خوش قیمت ترین لپ تاپ های ایسوس / بهار 1401

لست سکند

ایسوس ASUS یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در بازار تجهیزات کامپیوتری و انواع لپ تاپ های معمولی و گیمینگ است. در سال‌های اخیر این برند محصولات متنوعی طراحی کرده تا افراد با هر بودجه‌ای امکان خرید یکی از لپ تاپ‌های ایسوس را داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از بین لپ تاپ‌های ایسوس، برخی از مدل‌ها در کنار مشخصات فنی قدرتمند، قیمت معقولی دارند که ارزش خرید آنها را دوچندان می‌کند. اگر می‌خواهید با این مدل‌ها آشنا شوید، تا انتهای این بخش همراه ما باشید.

لپ تاپ‌ ایسوس -کاماپرس

1.   ایسوس مدل X509UA – R8

این لپ تاپ ایسوس در دسته میان‌رده‌های آن قرار می‌گیرد؛ با این حال طراحی ظاهری و کیفیت ساخت بالایی دارد. نمایشگر این مدل 15.6 اینچی است که آن را برای کاربری عمومی و گیمینگ مناسب می‌کند. البته با توجه به پردازنده این لپ تاپ که یک پردازنده 3 هسته‌ای اینتل نسل هفتم است، نمی‌توان انتظار اجرای بازی‌ها و نرم‌افزارهای سنگین را روی آن داشت.

راز آسمان پایتخت

حافظه داخلی این مدل 1 ترابایت و از نوع HDD است که می‌تواند برای ذخیره انواع فیلم، عکس و موزیک مناسب باشد. رم به کار رفته در آن نیز 8 گیگابایت و از نوع DDR4 است. این لپ تاپ ایسوس را می‌توان با قیمتی بین 11 تا 15 میلیون تومان خریداری کرد و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کاربری عمومی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

2.   ایسوس مدل VivoBook R565JP-EJ382

یکی از خوش قیمت‌ترین و البته پرفروش‌ترین لپ تاپ‌های ایسوس در ایران این مدل است. این لپ تاپ با نمایشگر 15.6 اینچی و ظاهری مینیمال طراحی شده است. در این لپ تاپ یک پردازنده اینتل نسل دهم Core i7 در کنار حافظه رم 16 گیگابایتی DDR4 قرار دارد. پردازنده گرافیکی 2 گیگابایتی انویدیا GeForce MX130 GDDR5 نیز نقطه قوت دیگر این مدل محسوب می‌شود.

حدود قیمت این لپ تاپ ایسوس با توجه به پیکربندی آن بین 20 تا 24 میلیون تومان متغیر است و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کارهای گرافیکی ساده، بازی‌های متوسط و کاربری عمومی است.

لپ تاپ‌ ایسوس -کاماپرس

3.   ایسوس مدل TUF Gaming F15

احتمالا آوازه لپ تاپ‌های سری TUF به گوش شما هم رسیده باشد! این مدل لپ تاپ‌ها که آنها را به عنوان لپ تاپ‌های گیمینگ می‌شناسند در کنار مشخصات فنی قدرتمند، قیمت به صرفه دارند. این مدل را می‌توانید با پیکربندی‌های مختلف در بازار خریداری کنید. مدل مدل TUF Gaming F15 FX506LH-US53 یک پردازنده نسل دهم اینتل Core i5 در کنار رم 8 گیگابایتی DDR4 دارد. پردازنده گرافیکی آن انویدیا GEFORCE GTX1650 است که می‌توان آن را برای اجرای روان بازی‌های مختلف به کار گرفت.

حافظه داخلی این مدل هم SSD و با ظرفیت 512 گیگابایت است. از دیگر نقاط قوت آن باید به نمایشگر 15.6 اینچی با پنل IPS اشاره کنیم که نرخ نوسازی 144 هرتزی داشته و تصاویر را روان به نمایش درمی‌آورد.

TUF Gaming F15 بین 25 تا 32 میلون تومان به فروش می‌رسد.

لپ تاپ‌ ایسوس -کاماپرس

4.   ایسوس مدل N7400PC-KM058

یکی دیگر از لپ تاپ‌های قدرتمند و خوش قیمت ایسوس این مدل است که پردازنده نسل 11 اینتل Core i7 در کنار رم 16 گیگبایتی DDR4 دارد. پردازنده گرافیکی 4 گیگابایتی آن انویدیا GEFORCE RTX3050 بوده و نمایشگر آن 14 اینچی و از نوع OLED است. حافظه داخلی آن نیز 1 ترابایت SSD است.

حدود قیمت این لپ تاپ ایسوس که طراحی ظاهری منحصر به فردی دارد، 35 تا 36 میلیون تومان است که با توجه به مشخصات فنی آن، کاملا به صرفه است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایسوس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز