خرید شب عید از ارزان ترین مراکز خرید تهران

شرایط اقتصادی بسیاری از مردم ایجاب می‌کند تا برای خرید مایحتاج خود به خصوص خرید شب عید پوشاک، خوراکی و … به مراکزی مراجعه کنند که کم‌تر خرج روی دستشان بگذارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید برای عید نوروز برای برخی افراد اهمیت بسیاری دارد ولی با گرانی‌های بیش از حد و مشکلات اقتصادی برخی به دنبال خرید ارزان‌تر هستند. همچنین اگر خرید ارزانی انجام شود رضایت خریدار را دو چندان می‌کند. خرید در تهران با گرانی همراه است ولی بکرخی از مراکز خرید در برخی نقاط پایتخت هستند که نسبت به دیگر مراکز قیمت‌های مناسب‌تری دارند و عنوان مراکز خرید ارزان را برای خود کرده‌اند. در ادامه این مطلب کاماپرس سعی کرده مراکز خرید ارزان در نقاط مختلف تهران را معرفی کند؛

پربازدیدترین اخبار روز را بخوانید:

آریاک سفر

خرید ارزان در مرکز تهران

یکی از مکان‌هایی که می‌توانید برای خرید ارزان و باکیفیت به آن مراجعه کنید کوچه برلن واقع در میان خیابان‌های فردوسی و لاله‌زار جنوبی است. روبه‌روی این کوچه جمعه بازار تهران یا همان پارکینگ پروانه قرار داشت که مدتی است این بازار به باغ هنر در نزدیکی مترو حقانی انتقال داده شده که در آنجا می‌توانید تنوع بسیاری بالایی از تمامی محصولات مشاهده و سپس خرید کنید.

دیگر مکان برای خرید اقتصادی خیابان هفت تیر است که در این محدوده می‌توانید مخصوصا مانتو را با تنوع بالایی خریداری کنید و اگر به سمت میدان ولیعصر حرکت کنید می‌توانید صرف نظر از برندها پوشاک با قیمت مناسب پیدا کنید همچنین در این محدوده دو پاساژ کیش و کویتی نیز وجود دارد که تنوع آن‌ها مشتریان را راضی نگه می‌دارد.

مرکزخرید لاله نیز یکی از قدیمی‌ترین پاساژهای مرکز تهران است. در این پاساژ تنوع محصولات به چشم می‌خورد که هر فردی با هرسلیقه‌ای می‌تواند انتخاب مناسبی داشته باشد. این پاساژ در ایام مختلف نیز برنامه‌های متنوعی دارد. این مرکز خرید قدیمی در میدان فاطمی قرار دارد.

ارزان ترین مراکز خرید در شمال تهران

شمال شهر منطقه‌ای است که در آن مراکز خریدی بسیاری وجود دارد ولی چون شمال تهران منطقه ارزانی نیست تنها مرکز خریدی که بتوان از آن خریدی تقریبا ارزان داشت مرکز خرید قائم کنار امام‌زاده صالح تجریش است که تنوع و قیمت محصولات بسیار زیادی دارد و افراد با هر بودجه‌ای می‌توانند از آنجا خرید کنند. این پاساژ 6 طبقه دارد که هر طبقه آن به کالایی خاص اختصاص یافته است.

در میدان تجریش نیز بسیاری از مغازه‌ها وجود دارد که اجناس را باقیمتی ارزان عرضه می‌کنند همچنین دست‌فروشانی نیز در آن محدوده قرار دارند که اجناس باکیفیت را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می‌کنند.

اجناس ارزان در جنوب تهران

اولین بازاری که در جنوب تهران به ذهن افراد برای خرید می‌رسد بازار 15 خرداد است و سراغ آن می‌روند. در بازار 15 خرداد می‌توانید با قیمت مقرون به صرفه خرید کنید. بسیاری نیز برای خرید عمده به این بازار مراجعه می‌کنند.

پاساژ کویتی‌های رضا نیز یکی از مراکز پر تنوع با فروشگاه‌های بسیار است که اکثر افراد نیازمندی خود را می‌توانند از آنجا تهیه کنند. در این پاساژ هر فردی با هر بودجه و سلیقه‌ای می‌تواند خرید مناسبی داشته باشد. این پاساژ ارزان در خیابان 15 خرداد قرار دارد.

بازار دوم نازِی‌آباد در جنوب تهران نیز یکی از دیگر مراکز خرید در دسترس با قیمت‌های مناسب است که بسیاری افراد برای خرید سراغ  آن می‌روند. در بازار دوم نازِی‌آباد فروشگاه‌های کوچک و بزرگ فعالیت دارند که نسبت به نیاز، هر فردی می‌تواند از این بازار خریدی داشته باشد.

بازار امام حسن نیز یکی از مراکزی است که برای خرید متنوع و باکیفیت همچنین ارزان می‌توان به آن مراجعه کرد. این بازار دارای پاساژهای بسیاری است که به راحتی می‌توانید خریدی مناسب داشته باشید.

بازار عبدل‌آباد نیز یکی از مراکز خرید نسبتا ارزانی است که برای خرید هر محصولی می‌توان به آن مراجعه کرد و با زیرقیمت مکان‌های دیگر از آنجا خریدی مناسب داشت. این بازار در محله عبدل‌آباد خیابان احسانی قرار دارد. این بازار در حد فاصل خیابان امین‌الملک و یافت‌آباد قرار دارد.

خرید ارزان در شرق تهران

یکی از مهم‌ترین و ارزان‌ترین مراکز خرید شرق در هفت حوض نارمک قرار دارد که در این محدوده مغازه‌های بسیاری نیز وجود دارد که می‌توانید تنوع بسیاری را نظاره‌گر باشید. در میدان هفت حوض می‌توانید تنوع قیمت‌ها را مقایسه کنید و سپس خرید مقرون به صرفه‌ای را برای خود رقم بزنید. برای دسترسی به هفت حوض با مترو، باید ایستگاه سرسبز پیاده شوید.

یکی دیگر از مکان‌هایی که تنوع و محدوده قیمتی مناسب آن شما را به وجد خواهد آورد چهارراه نظام‌آباد در شرق تهران است. همچنین پاساژ امیر در این محدوده نیز می‌تواند پاسخگوی نیاز باشد. برای دسترسی به این مکان باید ایستگاه سبلان پیاده شد.

ارزان‌ترین مراکز خرید در غرب تهران کدامند؟

میلاد نور یکی از معروف‌ترین پاساژهای غرب تهران است. این پاساژ مشهور 6 طبقه دارد و برای هر فصلی تخفیف ارائه می‌کند. این پاساژ در بلوار فرحزادی قرار دارد.

پاساژ بوستان پونک یا مجتمع بوستان نیز یکی دیگر از بزرگ‌ترین پاساژهای غرب تهران است که می‌توان در آن خریدی ارزان را تجربه کرد. این پاساژ در میدان پونک بزرگراه اشرفی اصفهانی بلوار میرزابابایی قرار دارد.

در غرب تهران مراکز خرید بسیاری وجود دارد؛ گیشا نیز یکی از مناطقی است که در آن پاساژ نصر وجود دارد و یکی از ارزان‌ترین مراکز خرید تهران است و می‌توان اجناس باکیفیت و کپی را با قیمت پایین تهیه کرد. البته در این منطقه دست‌فروشانی نیز وجود دارد که اجناسی با کیفیت را با قیمتی ارزان و به صرفه ارائه می‌کنند.

پاساژ سنتی ستارخان نیز دیگر مکان متنوع و ارزان قیمت غرب تهران است که 289 واحد تجاری دارد. این پاساژ در بلوار گلاب زیر پل یادگار امام قرار دارد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز