خودرو چری 180 میلیون تومان گران تر شد

خودرو چری در لیست جدیدی که از طرف شرکت مدیران خودرو ارائه شده، ۱۸۰ میلیون تومان گران تر شده است.
به گزارش کاماپرس، با اینکه شرکت مدیران‌خودرو در ۲۶ شهریور ماه لیستی از قیمت های جدید محصولات خود برای فروش در فصل پاییز منتشر کرده بود،‌دوباره و کمتر از دو هفته پیش لیست قیمتی جدیدی تنظیم کرده است که باز هم از افزایش قیمتهای جدیدی حکایت می کند. این لیست جدید نشان می‌دهد این شرکت حداقل ۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا حداکثر ۱۷۹ میلیون و ۷۰۰ تومان قیمت محصولات خود را افزایش داده است.

خودروی چری و ام وی ام چقدر گران شده اند؟

مقایسه قیمت‌ها نشان می‌دهد محصولات چری از ۱۰۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۱۷۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و محصولات MVM از ۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا ۱۵۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده اند. این افزایش قیمت حکایت از افزایش ۱۵.۷ تا ۲۴.۴ درصدی در گروه محصولات MVM و افزایش حدود ۱۷ تا ۲۵ درصدی در محصولات گروه CHERRY دارد.

به گزارش ایسنا بر اساس لیست ارائه شده توسط شرکت مدیران‌خودرو در آبان ماه نسبت به لیست قیمتی تنظیم شده در شهریور ماه که اینگونه به نظر می‌رسید برای فروش در فصل پاییز بوده است، MVM X ۵۵ در دو مدل اتوماتیک اکسلنت اسپورت و اتوماتیک اکسلنت به ترتیب ۱۶۸ میلیون تومان و ۱۵۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده‌اند. MVM X۵۵ اتوماتیک اکسلنت اسپورت از ۶۸۷ میلیون تومان به ۸۵۵ میلیون تومان و MVM X۵۵ اتوماتیک اسپورت نیز از ۶۸۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به ۸۴۰ میلیون تومان رسیده است.

خودرو آریزو ۱۷۴ میلیون تومان گران تر شد

آریاک سفر

MVM X۳۳ اسپورت با افزایش ۱۰۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی از ۴۵۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به ۵۶۲ میلیون تومان و مدل اتوماتیک آن با افزایش ۱۰۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی از ۴۸۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به ۵۹۷ میلیون تومان رسیده است.

در دیگر گروه محصولات شرکت مدیران‌خودرو، در گروه محصولات چری، خودرو تیگو ۷ IE که در این یک ماه و چند روز (از ابتدای مهرماه تا پیش از ۱۲ آبان ماه) با قیمت ۸۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان عرضه می‌شد، اکنون ۱۷۹ میلیون و ۷۰۰ هزار گران‌تر شده و در آستانه یک میلیارد تومان قرار گرفته است.

پس از آن، خودرو آریزو ۶ که پیش‌از این ۶۹۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده بود، مشمول افزایش قیمت ۲۵ درصدی حداکثری شده و به ۸۷۲ میلیون تومان رسیده است و افزایش ۱۷۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی را حکایت می‌کند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم صنعت خودرو ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : مدیران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز