خرید مبل راحتی و مبل چستر برای عید

با نزدیک شدن به عید نوروز بدون شک خرید مبل راحتی شیک یکی از اقداماتی است که به ایجاد فضایی دلباز و متنوع در داخل خانه، محیط کار و غیره کمک می‌ کند. مبلمان راحتی جز ضروری ترین لوازم داخلی است که در پذیرایی، نشیمن، اتاق خواب و دفتر کار قرار می گیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یکی از معروف ترین و پرفروش ترین مبل های راحتی، بدون شک مدل چستر است. مبل چستر نیز با توجه به متریال، طرح، رنگ و شکل خود مدل های متنوعی دارد که هر کدام از آنها برای قرارگیری در محیط های متفاوت کارایی بالایی دارند. بنابراین اگر به دنبال خرید بهترین مبل راحتی چستر هستید و می‌ خواهید از قیمت مبل راحتی اطلاع پیدا کنید، با ما تا ادامه این مقاله همراه باشید ‌.

مبل چستر جدید و شیک

مبل های راحتی با توجه به فرم خود با نام های متفاوتی شناخته می شوند. مبل چستر نیز یکی از انواع متنوع مبل های راحتی است که برای نشستن در فضاهای متفاوت طراحی می شود. این مدل مبل راحتی دارای طرحی انگلیسی است که ابعادی بزرگ دارد. از این رو قبل از خرید مبل راحتی چستر باید در ابتدا ابعاد فضای قرارگیری مبلمان را مشخص کنید.

مبل های چستر به صورت کلاسیک و مدرن طراحی می شوند و تمامی آنها دارای لمسه دوزی و دکمه دوزی در قسمت دسته، نشیمنگاه و تکیه گاه هستند. این مدل از مبل های راحتی با متریال متنوعی همچون: انواع پارچه، چوب، فلز، پلیمر و غیره ساخته و تولید می‌ شوند.

آریاک سفر

خرید انواع مدل های مبل راحتی جدید و مبل چستر

مبلمان راحتی و چستر علاوه بر اینکه جای نشستن راحتی را برای اهالی خانه به وجود می آورد، در زیبایی و جذابیت محیط نیز نقش به سزایی دارد و می توان بهترین چیدمان مبلمان برای عید نوروز را داشت. این نوع مبلمان با مدل ها و رنگ بندی های متفاوت خود محیطی آرامش بخش و لوکس را در فضای داخلی ایجاد می کند. برای آشنایی با انواع مدل های مبل راحتی و چستر در ادامه به بررسی برخی از آنها می پردازیم.

مبل راحتی چستر فرانسوی

اگر به دنبال یک مبل راحتی شیک و ساده برای فضای نشیمن یا پذیرایی خود می گردید، این مدل از مبل چستر را سفارش دهید. مبلمان چستر فرانسوی به صورت ال نیز طراحی می‌ شود و برای محیط های کوچک تر قابل استفاده است.

مبل چستر ایتالیایی کرونوس

با خرید این مدل از مبل راحتی چستر، فضای داخلی شما بسیار مدرن و لوکس به نظر خواهد آمد. در طراحی مبل چستر ایتالیایی از چوب روس در بدنه و راش در پایه آن استفاده می شود. همچنین نشیمنگاه آن از فوم یورولوکس است که مقاومت بالایی در برابر فشار دارد. از این رو اگر به مبل راحتی نیاز دارید که تا سال ها فرم خود را حفظ کند، این مدل را خریداری کنید.

مبل راحتی لئون

این مدل مبل راحتی برای فضای خانه بسیار مناسب است. در طراحی بدنه این مدل‌ شیک، چوب روس به کار می رود. همچنین سبک مدرن مینیمال آن جلوه ای بی نظیر و متفاوت به فضا می‌ بخشد. برای اطلاع از قیمت مبل چستر بهتر است به سایت فروشگاه آنلاین دیجی چوب مراجعه کنید.

مبل چستر آدریانا

اگر به دنبال یک مدل محبوب و پرطرفدار مبل های راحتی چستر هستید، مبل چستر آدریانا را به شما معرفی می کنیم. این مدل به دلیل فرم بسیار زیبای خود، نمایی لوکس و زیبا در فضای خانه شما ایجاد می کند.

مبل راحتی ال ورساچه

با خرید مبل راحتی مدل ال ورساچه از محیطی خاص و شیک برخوردار شوید. این محصول با مدل ایتالیایی خود برای دکوراسیون های مدرن گزینه ایده آلی است. این مبل راحتی دارای یک کاناپه سه نفره بدون دسته، یک کاناپه سه نفره دسته دار، یک کنجی، مبل تک نفره و یک مبل برای دراز کشیدن است.

مبل چستر مدل قایقی

تنها مدل مبل راحتی چستر که دارای ابعاد مناسب و کوچک است، مدل قایقی نامیده می شود. این مبل به شکل مکعبی با پایه های چوبی است که در قسمت تکیه گاه آن دکمه لمسه دوزی شده استفاده شده است.

البته در طراحی مبل چستر جدید قایقی ممکن است از دکمه دوزی نیز استفاده نشود. این مبل اسپرت و راحتی برای خانه ها یا محیط های کاری مدرن کاربرد گسترده ای دارند و به دلیل قیمت پایین تر آنها نسبت به سایر مدل های مبل چستر، تقاضا برای خرید آنها بالا است.

قیمت مبل راحتی و مبل چستر

مبلمان های راحتی و چستر در کارگاه های داخل ایران تولید می شوند و هر کدام از آنها قیمت های متفاوتی دارند. امروزه در هر فروشگاه یا تولیدی لوازم خانگی چوبی، انواع مبلمان راحتی و چستر قابل سفارش است.

به دلیل متریال ها و مدل متفاوت به کار برده شده در ساخت مبل های راحتی چستر، قیمت مبل چستر به طور دقیق مشخص نیست. برای اینکه از قیمت مدل های متفاوت مبلمان راحتی مطلع شوید به وب سایت فروشگاه‌ های معتبر آنلاین مانند دیجی چوب سر بزنید. در این صورت از قیمت انواع مبل چستر و راحتی مطلع خواهید شد.

در نتیجه…

مبل راحتی جدید از نوع چستر طرفداران زیادی دارد و به دلیل مدل شیک و لوکس خود، محیطی مدرن و بسیار باشکوه را ایجاد می کند. این مدل از مبلمان های راحتی برای قرارگیری در قسمت پذیرایی، نشیمن و محل کار بسیار مناسب هستند. همچنین در شکل، مدل و رنگ متناسب با سلیقه مشتری ساخته و تولید می شوند.

فروشگاه اینترنتی دیجی چوب

www.Digichoob.com

مرکز فروش: 02141256562

مرکز پشتیبانی: 02166300923

ارتباط در شبکه های اجتماعی: 09036231055

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی چوب
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز