خودروهای پیش فروش شده بدون تاخیر تحویل می شود

بر اساس اظهارات یک مقام مسئول در وزارت صنعت خودرو هایی که در طرح های پیش فروش امسال به متقاضیان عرضه شد در موعد مقرر به آنها تحویل داده می شوند.

به گزارش کاما پرس، یک مقام مسئول در وزارت صنعت با تاکید بر تحویل به موقع خودروهای پیش فروش شده توسط ایران خودرو و سایپا گفت: شرکت های خودروسازی به هیچ عنوان خودرویی را ثبت نام نکردند که نتوانند در موعد مقرر تحویل دهند.

بنا به اعلام ایسنا سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صنعت افزود: هدف‌گذاری امسال وزارت صمت و شرکت‌های خودروسازی این است که نیاز جامعه را پوشش دهیم. بخشی از نیاز مردم برای خرید خودرو در قالب طرح‌های پیش‌فروش انجام شد و  توانست آرامشی در بازار‌خودرو ایجاد کند. از سوی دیگر با عرضه خودرو توسط شرکت‌های خودروسازی، آرامش کوتاه‌مدت به بازار خودرو داده می‌شود. ضمن اینکه شرکت‌های خودروسازی نسبت به تحویل‌خودرو در طرح فروش فوق‌العاده (تحویل سه ماهه) اقدام می‌کنند اما این امر با غافل شدن آن‌ها از تعهدات گذشته و بلند مدت نیست.

فرمول 80 به 20 خودروسازان در مورد تعهدات تحویل خودرو معوق و جاری

زرندی تاکید کرد: شرکت‌های خودروسازی می‌توانند نیاز واقعی بازار خودرو را پاسخگو باشند، بدین جهت هدف از طرح فروش فوق‌العاده، تزریق خودرو به بازار و کاهش التهاب در این بخش است.

آریاک سفر

معاون وزیر صمت در رابطه با اینکه این امکان وجود دارد که طرح فروش فوق‌العاده‌خودرو باعث شود، تعهدات معوق شرکت‌های خودروساز بیشتر شود، اظهار کرد: نسبت تعهدات معوق و تعهدات جدید در دوره‌های مختلف به جهت تامین قطعه متفاوت است؛ اما در مجموع شرکت‌های خودروسازی ۸۰ به ۲۰ خودروهای معوق را تحویل داده‌اند؛ بدین معنا که خودروسازان  ۸۰ درصد معوقات خود را تحویل مشتریان دادند و ۲۰ درصد برای تحویل خودروهای جاری در نظر گرفته‌اند.

وی افزود: ضمن اینکه شرکت های خودروسازی، در مورد خودروهای که توان تولید دارند طرح پیش‌فروش را عملیاتی کردند و به هیچ عنوان خودرویی را ثبت نام نکردند که نتوانند در موعد مقرر تحویل دهند.

 

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

12 دیدگاه برای “خودروهای پیش فروش شده بدون تاخیر تحویل می شود

  1. حسین بیگی گفته:

    سلام زحتمی برای کشندهای عقب افتاده نیز بکنید که وسیله نان دراوردن خانوادها ورانندگان است. که دوسال تاخیر داره. که ثبت نامی طرح فرسوده نیز بوده با ارز 4200ماشین اورده اند به ثبت نامی 95 ..96 ندادند ودر بازار ازاد فروختند .وحالا باید باشکایت دنبال حوالهایشن بگیرند. و ول معطل

  2. پیش فروش گفته:

    لطفا یه اطلاع رسانی هم درباره معوقات بکنن مثلا بگن ۱۰ سال دیگه خودروتونو تحویل میدیم از این بلاتکلیفی بهتره والا

  3. محمد گفته:

    پیش فروشهای قبلی چی میشه دیگه اونا مهم نیستن برن به امان خدا
    ما که برای مصرف خریدیم باید قیمت چند برابر بشه که بهمون تحویل بدن
    آخرته مسلمونی اینه واقعاً؟

  4. داود گفته:

    سلام خسته نباشید. اینکه فقط حرف میزنین این کار و میکنم اون کار میکنم .فقط در حد حرف زدنه عزیز عمل کنین .من ابان۹۷ ماشین ثبت نام کردم هنوز که هنوز هیچ خبری نیست موعد تحویل اسفند ۹۸ بوده .کی میخواین ماشینای ما رو بدین فقط خدا میدونه .

    سپاس

  5. حسین ( بازنشسته فرهنگی ) گفته:

    درود! چرا سمند پایه گاز سوز را پلاک نمی کنند؟ الان ی سری از این ماشینها تو نمایندگی ها دارن خاک میخورند و صاحبان آنها بلا تکلیف مانده اند! چرا مسئولین دراین مملکت اصلا به فکر مردمی که واقعا ولی نعمت شان هستند، نیستند!؟مگه مردم چه گناهی دارندبه جز اینکه باعث شدند یک عده بیسواد در راس امور قرار بگیرند که فقط به فکر پر کردن جیب خودشون به هر قیمت ونامردمی هستند!؟
    بیش از یکسال است که دنای اتو ماتیک ثبت نام کرده اند، حالا برای تحویل آن هزار دنگ و فنگ در می آورند، و تو فکرند تا آنجا که جا داره مردم بیچاره را بچزونند، آیا رسم انسانیت وقدردانی از ولی نعمت در جمهوری اسلامی چنین است!؟ کسانی که در آن تاریخ 80ملیون برای دنا داده اند با آن پول میتوانستندهرکدام یک ازاین محصولات را که الآن به 200ملیون رسیده حتی از بازار آزاد بخرند، که حالا شما میگویید دنای اتومات برای تحویل تابستانیها 270 ملیون! مگه همه در یک روز و یک ساعت ثبت نام نکرده اند!؟ واقعا خیلی بی انصاف و نمک نشناسید، از آقای رئیسی ریاست محترم قوه قضائی عاجزانه خواهشمندیم که جلو این اجحاف عظیم به ملت بزرگ و صادق ایران را بگیرند وقاطعانه جلو متجاوزان به حقوق مردم بایستند! باسپاس وقدر دانی از مسئولین باوجدان پاک!

  6. طاهر گفته:

    سلام.همش چرته سه ماهه ساینا معمولی تکمیل وجه کردم و تو تاخیره از این فرمایشات خیالی دس بر دارین برا سازمانیا تاخیر نخورده برا ملت کم کمش سه چهار ماهی تاخیر بدونه سوده

  7. ۱۲۳۴ گفته:

    ما الان دنا پلاس توربو اتوماتیک ثبت نام کردیم از قره کشی درومده نوشته تحویل ۶ماهه یعنی نمیدن نصف پول رو واریز کردیم

  8. ۱۲۳۴ گفته:

    ما الان دنا پلاس توربو اتوماتیک ثبت نام کردیم از قره کشی درومده نوشته تحویل ۶ماهه یعنی نمیدن نصف پول رو واریز کردیم چیکار کنم انصراف بدم

  9. علی اربابی گفته:

    سلام پراید ثبت نام کردیم دعوت نامه اولش رو پول نداشتیم واریز کنیم ‌ دیگه هیچ خبری ازش نیومد الان دوساله که میگذره

  10. علی اربابی. گفته:

    لطفا پاسخ گو بشین تکلیف ما که پراید ثبت نام کردیم و دوسال هست میگذره و هیچ خبری ازش نیست چی میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز