چرا خرید لوستر اس ام دی مقرون به صرفه است؟

نورپردازی یکی از نکات مهمی است که می‌تواند جلوه خانه را چندین برابر کند. بنابراین استفاده از لوستر مناسب اهمیت زیادی دارد. یکی از پرطرفدارترین لوسترها، لوستر اس ام دی است که جلوه‌ای مدرن و متفاوت به خانه می‌بخشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوستر و روشنایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در جهان مدرن امروز، لوسترهای سنگین و عجیب و غریب طرفدار ندارد؛ بلکه سبک‌های مدرن در میان مردم رایج‌تر است. لوسترهای اس ام دی دارای طرح‌های بسیار متنوعی هستند که مطابق سلایق افراد تولید شده‌اند. کارایی این لوسترها بیش‌تر از سبک‌های قدیمی است و فضایی آرامش‌بخش به خانه می‌بخشند. استفاده از لوسترهای اس ام دی علاوه بر مقرون‌به‌صرفه بودن، مزایای بسیار زیادی دارد.

مزایای خرید لوستر اس ام دی چیست؟

لوستر اس ام دی از جنس‌های متنوعی مانند شیشه، چوب و فلز تولید می‌شود. این نوع لوستر را در هر فضایی حتی در محل‌کار می‌توان استفاده کرد. زیرا در اشکال و ابعاد متنوع مانند خطی، سقفی و حلقوی تولید می‌شوند. در این نوع لوستر شاخه‌های پر از حباب وجود ندارد. بلکه از لامپ‌های اس ام دی استفاده می‌شود که سادگی در آن‌ها موج می‌زند. سایر مزایای استفاده از لوستر اس ام دی عبارتند از:

  • روشنایی بیشتر: لوستر اس ام دی زاویه‌های پرنورتری ایجاد می‌کند.
  • مقرون‌به‌صرفه: این نوع لوسترها در مقایسه با سایر سبک‌ها قیمت مناسبی دارند.
  • سایز کوچک‌تر: قطعاتی که در لوسترهای اس ام دی از آن استفاده می‌شود بسیار کوچک است. زیرا سیم‌های کمتری برای اتصال وجود دارد. در نتیجه کل محصول کوچک‌تر و جمع‌وجورتر می‌شود.
  • خروجی حرارتی کم: این نوع لوسترها گرما و حرارت کم‌تری تولید می‌کنند. در عین حال به ولتاژ کم‌تری نیاز دارند و نور روشن‌تری به محیط می‌بخشند.
  • طول عمر بیشتر: طول عمر این نوع لوسترها باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های تعمیر و نگهداری آن می‌شود.
  • استفاده‌های متنوع: لوسترهای اس ام دی تقریبا در همه جا قابلیت استفاده دارند. حتی در صنعت خودروسازی.
  • طراحی خلاقانه: لوسترهای اس ام دی طراحی‌هایی بسیار جذاب و خلاقانه دارند که چشم هر فردی را به خود خیره می‌کنند. نوارهای نورانی و اشکال هندسی خاص، جذابیت آن را دو برابر می‌کند.

جالب است بدانید واژه SMD (اس ام دی) مخفف SURFACE MOUNTED DEVICE به معنی قرار گرفتن قطعات بر روی سطح است. در این نوع فناوری، قطعات مختلفی که از قبل ساخته شده‌اند، روی مدار چاپی لحیم می‌شوند و برد آن‌ها ضخامت کم‌تری دارد. این نوع لامپ زیر مجموعه لامپ‌های ال‌ای‌دی است؛ اما با این تفاوت که ظاهر و عملکردی متفاوتی دارند و نور بیش‌تری تولید می‌کنند.

آریاک سفر

در ادامه قیمت انواع لوستر اس ام دی عرضه شده در فروشگاه آنلاین ایران لوستر، در طرح‌های مختلف قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : ایران لوستر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز