خودنمایی جوان‌ترین زن میلیاردر جهان با خانه 36 میلیون دلاری

لست سکند

کایلی جنر جوان ترین زن میلیاردر جهان در خانه 36.5 میلیون دلاری جدید خود در لس آنجلس عکس هایی با برند های مختلف لباس با پس زمینه خانه جدیدش منتشر کرد که در شبکه های اجتماعی به خودنمایی تعبیر شد.

به گزارش کاماپرس به نقل از پیپل، از زمانی که کایلی جنر به املاک 36.5 میلیون دلاری خود در هولبی هیلز، محله ای خاص در لس آنجلس، نقل مکان کرد، از هر فرصتی برای استفاده از پس زمینه جدید برای گرفتن عکس های کامل در اینستاگرام استفاده می کند.

در دو هفته گذشته، کایلی تقریباً روزانه عکسهایی از خود را به نمایش می گذارد که نشان می دهد از چه لباس های گرانقیمتی از برند های چنل، دیور، کورم هارت برای خود استفاده می‌کند. وی روز پنجشنبه طبق معمول همیشه عکسی تحریک آمیز در لباس 355 دلاری برند مرین سری با طرح خال کوبی و شلوار  350 دلاری برند مرین سری با طرح چاپی گرافیکی و با کفش های یزی روشن (در حراج فارفچ این برند با قیمت 288 دلار) و عینک آفتابی منتشر کرد.

کایلی جنر: فقط لباس بازی می کنم!

پس از به اشتراک گذاشتن این عکس، یکی از هواداران جنر مبهوت بود که آیا واقعا تمام کاری که او در طی فاصله گذاری اجتماعی انجام می دهد، این است که  مرتبا عکس های مختلف  در داخل خانه اش بگیرد و آن را منتشر کند!!! و در توییتر جنر با مخاطب قرار دادن کایلی پیغام گذاشته بود: ” در خانه فقط لباس بازی میکنی؟” جنر پاسخ خود را کوتاه و ساده نگه داشت و در پاسخ گفت: “بله”.

راز آسمان پایتخت

وی دو روز پیش هم عکسی از زمین تنیس خانه خود منتشر کرد که در آن یک راکت چنل را بالای سر خود نگه داشته و در عین حال لباسی از چنل را نیز از سر تا پا پوشیده بود که قیمت تی شرت آن 780 دلار و شلوارش 690 دلار بود.

او همچنین عکسی را منتشر کرده است که لباس های ورزشی  کروم هارت را پوشیده و در عکس دیگری ایستاده در کنار یک نخل بزرگ لباس بدون بند و دامن از برند شارلوت نولز به تن دارد.

شایان ذکر است انتشار این عکس ها توسط کایلی جنر در شبکه های اجتماعی به خودنمایی وی تعبیر شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “خودنمایی جوان‌ترین زن میلیاردر جهان با خانه 36 میلیون دلاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز