خرید و فروش کاردانو در صرافی چه شرایطی دارد؟

بازار رمزارزها از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون روند مناسبی را پشت سر گذاشته است و این شرایط همچنان ادامه دارد. علاوه بر رشد قیمت بیت کوین و اتریوم، ارزهای دیجیتالی مانند کاردانو نیز رشد قیمتی خوبی داشتند. به همین دلیل خرید و فروش ارز دیجیتال این چنینی رونق پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شبکه کاردانو بازار ارز دیجیتال بومی خود با نام اختصاری ای دی ای به بازار رمزارزها معرفی شد. این پول دیجیتال به دلیل امکان انتقال سریع و با امنیت بالا، به شدت در بین سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال جا افتاده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شبکه از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل توانسته نظر بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کند. توسعه دهندگان شبکه این رمزارز همواره در تلاش هستند تا کارمزد تراکنش این ارز دیجیتال را کمتر کنند و سرعت انتقال آن را افزایش دهند.

هدف از راه اندازی شبکه کاردانو چه بود؟

توسعه دهندگان این ارز دیجیتال به توسعه هدفمند برنامه‌های مرتبط با شبکه کاردانو توجه ویژه دارند و به مسئله انعطاف پذیر بودن پروژه در طول زمان بسیار اهمیت می‌دهند. در کل هدف ایجادکنندگان کاردانو ایجاد بلاکچینی بوده که بتواند عملکرد بهتری نسبت به بلاکچین‌های قدیمی داشته باشد و به راحتی امکان پردازش معاملات را فراهم کند. در حال حاضر کاردانو یکی از شبکه‌های بلاکچین پرمخاطب جهان محسوب می‌شود.

کدام کیف پول‌ها از کاردانو پشتیبانی می‌کنند؟

تقریبا تمامی کیف پول‌های بلاک چینی از جمله تراست ولت و لجر از این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنند. به همین دلیل خرید و فروش ارز دیجیتال مذکور کار چندانی دشواری نیست و افرادی که مایل به سرمایه گذاری روی این رمزارز هستند با مراجعه به صرافی معتبر امکان معامله آن را دارند. اما کاربران ایرانی به دلیل محدودیت‌ها و تحریم‌های همه جانبه که وجود دارد امکان خرید و فروش رمزارز مذکور یا دیگر ارزهای دیجیتال را از طریق صرافی‌های معتبر جهانی ندارند. به همین دلیل برای معامله این نوع رمزارزها باید به وبسایت‌های معتبر سر بزنند و از طریق آن‌ها معاملات ارزهای دیجیتال را انجام دهند.

آریاک سفر

نحوه خرید کاردانو در سایت صرافی

وبسایت صرافی یکی از سایت‌های معتبر در زمینه خرید و فروش رمزارز کاردانو یا دیگر ارزهای دیجیتال معتبر و معروف دنیا است. افرادی که مایل به معامله رمزارز مذکور هستند کافی به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و ثبت نام داشته باشند. پس از سپری شدن فرآیند ثبت نام و احراز هویت، کاربران باید به قسمت دارایی این سایت مراجعه کرده و روی واریز کاردانو کلیک کنند. سپس آدرس کیف پول کاردانو و تگ کیف پول صرافی باید کپی و از طریق کیف پول مبدا، یک یا چند تراکنش به آدرس مذکور ارسال شود. بعد از سپری کردن این مراحل باید مشخصات تراکنش‌های ارسالی از جمله مبلغ ارسال شده و شناسه شبکه تراکنش در فرم رسید واریز کاردانو وارد و واریز ثبت شود. بعد از تایید واریز، مقدار واریز شده به صورت خودکار به حساب کاربری افزوده خواهد شد. هم اکنون قیمت لحظه‌ای رمزارز کاردانو 15 هزار و 510 تومان است.

برخی از مزیت‌های سایت صرافی

کارمزدهای این سایت کاملا شفاف بوده و افراد در هر مرحله از معامله به راحتی امکان مشاهده مبالغ دریافتی بابت معاملات ارزهای دیجیتال را خواهند داشت. ضمنا افرادی که مایل به خرید و فروش بیت کوین یا هر رمزارز دیگری هستند با کلیک روی گزینه مورد نظرشان تمامی اطلاعات آماری و نمودار روزانه آن ارز دیجیتال را دریافت خواهند کرد.

در صورتی که در جریان خرید و فروش بیت کوین ، کاردانو و دیگر رمزارزها مشکلی به وجود آید، کارشناسان و تیم پشتیبانی این مجموعه به شما کمک خواهند کرد تا این مشکل رفع شود. تیم پشتیبانی این مجموعه در تمامی روزهای کاری هفته، از ساعت 12 ظهر تا 10 شب پاسخگوی سوالات مشتریان خواهند بود و به مشکلات آن‌ها رسیدگی می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز