خرید لوازم خانگی با جایزه 2 میلیون تومانی

لست سکند

بعد از افزایش قیمت لوازم خانگی و کسادی در این بازار حالا فروشندگان برای خریداران جوایز خاصی در نظر گرفته اند و به آنها کارت هدیه ۲ میلیون تومانی می دهند.

به گزارش کاماپرس، فقط کافی است قیمت یخچال یا ماشین لباسشویی یا حتی گاز و چرخ گوشت و جارو برقی را با قیمتهای سال گذشته مقایسه کنید. بعضی از اقلام مثل یخچال و ماشین لباسشویی بین دو تا سه برابر افزایش قیمت داشته اند و بقیه اقلام هم  افزایش قیمت زیادی تجربه کرده اند.

فعالان بازار، گران شدن ارز در چند ماه گذشته و البته خروج بیشتر شرکت های لوازم خانگی از بازار به دلیل تحریمها را دلیل اصلی این گرانی های اخیر می دانند، گرانی که باعث کساد بی سابقه در بازار لوازم خانگی شده است.

کسادی بازار ضرر و زیان به فروشندگان لوازم خانگی وارد کرده است تا جایی که خیلی از آنها به فروش قسطی روی آورده اند. تغییر رویه ایی که به گفته بیشتر آنها هنوز نتوانسته دخل و خرج آنها را یکی کند. شاید به همین دلیل است که حالا برای جلب مشتری به بازار لوازم خانگی جوایز خاصی برای خریداران در نظر گرفته اند.

کارت هدیه ۵۰۰ تا ۲ میلیون تومانی جایزه خریداران

راز آسمان پایتخت

در چند روز گذشته کمپین لوازم خانگی ایرانی بخرید، کارت هدیه بگیرید در بازار لوازم خانگی راه افتاده است، شاید به این طریق مردم برای خرید تشویق شوند.

به گفته محمد اسلامیان نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اگر مردم لوازم خانگی ایرانی بخرند به آنها کارت هدیه با مبالغ ۵۰۰ هزار تومان تا دو میلیون تومان هدیه داده می شود.

البته تشویقی های جدید فقط به کارت هدیه ختم نمی شود. حمل رایگان کالا و افزایش سقف گارانتی هم جزو تدابیر جدید فروشندگان برای جلب نظر خریداران است تا بلکه در این یکی دو ماه مانده به سال جدید بازار تکانی بخورد و از خواب زمستانی چند ماهه بیدار شود.

دلار ارزان شد، اما لوازم خانگی نه

با اینکه نرخ دلار در چند هفته گذشته کمتر شده ،‌اما هیچ اتفاقی در بازار لوازم خانگی رخ نداده است و قیمتها مثل قدیم روی مسیر گرانی حرکت می کند. فعالان بازار لوازم خانگی معتقدند نرخ دلار به تنهایی نمی تواند روی قیمت لوازم خانگی آن هم لوازم خانگی ایران تاثیر بگذارد، چون همچنان فولاد و مواد پتروشیمی گران است و محصول نهایی هم گران از آب در می آید.

وقتی هزینه تولید بالا باشد، قیمت نهایی محصول ایرانی هم بالا می رود و خریدار در بازار وقتی قیمت محصول ایرانی را با مدل خارجی مقایسه می کند،‌ترجیح می دهد محصول خارجی با مارک شناخته شده را بخرد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز