیلم‌های مطرح بیشتری را نسبت به دیگر کمپانی‌های هالیوودی تولید کرده و به‌سوی کسب اسکار خیز برداشته است. به گزارش کاما پرس به نقل از بلومبرگ، نت فلیکس با حدود 60 فیلم اکران شده در سال 2019 با اعتماد به تلویزیون، شروع به ساخت فیلم‌های زیادی کرده است.نت فلیکس سال‌هاست که فیلم‌های خودش را می‌سازد اما سال 2019، سالی است که نت فلیکس کار خود را به‌طور ویژه‌ای درزمینهٔ فیلم‌سازی شروع کرده است. این موسسه سال 2020 را با مشارکت با انجمن سینمایی آمریکا به‌عنوان یک گروه حرفه‌ای هالیوود آغاز کرد. از این موسسه حدود 60 فیلم انگلیسی‌زبان، ازجمله نامزدهای اسکار مرد ایرلندی «و» داستان ازدواج «درسال 2019 منتشرشده است. نت فلیکس، تولید فیلم‌های مطرح خود را با فیلم‌هایی همچون کارتون هیجان‌انگیز» کلاس «ساخته مایکل بی و فیلم کمدی مثل» اسم من دالمیت است با بازی ری مورفی، 2 برابر یا حتی 3 برابر کرده است. به گفته کارگردان‌های مطرح سینما فیلم‌های ساخته‌شده توسط موسسه نت فلیکس شانس فراوانی برای ثبت رکورد فروش دارند.

 

هالیوود 2

اسکات استابر، مدیر فیلم‌برداری نت فلیکس در مصاحبه‌ای اعلام کرد که پائیز گذشته به سرانجام خوبی رسیدیم و من خیلی مغرور خوشحالم.

آریاک سفر

نامزدها اسکار

مرد ایرلندی و داستان ازدواج در صدر جدول قرار دارند.

  • پیش‌بینی کارشناسان برای برنده بهترین تصویربرداری

3استابر 51 ساله بعد از دو دهه فعالیت در سینما، سال 2017 وارد نت فلیکس شد و در ابتدا درزمینهٔ کارگردانی وبعد تهیه‌کنندگی مشغول به کار شد. مدیرعامل نت فلیکس، تد سارانولس از استابر درخواست کرد که موسسه فیلم‌سازی را بنیان‌گذاری کند که رقیب تمام موسسه‌های هالیوودی شود. در آن زمان، نت فلیکس فیلم‌های اندکی را منتشر کرده بود که بیشتر آن‌ها فراموش‌شده‌اند و حتی اثری به نام «جانوران هیچ ملتی» که امید فراوانی به آن بسته‌شده بود، نامزد اسکار 2016 و این نامیدی بزرگی برای نت فلیکس بود. شایان‌ذکر است فیلم‌هایی مثل «تد»، «انحلال» و «هوش مرکزی» ساخته نت فلیکس با تهیه‌کنندگی استابراست. همکاران قدیمی استابر، دوین جانسون و پیتربرگ، نیز همکاری خود را با نت فلیکس اعلام کردند. از زمانی که استابر وارد نت فلیکس شده، نت فلیکس تبدیل به بزرگ‌ترین موسسه سینمایی درهالیوود شده است وطبق برنامه‌ریزی‌های موسسه، سالانه 50 الی 60 فیلم خواهد ساخت. این تعداد فیلم شامل پروژه‌هایی مثل «ال کامینو» فیلم برگرفته از سریال تلویزیونی «برکینگ بد» نمی‌شود.فیلم‌های «جعبه پرنده» و «رازقتل» بیش از 70 میلیون در اولین ماه انتشار بازدید داشته درحالی‌که «مردهای اتوبانی “40 میلیون بازدید داشته‌اند. منتقدان فیلم درنیویورک» مرد ایرلندی «را بهترین فیلم سال می‌دانند ونت فلیکس جایزه‌های فراوانی در جشنواره سینمایی» گلدن گلوپ برای این فیلم دریافت کرده است.از طرفی منتقدانی درلس آنجلس، فیلم «سربار» یا «پاراسایت» را بهترین فیلم سال نامیدند و این درحالی ست که فیلم “1917” مورد بازدید بسیاری قرارگرفته است.

 

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز