خوش بینی به جهش قیمتی بیت کوین

بیت کوین طی روز جاری باز هم صعودی شد و به محدوده 66 هزار و 98 دلاری رسید. این ارز دیجیتال نسبت به روز گذشته هزار و 849 دلار رشد قیمتی داشت. کارشناسان معتقدند که امکان ادامه رشد قیمتی بیت کوین همچنان وجود دارد ولی افزایش سهم بازار و گذشتن از مقاومت 72 هزار دلاری نقش مهمی در این رشد خواهند داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت بیت کوین طی یک ماهه اخیر رشد قبل توجهی داشته و حتی توانسته به کانال قیمتی 69 هزار دلاری هم برسد. افزایش نرخ بیت کوین و استقبال بیشتر مردم از این ارز دیجیتال باعث افزایش سهم بازار یا همان دامیننس آن شد. زمانی که نرخ بیت کوین به محدوده 67 هزار دلاری رسید، سهم بازار آن تا حدود 48 درصد هم پیش رفت.

اما با افت نرخ این رمزارز، سهم بازار آن هم افت پیدا کرد. کاهش سهم بازار بیت کوین به این معنی است که بیشتر سرمایه‌های بازار رمزارزها به سمت آلت کوین‌ها سرازیر می‌شود. در صورتی که سهم بازاری بیت کوین بالا رود، احتمالا بار دیگر قیمت بیت کوین صعودی خواهد شد.

آریاک سفر

اخبار مرتبط بازار ارزهای دیجیتال:

رشد طمع سرمایه گذاران بیت کوین

به گفته تحلیلگران بازار رمزارزها، در حال حاضر مرزهای 59 هزار و 500 دلاری و 72 هزار دلاری مهم‌ترین محدوده‌های حمایتی و مقاومتی بیت کوین محسوب می‌شوند. اما نشانه‌ها حاکی از احتمال ادامه رشد قیمتی بیت کوین است.

هم اکنون شاخص ترس و طمع این ارز دیجیتال به 74 رسیده که این موضوع نشان دهنده طمع بالای سرمایه گذاران این رمزارز محسوب می‌شود. در واقع سرمایه گذاران این بازار نسبت به آینده قیمتی بیت کوین خوش بین هستند و ترس چندانی از ریزش ندارند.

برخی تحلیلگران بازار رمزارز معتقدند در صورت ادامه دار بودن این شرایط قیمت بیت کوین تا پایان سال میلادی مقاومت 90 هزار دلاری و سپس 120 هزار دلاری را پشت سر خواهد گذاشت.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز