خواننده مشهور بخاطر شوخی با همسرش تهدید به مرگ شد!

انتشار زندگی خانوادگی در فضای مجازی گاهی دردسر ساز می شود و حتی برای سلبریتی ها ممکن است تهدید جان را هم در پی داشته باشد.

به گزارش کاماپرس به نقل از بنگ شوبیز مایکل بوبله خواننده و ترانه سرای مشهور ۴۴ساله که اخیرا ویدیویی از خود در کنار همسرش لوسیانا لوپیلاتو ۳۲ ساله منتشر کرد با تهدید مرگ از طرف طرفداران لوسیانا مواجه شد.

در این ویدیو خواننده کانادیی به شوخی به همسرش سقلمه می زند و او هم می خندد! اما طرفداران لوسیانا حرکت مایکل بابل را خشونت آمیز قلمداد می کنند و تصاویر تهدید آمیز از انگشت بریده یا شلیک خود را برای بابل می فرستند که اگر به آرژانتین آمدی با چنین برخوردی مواجه خواهی شد.

بر اساس این گزارش، این خواننده جوان از تهدیدها به شدت می هراسد و چون عاشق آرژانتین است، بنابراین از همسرش می خواهد به طرفدارانش پاسخ بدهد و آنها را از کشتنش منصرف کند!

لوسیانا هم که عاشقانه همسرش را دوست دارد سریعا دست به کار می شود و ترتیب مصاحبه رسمی خود با رسانه تی وی شو را می دهد. وی تمام تهدیدها را مورد تقبیح قرار می دهد و هرگونه رفتار خشونت آمیز را از دایره زندگیش خارج می داند.

آریاک سفر

شایان ذکر است؛ مایکل استیون بوبله – Michael Steven Bublé- متولد ۹ سپتامبر ۱۹۷۵ یکی از خواننده ها و ترانه‌سراهای مشهور کانادایی است. او موفق به کسب چندین جایزه، از جمله چهار جایزه گرمی و چند جایزه جونو شده‌است. اولین آلبوم او به تاپ‌تِنِ کانادا و انگلستان نیز دست یافته‌است. موفقیت‌های او در سراسر جهان ادامه دارد. در سال ۲۰۰۵ آلبوم «وقت آن رسید» و در سال ۲۰۰۷ آلبوم «فکر کن من بی‌مسئولیتم» موفقیت‌های تجاریِ بزرگ‌تری برای وی به ارمغان آورد: رسیدن به شمارهٔ یک در چارت کانادا و بیلبورد ۲۰۰ در ایالات متحدهٔ آمریکا و استرالیا. تاکنون بیش از ۳۵ میلیون نسخه از آلبوم‌های او در سراسر جهان به فروش رسیده‌است.

انتهای پیام

 

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز