خودرو سوپر لوکس چینی به بازار ایران هم می‌رسد؟

هونگچی نام خودرو سوپر لوکس چینی است که در نمایشگاه خودرو شانگهای امسال همه نظرها را به خود جلب کرده است. خودرویی بدون فرمان با یک لوستر بزرگ در صندلی عقب.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه خودرو شانگهای امسال با شگفتی های زیادی همراه بود. از خودروهای عجیب و غریب که بگذریم، خودرویی که توجه بسیاری از کارشناسان خودرو و سرمایه گذاران را جلب کرده یک لیموزین سوپر لوکس است که گفته می شود آینده درخشانی هم دارد.

این خودرو سوپر لوکس دو ویژگی منحصر به فرد هم دارد که آن را از بقیه خودروهایی که در این نمایشگاه عرضه شدند، متمایز می کند. این خودرو با جثه بزرگ فرمان ندارد و بدون فرمان هدایت می شود.

هونگچی L-Concept، یک سدان چهاردر بزرگ عضلانی است که با خط سقف فست‌بک، درهای خودکشی در عقب، سه صندلی و جلوپنجره به شدت درخشان، که حتی در شب هم باید با عینک دودی به آن نگاه کرد. هونگچی یک خودروی باشکوه است، با بدنه دو رنگ و یک الگوی الماسی پیچیده که به جای شیشه عقب قرار گرفته است.

هونگچی با سه صندلی و یک لوستر بزرگ

آریاک سفر

اما در کابین هونگچی یک لوستر بزرگ هم دیده می شود که بین مسافران عقب آویزان شده است. در تمام نقاط کابین از تزئینات مسی، کریستال، نوارهای LED همراه با صندلی‌های چرمی دورنگ و کفپوش‌های پشمی ضخیم استفاده شده است.

همچنین در این خودرو سوپر لوکس از چیدمان غیرمعمولی سه صندلی در داخل کابین استفاده شده، که فضای معمولا اشغال شده توسط صندلی سرنشین جلو را آزاد کرده و به صندلی عقب پشت آن اجازه می‌دهد تا راحت‌تر به سمت جلو حرکت کند.

لیموزین چینی بدون فرمان حرکت می کند

با وجود تمام این امکانات، این خودرو فرمان ندارد. چشم‌انداز این شرکت از خودروهای لوکس آینده با قابلیت رانندگی تمام خودکار است و روی داشبورد فقط دو نمایشگر عریض وجود دارد.

هنوز مشخصات فنی هونگچی L-Concept اعلام نشده است، اما برخی از رسانه‌های محلی گزارش می‌دهند که قدیمی‌ترین برند خودروسازی چین قرار است در سال ۲۰۲۳ نسخه تولیدی این خودروی مفهومی را عرضه کند.البته با توجه به توافق ایران و چین در حوزه تجارت صنعت خودرو، بعضی از کارشناسان بازار خودرو احتمال می دهند یکی دو نسخه از این خودرو سوپرلوکس بعد از تولید در این کشور ، ممکن است به بازار ایران هم برسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز