خرید کوییک آر اتوماتیک بدون قرعه کشی با تحویل 30 روزه

خودروسازی سایپا به تازگی طرح فروش فوری بدون قرعه کشی محصولات خود را آغاز کرده است که کوییک آر اتوماتیک را طی 30 روز تحویل خریداران می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سایپا فروش بدون قرعه کشی کوییک آر اتوماتیک را آغاز کرده که امکان ثبت‌نام تا زمان تکمیل ظرفیت برای تمامی متقاضیان فراهم است.

قیمت کوییک آر اتوماتیک در طرح فروش فوری

در طرح فروش فوری و فوق‌العاده سایپا کوییک آر با گیربکس اتوماتیک در رنگ‌های کرم مشکی، نقره‌ای مشکی و سفید مشکی ارائه می‌شود که قیمت آن از سوی خودروساز 288 میلیون و 114 هزارتومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

کوییک آر اتوماتیک چه مشخصاتی دارد؟

کوییک آر اتوماتیک دارای پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی است که قدرتی برابر با 87 اسب بخار و گشتاوری برابر با 128 نیوتن‌متر تولید می‌کند. پیشرانه این خودرو اتوماتیک سایپا دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است همچنین جعبه دنده اتوماتیک سی وی تی توان را به چرخ‌های جلو این خودرو منتقل می‌کند.برای این جعبه دنده همچنین قابلیت رانندگی اسپرت و برقی تعبیه شده است.

از ویژگی‌های این خودرو اتوماتیک سایپا عرضه شده در بازار همچنین می‌توان به فرمان برقی، ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب، رینگ آلومینیومی، استارت دکمه‌ای، نمایشگر لمسی، رهیاب ماهواره‌ای، سنسور باد لاستیک، دوربین و سنسور پارک عقب، تهویه الکتریکی دستی، کروز کنترل، محدود کننده سرعت، چراغ روشنایی روز، دو کیسه هوا اس آر اس، بلوتوث، ترمز ای بی دی، ترمز آ بی اس، ترمز بی آ اس و… اشاره کرد.

راهنمای ثبت‌نام خودرو در طرح بدون قرعه کشی سایپا

متقاضیان خرید کوییک آر اتوماتیک می‌توانند بدون در نظر گرفتن پلاک فعال انتظامی برای این خودرو ثبت‌نام کنند فقط شرط لازم آن این است که طی 18ماه گذشته هیچ ثبت‌نام یا فاکتوری نزد خودروسازان نداشته باشند.

هر کدملی مجاز به یکبار ثبت‌نام در طرح جدید سایپا است و خریداران می‌توانند برای انتخاب محصول خود به سایت سایپا مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. از سوی سایپا موعد تحویل این خودرو 30 روزه اعلام شده است.

از دیگر خودروهای ارائه شده در طرح فروش فوری سایپا می‌توان شاهین جی، سایپا 151 با موتور ام 13، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک و کوییک آر با گیربکس معمولی را نام برد.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “خرید کوییک آر اتوماتیک بدون قرعه کشی با تحویل 30 روزه

  1. طناز گفته:

    پولشو نداریم خیلی گرون با حقوق ۵ میلیون کی می تونه ماشین بخره دیگه دیگه باید با همه آرزوها خداحافظی کرد جوونا دیگه نمی تونن زندگی کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز