خرید سررسید 1401 ؛ هدیه‌ ای اقتصادی و هوشمندانه

خرید سررسید همیشه یکی از بهترین و پرکاربردترین هدایای سال نو بوده است. خیلی از افراد این نوع هدایای کاربردی را همیشه برای عزیزان خود در نظر می‌گیرند. حتی سررسید ها و تقویم ها قابلیت شخصی سازی دارند و می‌توان آنها را با عکس‌ها و طرح‌های مدنظر مشتری برای آن‌ها چاپ کرده و ارسال شود. البته علاوه بر سررسید ۱۴۰۱ ، تقویم رومیزی هم این قابلیت را دارد و شما می‌توانید آن را با عکس‌های خانوادگی یا هر مدل تصویری به مراکز تولید و چاپ سررسیدها و تقویم‌ها سفارش دهید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازاریابی و تبلیغات اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سررسید یا تقویم رومیزی می‌تواند یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب و مقرون به‌صرفه برای شرکت‌های مختلف باشد.

اغلب شرکت‌ها به دنبال چاپ سررسید و تقویم با آرم خود، برای مشتریان ثابت و همیشگی‌شان هستند. البته سررسید سال جدید و همینطور تقویم های رومیزی می‌توانند به عنوان روشی مناسب برای معرفی کسب و کار و خدماتی که یک شرکت ارائه می‌دهد، به کار روند.

آریاک سفر

امسال هم شرکت‌ها می‌توانند با چاپ سررسید تبلیغاتی ۱۴۰۱ عیدی مناسبی برای ماندگار کردن نام خود در ذهن مشتریان خود داشته باشند.

تقویم و سررسید را غیرحضوری سفارش دهید

قاعدتا سررسید 1401 یک هدیه کاربردی و مناسب خواهد بود که افراد از آن برای یادداشت‌های روزانه خود استفاده می‌کنند. با توجه به وضع اقتصادی موجود، شرکت‌ها و موسسات با سررسید ارزان 1401 یا تقویم رومیزی 1401 می‌توانند ضمن تقدیم یک هدیه مناسب و کاربردی به مشتریان خود، با حداقل هزینه در ذهن آن‌ها به خاطر بمانند.

برای این کار لازم نیست حتما به صورت حضوری به مراکز چاپ و تبلیغات مراجعه شود. خوشبختانه اکنون امکان خرید آنلاین سررسید با طرح و نقشی که شما در نظر دارید، فراهم شده است.

صاحبان کسب و کارهای مختلف به راحتی می‌توانید با مشاوره تلفنی و آگاهی از قیمت تقویم رومیزی یا قیمت سررسید 1401 با توجه به بودجه خود هر کدام را که مایل هستند، سفارش داده و در آغاز سال جدید آن را به مشتریان مد نظر خود تقدیم کنند.

در ادامه چهار شرکتی که در زمینه چاپ و تبلیغات به صورت اینترنتی هم فعالیت دارند، به مشتریان معرفی می‌شوند؛

گاموت

سالنامه گاموت با دهه‌ها سابقه فعالیت تخصصی در چاپ و تولید سررسید و تقویم رومیزی یکی از برندهای معتبر در این زمینه است. شاید یکی از دلایل موفقیت این تولیدکننده ارزش گذاری برای بازخورد مشتریان و توجه ویژه به کیفیت و به روز بودن سررسید است. با نزدیک شدن به پایان سال و در راستای سفارش شرکت‌ها و موسسات برای سررسید 1401، این محصولات تولید شده و نمونه‌ها در اختیار شرکت‌ها قرار می‌گیرد.

آوازه گستر

آوازه گستر با سابقه بیش از 10 سال فعالیت در زمینه برندینگ و تولید هدایای تبلیغاتی، سررسید 1401 و تقویم رومیزی 1401 ، با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص، خلاق و در اختیار داشتن تجهیزات به روز و مدرن چاپ و صحافی از جمله برترین تولیدکنندگان کشور است که آمادگی همکاری با کلیه برندهای مطرح کشور را دارد.

نقش آبرنگ

هر ساله به هنگام سال نو، ارائه‌ی هدایای تبلیغاتی همچون سررسید و تقویم رومیزی، همواره یکی از مؤثرترین استراتژی‌های کسب‌وکار‌ها برای معرفی برند خود و جذب مشتریان جدید محسوب می‌شود. یک برنامه‌ریزی صحیح می‌تواند بازاریابی کسب‌ و کار شما را بهبود داده و سودآوری قابل‌توجهی را برای شما به دنبال داشته باشد. برای کسب مشاوره تبلیغاتی رایگان و اطلاع از قیمت سررسید 1401 و تقویم رومیزی 1401 با کانون نقش آبرنگ همراه باشید.

مادگراف

خرید سررسید  1401 به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ارزشمند به شمار می‌‌رود. سررسید تبلیغاتی جزو بهترین و کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی موجود در بازار است. زیرا کاربرد سررسید در زندگی روزمره هر شخص غیر قابل انکار است و به دلیل اینکه نسبت به هدایای تبلیغاتی مدیریتی بسیار مقرون به صرف بوده، بستر بسیار مناسب برای تبلیغات شرکت‌ها فراهم می‌کند. واحد سالنامه مادگراف بهترین‌های سررسید و سالنامه 1401 را به شما مشتریان گرامی ارائه می‌دهد.

 

مرتبط با : آوازه گسترگاموتمادگرافنقش آبرنگ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز