خرید و فروش رمز ارز با کمترین کارمزد

لست سکند

معامله گرانی که قصد خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها را دارند باید به صورت مستقیم یا آنلاین برای این کار اقدام کنند. اما افراد برای خرید و فروش رمزارز مورد نظر خود باید کارمزد بپردازند. به همین دلیل افراد به دنبال کیف پول و صرافی می‌روند تا با کمترین کارمزد، اجازه خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظر آن را بدهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قاعدتا مانند دیگر خدماتی که در زندگی از آن‌ها استفاده می‌کنیم و در قبالش پول می‌پردازیم، باید برای خرید و فروش رمزارز مورد نظر خود نیز کارمزد پرداخت کنیم. هر مرتبه که شما یک ارز دیجیتال را از آدرس خود به دیگری انتقال می‌دهید باید کارمزد بپردازید.

چند نوع کارمزد در بازار کرپیتو تعریف شده است؟

فعالان بازار کریپتو باید بدانند سه نوع کارمزد اصلی در بازار کریپتو وجود دارد. کارمزد شبکه، اولین نوع کارمزد است که برای پوشش دادن هزینه‌های شبکه استخراج در بلاکچین اخذ می‌شود. کارمزد شبکه در ابتدا به عنوان یک ابزار ضداسپم مطرح شد. در واقع در آغاز به کار بازار رمزارزها، توسعه دهندگان به منظور جلوگیری از خرابکاری برخی بازیگران، از تراکنش‌های کاربران کارمزد دریافت می‌کردند. اما در حال حاضر این مبالغ اساسی‌ترین ویژگی‌شبکه بلاکچین هستند.

کارمزد صرافی، از مبلغ دریافتی بالا متفاوت بوده و در حقیقت کمیسیونی است که هنگام سفارش خرید یا فروش باید آن را پرداخت کرد. برخی از صرافی‌ها نرخ ثابتی دارند اما بعضی از آن‌ها مبالغ متفاوتی کارمزد دریافت می‌کنند. به همین دلیل به مشتریان بازار رمزارزها توصیه می‌شود قبل از مراجعه به هر صرافی شرایط آن درباره پرداخت کارمزد و … را بدانند.

راز آسمان پایتخت

اما کارمزد کیف پول، که به کیف پول رمزارز مورد استفاده پرداخت می‌شود، متفاوت از دو مورد دیگر است. همه کیف پول‌ها این کارمزد را دریافت نمی‌کنند. هدف اصلی از دریافت این کارمزدها پوشش دادن هزینه مربوط به توسعه و مدیریت تراکنش‌ها عنوان شده است.

کاربران ایرانی چگونه به خرید و فروش رمزارز می‌پردازند؟

از آنجایی که کاربران ایرانی به دلیل مسئله تحریم و دیگر شرایط موجود امکان مراجعه به صرافی و خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را به صورت مستقیم ندارند، از وبسایت‌ها آنلاین برای این کار استفاده می‌کنند. اما همه وبسایت‌ها به یک اندازه کارمزد دریافت نخواهند کرد و کاربران باید به دنبال یک وبسایت مطمئن با حداقل کارمزد باشند.

سایت صرافی یکی از سایت‌های مطمئن داخلی در حوزه رمزارزها است که با حذف واسطه‌ها بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با سطح کارمزد مناسب فراهم کرده است. هم اکنون این مجموعه خدمات مختلف رمزارزی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

صرافی استارتاپی پیشرو در زمینه ارزهای دیجیتال است که از سال 1398 به این بازار ورود پیدا کرد. این وبسایت با استفاده از سیستم امنیتی خوبی که در اختیار دارد، حفاظت از دارایی مشتریان را تضمین می‌کند. ضمنا وبسایت صرافی دارای درگاه پرداخت قانونی و کد مالیاتی است و نهادهای مختلفی مانند پلیس فتا روی عملکرد آن نظارت دارند.

میزان کارمزد معاملات در وبسایت صرافی

سایت صرافی به منظور ایجاد عدالت و افزایش انگیزه کاربران، سطوح کاربری مختلفی را تعریف کرده تا کاربران با توجه به حجم واریز و معاملات خود بتوانند از مزایای بیشتری مثل کارمزد پایین معاملات و دسترسی به بازار تتری بهره مند شوند.

کارمزد معاملات خرید و فروش ارز دیجیتال با توجه به سطح کاربری کاربران محاسبه شده و از 1 تا 0.2 درصد متغیر است. سطوح کاربری با توجه به عوامل متعددی مانند احراز هویت، حجم واریز ریالی، حجم معاملات و … قابل ارتقا هستند. افرادی که مایلند از مقدار کارمزد سطوح دسترسی آگاه شوند باید به وبسایت صرافی مراجعه کرده و گزینه سطح کاربری را انتخاب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز