خرید محصولات پوستی متناسب با انواع پوست

پوست هر انسانی، آینه و قصه زندگی اوست. پس در هر سنی اهمیت زیادی دارد و باید از آن مراقبت شود. اما چگونه؟ استفاده از محصولات کابین و هوم‌کر اسکین کر یکی از این روش‌های مراقبت از پوست است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بهداشت و سلامت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پوست اولین سد دفاعی بدن در مقابل باکتری‌ها و آسیب‌های پرتوی نور است. پوست‌ها انواع مختلفی دارند که برای استفاده از محصولات کابین و هوم کر اسکین کر، یا به عبارتی «محصولات تخصصی» و «محصولات خانگی» باید ابتدا آن‌ها را به خوبی بشناسیم. در واقع، اگر قصد استفاده از محصولات هوم کر اسکین کر را داریم، باید محصولاتی را انتخاب کنیم که نیاز به اطلاعات تخصصی نداشته باشد و برای استفاده خانگی مناسب باشد. همینطور برای استفاده از محصولات کابین، صرفا به متخصصان این رشته مراجعه کنیم.

همچنین محصولی که استفاده می‌شود، باید دقیقا مناسب با نوع پوست باشد که آسیب مضاعف به آن نرساند. در نظر داشتن آب و هوای محل زندگی، حساسیت‌ها، میزان رطوبت، اقلیم و… همگی در تعیین نوع پوست موثر هستند. در ایران بیشتر پوست‌ها نرمال، خشک، چرب یا ترکیبی هستند. در ادامه هرکدام بیشتر توضیح داده می‌شوند؛

من چه نوع پوستی دارم؟

پوست نرمال، پوستی است که نه چرب است و نه خشک. این نوع پوست منافذ باز و واضحی ندارد و زیاد از خود حساسیت نشان نمی‌دهد. پوست نرمال ظاهر درخشانی دارد.

آریاک سفر

در عوض، پوست خشک دارای ظاهری تیره و لکه‌های قرمز است. منافذ این نوع پوست نامرئی هستند و در بیشتر مواقع حساس و ملتهب است. از سوی دیگر، این نوع پوست به دلیل حساسیت‌ها، احساس خارش ایجاد می‎کند.

در مقابل پوست خشک، پوست چرب قرار دارد که پوستی با ظاهر براق است که آکنه‌ها و لکه‌های پوستی آن نمایان هستند. این پوست در دوران بلوغ، مواقع استرس، شرایط گرما و عدم تعادل هرمونی بیشتر خود را نشان می‌دهد. برخی پوست‌ها هم ترکیبی یا مختلط هستند. پوست ترکیبی در برخی نقاط نرمال یا خشک و در برخی جاها چرب است. بسیاری از افراد پوست ترکیبی در ناحیه تی صورت (پیشانی، بینی و چانه) دارند. این نوع پوست، جوش‌های سرسیاه و منافذ بسیار بزرگی دارد و براق است.

اما هرکدام از این نوع پوست‌ها، باید مراقبت و نگهداری شوند تا فرد را با مشکلات و اختلالات پوستی مواجه نکنند. مراقبت از پوست حتما لازم نیست از کلینیک‌های زیبایی و مراکز آرایشی شروع شود، بلکه در خانه هم می‌توان با شیوه هوم کر پوستی سالم به دست آورد. یک روتین پوستی خوب، راه مراقبت از پوست در خانه است.

روتین مناسب هر نوع پوست

روتین پوستی می‌تواند از محصولات مختلفی تشکیل شده باشد. از سرم پوست و صورت گرفته تا انواع ماسک‌ها. اصلی‌ترین محصولات هوم کر شامل شوینده صورت، تونر، بالم لب و کرم دور چشم هستند و بقیه محصولات نیز به فراخور نیاز به این مجموعه افزوده می‌شوند. از سوی دیگر، گاهی مراقبت از خانه کافی‌ نیست و باید برای اینکه پوست سالمی داشته باشیم، به صورت دوره‌ای خدمات کابین کر را دریافت کنیم. برند استوری درم هم محصولات هوم کر را ارائه می‌دهد و هم محصولات کابین کر باکیفیتی به بازار عرضه کرده‌ است.

شوینده صورت استوری درم

استوری درم متناسب با انواع پوست و مشکلات پوستی شوینده‌های متفاوتی ارائه داده است. شوینده ضد لک که هم مخصوص هوم کر است و هم مخصوص کابین یکی از این‌هاست. همچنین شوینده لاین اولترا لیفت برای چروک، شویند کیلینینگ آ مناسب پوست‌های چرب و آکنه‌ای و شوینده تایم ماشین از این دست به شمار می‌روند.

ماسک کابین استوری درم

استوری درم برای کابین کر هم ماسک‌های متنوعی عرضه می‌کند. این ماسک‌ها روشن‌کننده، آرامشبخش، ضدجوش، آبرسان و کپسولی هستند که هرکدام بسته به نیاز شما، می‌توانند استفاده شوند.

محصولات کابین و هوم کر اسکین کر استوری درم، ساخت کره جنوبی هستند. در این محصولات تلاش شده است تا از به‌روزترین فرمولاسیون بهره برده شده و باکیفیت‌ترین ترکیبات تولید شوند. اما چگونه مطمئن شویم محصولی که به دست ما می‌رسد اصل است؟

خرید استوری درم اصل

فروشگاه اینترنتی سوراو، تنها نمایندگی رسمی مارک استوری درم در کشور ایران و عراق را در اختیار دارد. مشاورین این مجموعه نیز مشتریان را برای خرید محصول متناسب با نیاز راهنمایی می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سوراو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز