خرید محصولات سوپکس و آرایشی با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی بازارآتی

لست سکند

خرید تجربه ای هیجان انگیز، خاص و جذاب است و حتی برای بانوان می تواند بهترین تفریح باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم آرایشی و بهداشتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از بازار آتی، اما باید حواسمان باشد که خرید لوازم آرایشی بهداشتی موضوعی بسیار فراتر از تفریح است چرا که کاملا بر سلامت و زیبایی شما تاثیر مستقیم دارد. پس توجه به نکات زیر در هنگام خرید بسیار مهم است.

1- تولید کننده:

ایران یک بازار جذاب و همیشگی برای محصولات آرایشی بهداشتی است. اما به موجب تحریم ها سال هاست که برندهای معتبر جهانی در ایران حضور ندارند و این موضوع، زمینه را برای سودجویان و متقلبین فراهم کرده است که تولیدات بی کیفیت و در بهترین حالت تولیداتی که کیفیت مناسبی دارند اما هیچ نظارتی بر تولید آنها نیست را با بسته بندی برندهای معتبر جهانی وارد بازار ایران کنند که متاسفانه هم به سلامت و هم به اقتصاد ما لطمات جدی وارد کرده است. توصیه ما در چنین شرایطی استفاده از محصولات با کیفیت و قابل دفاع برندهای شناخته شده داخلی است.

خوشبختانه وزارت بهداشت با جدیت بر تولید محصولات آرایشی بهداشتی ساخت داخل کشور نظارت دقیقی دارد و مواد اولیه محصولات آرایشی بهداشتی در کارگاه ها و کارخانه های تولید این محصولات کنترل می شود. شاید شما از گروه افرادی باشید که هر جنس با برند خارجی را مطلوب بدانید ولی حقیقت این است که بسیاری از محصولات آرایشی بهداشتی خارجی، در کشورهایی غیر از اسمی که روی آن نوشته شده است تولید می شوند و در واقع انواع تقلبی آن ها با جعل برند هستند.

راز آسمان پایتخت

2- مقبولیت:

سعی کنید محصولاتی را انتخاب کنید که مشتریان زیادی آن را توصیه می کنند و در واقع امتحان خود را پس داده است. اما راه دستیابی به طیف وسیعی از مشتریان یک محصول به نظر سخت و پیچیده می آید پس راهکار چیست؟

توصیه ما به شما خرید از سایت های معتبر است چرا که در فروشگاه های آنلاین نظر و میزان رضایت مشتریان پیشین به راحتی در دسترس و قابل مشاهده است.

3- فروشنده:

در انتخاب یک فروشگاه آنلاین به نام صاحب امتیاز آن که در لینک اینماد موجود در آن سایت آمده است توجه کنید. فروشندگانی که آوازه بیشتری دارند قطعا در ارائه خدمات و پشتیبانی و مشاوره به مشتریان خود موفق بوده اند.

4- قیمت:

پس از انتخاب محصول با کمی جستجوی آنلاین سعی کنید فروشگاه آنلاینی را انتخاب کنید که با قیمت پایین تری آن محصول را ارائه می دهد البته در صورتی که خدمات مشاوره و پشتیبانی ارائه می دهد و همچنین مجوزهای لازم برای فروش آنلاین را اخذ کرده است چرا که قیمت پایین تر نشانه دست اول و بی واسطه بودن است همچنین باعث دلگرمی فروشندگان با انصاف داخلی است که به سود کم رضایت می دهند و سعی دارند با افزایش مشتریان وفادار خود به سود منطقی دست یابند.

 

ما در فروشگاه آنلاین بازارآتی با رعایت اصول بالا، اولویت قرار دادن رضایت مشتریان گرامی و قناعت به سود کم سعی در جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان و خریداران گرامی داشته ایم، در کنار قیمت پایین و فروش تکی در حدود قیمت عمده، انواع کدهای تخفیف نیز ارایه می شود.

تیم طراحی و پشتیبانی فروشگاه اینترنتی بازارآتی تلاش مستمری دارد در جهت بهبود فرآیند خرید با استفاده از امکانات بروز دنیای دیجیتال و نوآوری ها.

در فروشگاه بازارآتی سعی ما در تعامل و ارتباط مستمر و آسان با مشتریان و خریداران عزیز می باشد؛ از طریق انواع سیستم های ارتباطی از جمله اپلیکیشن های معروف موجود در فضای اینترنت و دستگاه های خانگی مانند لپتاپ و گوشی های هوشمند.

فروشگاه اینترنتی بازارآتی، نمایندگی محصولات بهداشتی و آرایشی  سوپکس در جنوب کشور می باشد و بیش از هزار قلم از انواع محصولات خزاری، بهداشتی، آرایشی، عطر، ادکلن و … را دارا می باشد و این تنوع و تعداد این محصولات رو به افزایش است. برخی از محصولات فروشگاه در جدول زیر نوشته شده است.

پشتیبانی آنلاین:

فروشگاه اینترنتی بازارآتی با پشتیبانی آنلاین از طریق چت یا تماس تلفنی در اسرع وقت پاسخگوی کاربران و مشتریان گرامی می باشد.

مراحل ثبت سفارش و تکمیل خرید در فروشگاه آنلاین بازارآتی از طریق پیامک اطلاع رسانی می گردد.  فروشگاه بازارآتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد و خرید آنلاین در فروشگاه بازارآتی از طریق درگاه های پرداخت بانکی انجام می شود.

فروش به قیمت عمده:

یکی از دلایل قیمت های پایین کالا در فروشگاه بازارآتی در نتیجه ی فروش تکی کالا در حدود قیمت عمده می باشد. با این وجود فروشگاه بازارآتی برای خریدهای تعداد بالا و خرید عمده نیز تخفیف های ویژه ای در نظر می گیرد.

کد تخفیف:

انواع تخفیفات در فروشگاه اینترنتی بازارآتی ارایه می گردد، از جمله : تخفیف گردونه شانس که پس از دریافت تخفیف توسط کاربر، این تخفیف به طور خودکار و بدون نیاز به وارد کردن کد تخفیف هم قابل اعمال بر روی سبد خرید کاربر می باشد. تخفیف دیگر به صورت اعتبار هدیه خرید بعدی و به طور خودکار پس از تکمیل سفارش توسط کاربر، به کیف پول کاربر در سایت اضافه می شود. همچنین تخفیف در هزینه ارسال پستی برای مشتری در نظر گرفته می شود.

وبسایت فروشگاه اینترنتی بازارآتی به منظور کمک به راحتی کاربران و مشتریان در خرید راه اندازی شد، مدیران فروشگاه اینترنتی بازارآتی دارای سابقه ای حدود 30 سال در زمینه پخش عمده در قالب شرکت پخش عمده به طور سنتی و با بازاریابان و نیروهای کار متعدد هسستند که فروش اینترنتی را نیز راه اندازی کردند تا مشتریان عزیز را از مزیت های فروش اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ نیز بهره مند سازند.

شماره تماس با فروشگاه : 

09175790374

 

مرتبط با : بازارآتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز