خرید ویلا در مازندران

هوای آلوده کلان‌شهرها، گرمای روزافزون دمای هوا و بسیاری دیگر از مشکلات شهرنشینی، نیاز به سفر یا حتی زندگی در آب و هوای تازه و جنگلی را دوچندان کرده است. خصوصا اکنون که واکسن کرونا با تمام موانع، در حال تزریق است و در سراسر جهان، با تزریق این واکسن موج جدید سفرها در حال شکل‌گیری است.

اما اینکه هر زمان بتوان بار سفر بست و به شمال کشور سفر کرد، بحث دیگری است. در این شرایط که همه نیاز به سفر دارند، قطعا شلوغی هتل‌ها و بوم‌گردی‌ها مشکل‌ساز است؛ پس داشتن یک ویلا در مازندران می‌تواند کمک کند تا بدون ایستادن در صف‌های طولانی و خوابیدن در چادرهای ناامن، از سفر لذت برد. همچنین یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش زمین و ویلا در شمال کشور است. اما هر خریدی نیاز به رعایت اصول و قواعدی دارد. این اصول و قواعد نیز پیچیدگی‌هایی دارند که باید برای خریداران روشن شوند. اما کجا و چه کسی این قوانین را پیش روی کسانی می‌گذارد که قصد خرید ویلا در مازندران دارند؟

برای خرید ویلای شمال به چه نکاتی باید توجه کرد؟

لوکیشن ویلا، مسیر اطرافش و امنیت آن از موارد مهمی هستند که اگر کسی به آن مناطق آشنایی نداشته باشد نمی‌تواند یک خرید مطمئن را تجربه کند. همچنین قیمت ویلا و مدارک حقوقی لازم برای خرید یا اجاره آن اهمیت دارند. هنگام خرید ویلا به خصوص ویلا ارزان باید دقت کرد که ملک در کنار دکل برق فشار قوی واقع نشده باشد، زمین ملک باتلاقی نباشد، شیب زمین آن تند نباشد، مجاورت آن نسبت به رودخانه مناسب باشد و مسیر دسترسی به آن خاکی یا گلی نباشد. همچنین باید توجه کرد که اگر ویلا در کنار ساحل است، حریم ساحل رعایت شده باشد و در فاصله حداقل 60 متری آن باشد.

آریاک سفر

در رابطه با قیمت ویلا نیز ابتدا باید تمامی اسناد و مدارک آن به دقت بررسی شوند، باید توجه شود که انشعابات ویلا نصب شده باشد.

نکته مهم دیگر این است که حتما بررسی شود ویلا در بافت غیر مسکونی ساخته نشده باشد.

یک مشاور املاک خوب و کاربلد می‌تواند در این موارد کمک کننده باشد. مشاور املاک پارس مسکن چندین سال است در حوزه خرید و فروش ویلا فعالیت می‌کند. هدف این مجموعه ایجاد محیطی عالی و مناسب برای کسانی است که قصد خرید ویلا در شمال را دارند. مشاور املاک پارس با یک فایلینگ قوی، در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگو سوالات مشتریان خود است. یک مشاور املاک کارآمد، در زمینه حقوقی خرید ویلا به کمک ما می‌آید. برای مثال وقتی ویلایی برای خرید اتخاب می‌شود ابتدا باید وضعیت حقوقی آن به طور کامل بررسی شود. مواردی مانند داشتن سند، استعلام از دهیاری یا شهرداری، پروانه ساخت، عدم داشتن شاکی، پیگیری از اوقاف و… دارای پچ و خم‌هایی هستند که اگر به یک مشاور املاک خوب رجوع کنید، به سادگی روی روال می‌افتند.

خرید آسان ویلا در مازندران با مشاور املاک پارس مسکن

با توجه به آنچه گفته شد، یعنی رواج خرید ویلا در مناطق شمالی کشور به خصوص استان مازندران و همچنین نکات مهمی که در خرید ویلا باید در نظر داشت، مشاور املاک پارس مسکن بستری فراهم آورده است تا تمامی کسانی که قصد خرید ملک در شمال کشور دارند، نیازشان برطرف شود.

مجموعه پارس مسکن با 10 سال سابقه فعالیت در خرید و فروش ویلا در شمال کشور و با به کارگیری کارمندانی متخصص و موثر، یک وبسایت جامع و کامل راه‌اندازی کرده است و تمامی خدمات مشاوره را قبل و بعد معامله به مشتریان خود ارائه می‌دهد تا از خرید خود اطمینان حاصل کنند.

این مجموعه فایلینگ بسیار قدرتمندی دارد و مناسب‌ترین و بهترین گزینه‌ها از لحاظ قیمت، سلامت و ساخت مناسب را با توجه به سلیقه و بودجه مشتریان، در اختیارشان قرار می‌دهد. همچنین تمامی ویلاها و ملک‌های ثبت شده در سایت این مجموعه از نظر قیمت کارشناسی شده اند و قیمت هیچکدام غیر واقعی و تبلیغاتی نیست.

پس با این وجود، منطقی است که قبل از خرید ویلا در شمال، با مشاورین املاک پارس مسکن مشورت کرده و یک خرید امن و آسان را در سایت این مجموعه تجربه کنید.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز