خرید پروفیل گلخانه ای با مناسب ترین قیمت

مزیت اصلی کاشت سبزیجات و محصولات زراعی در گلخانه محافظت از آن‌ها در برابر یخبندان، شرایط بد آب ‌و هوایی و تامین رطوبت لازم در داخل اتاق است. همه این موارد به رشد و نمو طبیعی گیاهان کمک می‌کند.

به گزارش کاماپرس، هر فرد علاقه‌مند به کار در زمین یا کشاورز که تمایل و توانایی دارد؛ می‌تواند با دستان خود یک گلخانه ایجاد کند. نتیجه تلاش، محصولی سالم و موافق با محیط زیست خواهد بود که پاسخ تمام تلاش‌ها و هزینه‌ها را می‌دهد. کاماپرس در ادامه به معرفی پروفیل گلخانه می‌پردازد.

پروفیل گلخانه ای چیست؟

پروفیل گلخانه فلزی یک نوع سازه بادوام، اقتصادی و قابل اعتماد است که هدف آن کشت انواع محصولات در گلخانه است. اگر به درستی از این طراحی مراقبت کنید، بدون نیاز به سرمایه گذاری‌های کلان، می‌تواند سال‌ها خدمت کند. برای بهره برداری طولانی، ایمنی گلخانه و همچنین جلوگیری از تخریب آن تحت بار، فرآیند طراحی و ساخت گلخانه باید به درستی انجام شود.

چند نکته برای خرید پروفیل گلخانه

نوع محصولاتی که کشت خواهد شد مبنای محاسبه ابعاد پروفیل گلخانه ای خواهد بود. بسته به ترجیحات کشاورز، گلخانه می‌تواند ثابت باشد یا در صورت لزوم مونتاژ شود. درباره نسخه ثابت، لازم است در مورد نیاز به تهویه، گرمایش، آبیاری و روشنایی تدابیری اندیشیده شود.
پروفیل گالوانیزه دارای ویژگی‌های مثبت زیادی است. حالت مونتاژ شده آن انبوهی از مزایا را در پی دارد. قیمت پروفیل گالوانیزه در مقایسه با قابلیت‌های آن مقرون به صرفه است.

آریاک سفر

پروفیل گالوانیزه یک پایه فلزی بادوام برای گلخانه است. چنین ساختاری مرطوب نمی‌شود و در برابر زنگ زدگی آسیب نمی‌بیند. ساخت‌ و ساز مناسب و نگهداری صحیح از جمله عواملی است که باعث می‌شود گلخانه، سال‌ها استحکام خود را حفظ کنید.
گلخانه‌هایی که دارای اسکلت فلزی هستند، وزن بسیار کمی دارند، هنگامی که پوست آن با فویل یا پلی کربنات پوشانده شود وزن آن‌ها کمی افزایش می‌یابد. به همین دلیل می‌توان چنین سازه‌هایی را حتی به صورت بی‌رویه به قسمت‌های جداگانه منتقل کرد. در این شرایط به راحتی جدا می‌شوند و دوباره سرهم می‌شوند. این روش زمان و تلاش زیادی نمی‌خواهد.

انواع و قیمت پروفیل گالوانیزه گلخانه

برای اینکه خودتان گلخانه بسازید، نیازی به داشتن دانش یا مهارت خاصی ندارید. توانایی استفاده از ابزارهای معمولی کاملاً کافی خواهد بود. این کار از هزینه‌های جانبی شما کم می‌کند و چه بسا می‌توانید برای قیمت قوطی گالوانیزه گلخانه با کیفیت بهتر هزینه کنید. قیمت پروفیل گلخانه بنا به ساختار و اندازه آن تغییر می‎کند. اصولا نوع قوس‌دار در ایجاد سازه‌هایی با انحنا معمولا در دکوراسیون سقف و دیوار استفاده می‌شود. نوع ساده آن اغلب برای نصب دیوارهای پارتیشن بین اتاق‌ها استفاده مورد مصرف قرار می‌گیرد. این لوله‌ها استحکام بالایی دارند. اگر نیاز به تشکیل سیستم سقف کاذب باشد، بهتر است از پروفیل گلخانه با ضخامت 0.06 سانتی‌متر استفاده شود.

گروه صنعتی هلدینگ پتروگرایش با تولید انواع پروفیل گلخانه ای و ارائه مشاوره به مشتریان در صنعت ساختمان و عمران به فعالیت می‌پردازد. این مجموعه علاوه ‌بر این محصولات، لوله کاندوئیت، سینی و نردبان کابل نیز تولید می‌کند. کاربران می‌توانند جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از آخرین قیمت پروفیل گلخانه با شماره 02149986000 در تماس باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : پی جی کو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز