خرید و فروش خودرو در تعطیلات کرونایی چگونه انجام می شود؟

چگونگی خرید و فروش برخی از کالاها در ایام تعطیلات کرونایی سوالی است که ذهن خیلی ها را مشغول کرده است، خودرو یکی از این کالاهاست که نمایشگاه های آن تعطیل شده و معامله آن فقط از طریق سایت انجام می شود.

به گزارش کاماپرس، بر اساس مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور جلوگیری هر چه بیشتر شیوع ویروس کرونا در کشور از امروز(شنبه اول آذر ماه)غیر از مشاغل سطح یک بقیه اصناف به مدت 15 روز تعطیل هستند.

نمایشگاه های خودرو هم از جمله اصنافی هستند که در این مدت تعطیل خواهند بود و دغدغه برخی از خریداران و فروشنده ها این ایت که در این ایام چونه می تواند خودرو خرید و فروش کنند.

ایلنا نوشت: نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو اظهار کرد: هیچ خرید و فروشی از طریق مغازه‌ها و بنگاه‌های رسمی انجام نمی‌شود و فقط از طریق سایت‌ها در حال انجام است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

آریاک سفر

اسد کرمی در مورد بازار خودرو در نخستین روز از محدودیت‌های جدید کرونایی اظهار داشت: همه نمایشگاه‌ها و بنگاه‌های رسمی به دستور وزارت بهداشت تعطیل هستند، اتحادیه ما نیز شامل این محدودیت می‌شود. بنابراین امروز فروش خودرو فقط از طریق سایت‌های اینترنتی در حال انجام است. در مورد ارز و دلار نیز وضعیت مشابهی وجود دارد از طریق سایت‌ها خرید و فروش می‌شوند.

وی افزود: بنابراین هیچ خرید و فروشی از طریق مغازه‌ها و بنگاه‌های رسمی انجام نمی‌شود و فقط از طریق سایت‌ها در حال انجام است.

قیمت خودرو تغییر نداشته است

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با اشاره به ثابت ماندن قیمت خودرو کرد: قیمت خودرو نیز امروز مانند چهارشنبه است و تغییر قیمتی نداشته‌ایم. با توجه به ثابت ماندن قیمت دلار، قیمت خودرو نیز ثابت مانده است هفته گذشته افزایش و کاهش محسوسی نداشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز