خرید شب عید با تخفیف های ویژه در هفته خرید اینترنتی

لست سکند

فعالان کسب وکارهایی که در انتظار بازار شب عید بودند و مردمی که دغدغه خرید شب عید خود را در شرایط کرونایی داشتند از ابتدای اسفندماه یک امکان جدید و مناسب به نام هفته خرید اینترنتی در اختیار خواهند داشت.

به گزارش کاماپرس، کرونا بعد از یک افت مقطعی حالا طی هفته های اخیر در حال چنگ و دندان نشان دادن است و با ویروس جهش یافته به هر گونه اجتماع مردم هجوم می آورد. این در حالیست که به شب عید نزدیک می شویم و اقشار مختلف ناگزیر از خرید مایحتاج و ضروریات خود برای ایام نوروزی هستند.

از سوی دیگر کسبه نیز از بی رونقی بازار شب عید به دلیل شیوع کرونا گله دارند و این دومین نوروزی است که آنها باید با خاطره حضور انبوه مشتریان دلخوش کنند.

در این میان اما اتحادیه کسب وکارهای مجازی دست روی دست نگذاشته و با تجربه فروش آنلاینی که طی یک سال اخیر رشد و بالندگی فراوانی داشته یک ایده را به رویدادی کاربردی تبدیل کرده است. این ایده برگزاری هفته خرید اینترنتی به مناسبت بازار شب عید است.

روزنامه ایران در این باره نوشته است؛ اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی به منظور حمایت از کسب‌وکارها و گسترش فروش آنلاین و مقابله با کرونا، «هفته‌های خرید اینترنتی» را از ابتدای اسفندماه در کشور استارت می زند.

راز آسمان پایتخت

برگزاری هفته خرید اینترنتی در 31 استان کشور

رضا الفت نسب عضو هیأت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی درباره این رویداد که با ارائه تخفیف های ویژه خرید شب عید انجام می شود، چنین توضیح داده است: بهترین راه خرید در شرایط کرونایی از طریق اینترنتی است.  کسب و کارهایی که عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی هستند، در صورت تمایل و علاقه‌مندی می‌توانند در این رویداد شرکت کرده و خدمات خود را اعم از کالا یا هر محصول دیگری در معرض فروش قرار دهند.

وی با بیان اینکه کسب و کارها و پلتفرم‌های آنلاینی که در این رویداد حضور می‌یابند باید تسهیلات ویژه و تخفیف مناسب در اختیار کاربران استان خود قرار دهند، گفت: این رویداد از اول اسفندماه با برگزاری در استان‌های کرمان، گلستان، یزد و سمنان آغاز می‌شود.

الفت نسب با اشاره به اینکه این رویداد را در 31 استان برگزار می‌کنیم و طبق پیش‌بینی ما تا آبان ماه سال 1400 ادامه می‌یابد، افزود: در همین راستا در این طرح به‌دنبال این هستیم تا به اصناف آفلاین و فیزیکی هم کمک کنیم تا آنها نیز بتوانند از روند فروش عقب نمانده و با پیوستن به پلتفرم‌های فروشگاه‌های آنلاین اجناس خود را به‌صورت اینترنتی به فروش برسانند از این‌رو  پلتفرم‌های آنلاین نیز دعوت کردیم تا با کاهش دستمزد و ارائه تخفیف زمینه حضور فروشگاه‌های آفلاین را در پلتفرم‌های آنلاین فراهم کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اتحادیه کسب و کارهای مجازی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز