خرید کی ‌ام‌ سی جی۷ شیراز با حداقل پیش‌ پرداخت و تحویل فوری

خودرو کی ام سی-کاماپرس
لست سکند

خودرو به شیوه‌های متنوعی قابل پیش‌خرید است، اما مشتریان ایرانی از طرح‌های فروش ویژه خودرو با حداقل پیش‌پرداخت و تحویل فوری مثل فروش اقساطی KMC J7 شیراز بیشتر استقبال می‌کنند.

به گزارش کاماپرس به نقل از کرمان موتور شیراز، بر اساس نتایج شاخص عملکرد، اجرا و چیدمان خودروها که به صورت دوره‌ای توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اجرا می‌شود، محصولات کرمان موتور در شاخص طراحی داخلی و خارجی جزو 59 برند خودرو بود که مشتریان 683 امتیاز از حداکثر امتیاز 700 را به این برند اعطا کردند.

فروش اقساطی KMC J7 شیراز

کی‌ام‌سی جی۷ با حجم موتور 1500 سی‌سی از تولیدات جدید صنایع خودروسازی کرمان به خودروی مدرن و طراحی هنرمندانه مشهور است.

طرح جدید فروش اقساطی KMC J7 شیراز ویژه آذرماه آغاز شده و شرایط خرید آن متنوع است. گزینه‌های گوناگونی از میزان پیش‌پرداخت، تعداد چک‌های دریافتی و تعداد اقساط در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. علاقمندان می‌توانند جهت اطلاع دقیق از شرایط فروش با نمایندگی کرمان موتور به مدیریت حسینی در تماس باشند.

این نمایندگی با کد 2606 آماده ثبت‌نام از متقاضان KMC J7 است. خریداران علاوه بر مشاوره خدمات با فرایندهای سرویس‌های از راه دور نمایندگی، تسهیلات و سیستم‌های پرداخت آنلاین و هوشمند آشنا می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

در حالت کلی، بازه زمانی تحویل محصولات کرمان موتور بیش از ۹۰ روز کاری طول نمی‌کشد. متقاضیان در هنگام ثبت‌نام می‌توانند با کارشناسان نمایندگی کرمان موتور شیراز درباره زمان دقیق تحویل خودرو هماهنگ شوند.

خرید نقدی کی‌ام‌سی جی۷ در شیراز، با استاندارد آلایندگی 5 یورو، تخفیف ۶۵ میلیون تومانی دارد. تنظیم قراردادهای شفاف و عمل به تمامی تعهدات مندرج در قرارداد و نیز دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید اقساطی خودرو جزو خدمات اولیه کرمان موتور شیراز است.

KMC J7 خودروی جوان پسند

گروه‌های بازاریابی و طراحی صنایع بزرگ خودروسازی در هدف‌گذاری استفاده جوانان از خودرو به معیارهای سواری، قدرت موتور و آپشن‌های متعدد بسیار اهمیت می‌دهند.

KMC J7 به عنوان خودروی جوان پسند به نیاز مصرف‌کنندگان و برآورده‌سازی ویژگی‌هایی از جمله ایمنی بالای خودرو، بهره‌وری سوخت، هندلینگ خوب و آپشن‌های متنوع پاسخ داده است.

بیشتر مشتریان علاوه بر رضایت‌مندی از ظاهر بدنه و قدرت موتور  KMC J7 از جذابیت بصری به عنوان اصلی‌ترین معیار برای خرید این خودرو یاد می‌کنند. حداکثر قدرت این خودرو 172 اسب بخار در دور موتور ارزیابی می‌شود. حداکثر گشتاور آن 280 نیوتن متر در طیف دور موتوری اعلام شده است.

خودرو کی ام جی سی-کاماپرس

مقایسه KMC J7 شیراز با مدل‌های دیگر

بخشی از محبوبیت محصولات کرمان موتور به قدمت و سابقه‌ این شرکت بر می‌گردد. موتور KMC J7 همگام با تکنولوژی روز صنعت خودروسازی کار می‌کند و قادر به ایجاد حداکثر قدرت و کاهش مصرف سوخت است. حجم مخرن سوخت کی‌ام‌سی جی۷ نسبت به جک اس 5 نیم لیتر کوچکتر است. مدل سدان لیفت بک اسپرت کرمان خودرو گنجایش 55 لیتر بنزین دارد و از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ بهره می‌برد.

شاخص‌های ایمنی، امکانات رفاهی و طراحی این خودرو در سطح بالا ارزیابی می‌شود. فراتر از همه اینها، قطعات در دسترس و لوازم یدکی موجود در بازار تقاضا برای این محصول کرمان موتور را افزایش داده است.

جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه DCT  یکی از بخش‌های مهم کی‌ام‌سی جی۷ است که باعث می‌شود کلاچ و دنده بدون نیروی راننده عمل‌کنند.

امکانات فضای داخلی ماشین شامل سیستم هوشمند، وجود شش کیسه هوا، چراغ های مه‌شکن، سیستم قفل و ترمز به صورت جلو و عقب دیسکی به عنوان تجهیزات اصلی کی‌ام‌سی جی۷ با یک هزار و 485 کیلوگرم وزن هستند که توانسته مشتریان را تا حدود زیادی راضی نگاه دارد.

این خودرو چهاردر لیفت‌بک با خصلت‌های اسپرت روی پلتفرم جک J7 توسعه یافته، اما در بخش فنی و تغییرات ظاهری اصلاح شده است.

مدل‌هایی مثل مزدا 3 و سراتو سایپا به عنوان رقیب KMC J7  معرفی می‌شوند. در حالی که که کی‌ام‌سی J7 از نظر پیشرانه قدرت، شتاب و طراحی برتر از تمامی رقبایش است.

درباره برند «کی‌ام‌سی» باید گفت که این لوگو مرداد امسال با هدف تبدیل شدن کرمان خودرو به یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان خاورمیانه رونمایی شد و سپس محصولات جدید مثل 7KMC J با طراحی داخلی به بازار معرفی شد.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور شیراز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز