خرید ساید بای ساید اصل از فروشگاه های معتبر

ساید بای ساید-کاماپرس

خرید یخچال و ساید بای ساید برند در شرایط تحریمی کنونی اندکی دشوار است و مشتریان را به دردسر می‌اندازد. زیرا مراکز معتبر برای ارائه نمونه اصل ساید بای ساید برند کم است. اما متقاضیان انواع ساید بای ساید برند می‌توانند با سر زدن به وبسایت‌های تخصصی، انواع محصولات این چنینی را مشاهده کرده و حتی با اطمینان خاطر خرید داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، معمولا برخی فروشگاه‌های ناشناخته انواع ساید بای ساید برند را تحت عنوان اصل با قیمت‌های نجومی ارائه می‌دهند، اما بعد از مدتی که این محصول مورد استفاده قرار می‌گیرد دچار مشکل شده یا حتی کارآیی خود را از دست می‌دهد. اما بعضی فروشگاه‌ها همین محصولات را با گارانتی معتبر به همراه تست سلامت کالا ارائه می‌دهند و به قیمت معقولی به فروش می‌رسانند. این فروشگاه‌ها انواع ساید بای ساید برند سامسونگ، هیتاچی، ال جی و بوش را دارند و افراد با سر زدن به وبسایت آن‌ها می‌توانند قیمت و ویژگی محصول موردنظر خود را مشاهده کنند. در ادامه سه نمونه از ساید بای سایدهای برند برای اطلاع خوانندگان معرفی خواهند شد؛

بیشتر بخوانبد:

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS50

قیمت: 51 میلیون و 400 هزار تومان

این ساید باید ساید سامسونگ تولید سال 2018 میلادی و مونتاژ کشور چین است. این محصول 534 لیتر ظرفیت و برچسب مصرف انرژی اف دارد. ظرفیت کل آن 19 فوت است. حداکثر سطح صدای آن هنگام کار به 42 دسی بل می‌رسد. سیستم بدون برفک، تصفیه آب، یخ ریز، انجماد سریع در فریزر، هشدار باز بودن در، قفسه قابل تنظیم، محفظه مخصوص میوه و سبزی و … از جمله امکانات این نوع ساید بای ساید سامسونگ است. این قیمت یخچال مذکور برای ارائه 18 ماه گارانتی و 60 ماه خدمات پس از فروش است و بدون این موارد نرخ اعلامی کمتر می‌شود.

آریاک سفر

ساید بای ساید-کاماپرس

یخچال فریزر ال جی X247

قیمت: 71 میلیون و 350 هزار تومان

این محثول سال 2017 به بازار عرضه شد و مونتاژ کشور چین است. ظرفیت کل این ساید به 668 لیتر می‌رسد. ظرفیت کل همین ساید 24 فوت و حداکثر سطح صدای آن هنگام کار 41 دسی بل است. سیستم بدون برفک، تهویه بهداشتی، تصفیه آب، قابلیت اتصال به آب شهری، مخزن آب، آب ریز، یخ ریز، انجماد سریع در فریزر، قفل کودک، هشدار باز بودن در، قابلیت درب در درب، وای فای، پشتیبانی از اینترنت اشیا و … از جمله ویژگی‌های این محصول است. قیمت این ساید با احتساب گارانتی 18 ماهه و خدمات پس از فروش اعلام شده است و در صورت نداشتن گارانتی قیمت کمتر خواهد بود.

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS80

قیمت: 76 میلیون و 350 هزار تومان

این ساید بای ساید سال 2020 به بازار عرضه شد و در کشور چین مونتاژ شده است. ظرفیت کل آن به 849 لیتر می‌رسد. این محصول سه درب دارای ظرفیت کل 30 فوت است و از جمله ساید بای سایدهای هوشمند بازار محسوب می‌شود. یخساز اتوماتیک، مخزن آب، سیستم تصفیه آب، قفل کودک، قفسه قابل تنظیم، محفظه مخصوص مواد غذایی کوچک، قابلیت اتصال به موبایل و … از جمله ویژگی‌های این ساید بای ساید است. قیمت این محصول با در نظر گرفتن گارانتی و خدمات پس از فروش این مقدار اعلام شده و بدون این موارد کمتر خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : ال جیسامسونگ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز