خرید فیروزه کوبی با بهترین قیمت

فیروزه کوبی یکی از صنایع دستی زیبا و اصیل شهر اصفهان است که در داخل و خارج ایران از محبوبیت بسیاری برخوردار است؛ محصولات فیروزه کوبی با توجه به ارزش بالای سنگ فیروزه و همچنین تلاش هنرمندان در ساخت آن‌ها، معمولا از قیمت بالایی برخوردار هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار صنایع دستی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، محصولات فیروزه کوبی دکوراتیو به عنوان بخشی از چیدمان منزل خانه‌های ایرانی، جلوه‌ای اصیل و چشم‌نواز به فضای خانه می‌بخشد. ضمن این‌که بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها از این محصولات برای هدایای تبلیغاتی و همچنین تندیس های مناسبتی و تشویقی خود از محصولات فیروزه کوبی استفاده می‌کنند. قیمت فیروزه کوبی با توجه به عوامل متعددی از جمله سایز و متریال مورد استفاده در محصول تعیین می‌شود. کاماپرس در ادامه به معرفی محصولات و قیمت فیروزه کوبی می‌پردازد.

آشنایی با هنر فیروزه کوبی

استادکاران در هنر فیروزه کوبی، سنگ‌های زیبا و ارزشمند فیروزه را به شکلی کاملا منظم و موزاییک مانند در کنار یکدیگر بر روی محصول مورد نظر از جمله ظروف تزئینی و زیورآلات برنجی، مسی و نقره‌ای قرار می‌دهند. در محصولات فیروزه کوبی مرغوب و با کیفیت معمولا فضای خالی بین قطعه‌های کوچک فیروزه با نهایت ظرافت با یک لاک تیره رنگ پوشیده می‌شوند، به‌طوری که این فاصله اصلا به چشم نمی‌آید.

فیروزه کوبی در دکوراسیون منزل

استفاده از آثار و ظروف تزئینی صنایع دستی به عنوان بخشی از دکوراسیون داخلی و برای زیباسازی منزل از دیرباز در میان ایرانیان رواج داشته است. استفاده از فیروزه کوبی نیز با توجه به هماهنگی رنگ فیروزه‌ای این محصولات با بیشتر رنگ‌ها و سبک‌های متفاوت دکوراسیون، از محبوبیت بالایی برخوردار است.  چرا که رنگ فیروزه‌ای می‌تواند به راحتی مکمل بسیاری از رنگ‌ها باشد و از این نظر زیبایی منحصر به فردی به فضای خانه می‌بخشد.

آریاک سفر

استفاده از محصولات فیروزه کوبی در چیدمان خانه، علاوه بر زیبایی، مزایای بسیار دیگری نیز دارد. از جمله این مزایا می‌توان به تقویت چشم ها، درمان افسردگی به دلیل شادابی رنگ فیروزه و همچنین دور کردن انرژی های منفی از محیط خانه اشاره کرد. در حال حاضر محصولات فیروزه کوبی در قالب ظروف تزئینی، جواهر و زیورآلات و غیره تولید می‌شوند که برخی از آن‌ها در ادامه معرفی شده است؛

آینه فیروزه کوب

آینه بخش جداناپذیر دکوراسیون خانه‌های ایرانی است؛ ترکیب آینه با نقش و نگارهای فیروزه، نه تنها جلوه بسیار زیبایی دارد، بلکه نقش موثری در تغییر روحیه و ایجاد فضایی دلنشین و آرامش‌بخش دارد. در حال حاضر آینه فیروزه کوب در شکل‌ها و ابعاد مختلفی در بازار وجود دارد؛ خرید آینه و شمعدان فیروزه کوب در میان تازه عروسان نیز بسیار رواج دارد.

شیرینی خوری فیروزه کوب

شیرینی خوری فیروزه کوب یکی از محصولات محبوب فیروزه کوبی است که نه تنها  به شکل دکوراتیو بر روی میز پذیرایی، کنسول و مانند آن استفاده می‌شود، در میهمانی‌ها برای پذیرایی نیز کاربرد دارد.

شمعدان فیروزه کوبی

شمعدان‌های فیروزه کوبی علاوه بر کاربرد تزئینی بر روی بوفه، کنسول، میز تلویزیون و مانند آن، گزینه بسیار مناسبی برای تزئین مجالس عروسی و سفره عقد است.

بشقاب فیروزه کوب

بشقاب فیروزه کوبی یکی از محصولات فیروزه کوبی جذاب و زیبا برای دکوراسیون خانه است که معمولا به شکل دیوار کوب استفاده می‌شود. بشقاب فیروزه کوب گزینه بسیار مناسبی برای هدیه به عزیزان یا حتی هدیه تبلیغاتی توسط شرکت‌ها است.

از دیگر محصولات محبوب فیروزه کوبی می‌توان به سنگاب فیروزه کوبی، قندان، تنگ، آجیل‌خوری، آینه، ظروف شربت‌خوری، شکلات خوری، کاسه، گز خوری، گلدان، زیور آلات و انواع جواهر اشاره کرد.

قیمت فیروزه کوبی

در محصولات فیروزه کوبی همانطور که از نام آن پیدا است، از سنگ فیروزه استفاده می‌شود؛ سنگ فیروزه یکی از سنگ‌های قیمتی و با ارزش است که سبب می‌شود، محصولات فیروزه کوبی غالبا قیمت بالایی داشته باشند. با وجود این قیمت فیروزه کوبی با توجه به فاکتورهای دیگری چون نوع محصول، سایز و ابعاد، طرح و پیچیدگی نقش و نگارها، متریال مورد استفاده، کیفیت محصول و غیره مشخص می‌شود. ضمن این‌که معمولا خرید محصولات صنایع دستی از جمله فیروزه کوبی به شکل مستقیم و بدون دخالت واسطه و دلالان، تاثیر بسیاری در کاهش قیمت آن دارد.

خرید فیروزه کوبی با بهترین قیمت از مجموعه بازار مینا

فروشگاه آنلاین بازار مینا، یکی از فروشگاه‌های معتبر و فعال در عرضه انواع محصولات صنایع دستی از جمله فیروزه کوبی است. این مجموعه تمامی محصولات خود را به شکل کاملا مستقیم و با حذف واسطه‌های تجاری با تضمین کیفیت و اصالت به دست مشتریان خود می‌رساند. با خرید فیروزه کوبی از بازار مینا می‌توانید محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت از میان طیف متنوعی از محصولات با کیفیت بالا و کاملا متناسب با سلیقه خود خریداری کنید.

از مزایای خرید از مجموعه بازار مینا برخورداری از تخفیف ویژه برای خرید عمده محصولات، خرید محصولات به شکل کاملا سفارشی سازی شده با بسته بندی شیک و همچنین بهره‌مندی  از پشتیبانی و پاسخگویی سریع از سوی کارشناسان فروش این مجموعه است.

انتهای پیام

مرتبط با : بازار مینا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز