خرید دستگاه پولیش و هر آنچه لازم است درباره آن بدانید

دستگاه پولیش

دستگاه پولیش یکی از پرکاربردترین ابزارها برای ترمیم رنگ اتومبیل و پولیش آن است. نکات مهم هنگام خرید دستگاه پولیش را در این مقاله بررسی می‌کنیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، وجود خطوط ریز روی بدنه ماشین، مانند وقوع یک تصادف برای افراد ناخوشایند است. چون جلوه بدنه خودرو را از بین می‌برد. در این جا استفاده از دستگاه پولیش ، بهترین راهکار است. چرا که تمام خطوط را به آسانی محو می‌کند.

هنگام خرید دستگاه پولیش به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید دستگاه پولیش ارزان و با کیفیت بالا، چندان کار سختی نیست. پولیشرها در دو مدل تک دیسک و برنشیر عرضه می‌شوند. مدل تک دیسک دارای ساختار فنی ساده‌ای است. علاوه‌براین، سرعتی برابر با 400 دور در دقیقه دارد. از سرعت بالای این مدل برای جلا دهی و صیقل دادن استفاده می‌شود. هم‌چنین از سرعت پایین پولیشر تک دیسک، برای شست‌و‌شو با آب و مواد شوینده استفاده می‌کنند. لازم است برای خرید دستگاه پولیش، به نکات زیر توجه شود:

  • سرعت گردش

سرعت دستگاه پولیش با واحد SPM مشخص می شود. هرچقدر سرعت نوشته شده بیش‌تر باشد، دستگاه در زمان کمتری کار را انجام می‌دهد. البته معمولا دستگاه‌های پولیش قابلیت تنظیم سرعت را دارا می باشند و هر فرد می‌تواند متناسب با نیازش آن را شخصی‌سازی کند.

آریاک سفر
  • توان دستگاه

توان دستگاه‌های پولیش معمولا بین 1000 تا 1500 وات است. طبیعتا هر چقدر توان آن بالاتر باشد، قدرت دستگاه بالاتر و قیمت آن بیشتر خواهد بود.

دستگاه پولیش

  • نوع دستگاه

دستگاه‌های پولیش در دو نوع تک دیسک و برنشیر تولید می‌شوند. افراد باید با توجه به نیازشان، یکی از این دو دستگاه را انتخاب کنند. لازم به ذکر است معمولا از دستگاه برنشیر برای ترمیم و جلا دادن عمقی بدنه خودروهای تخریب شده استفاده می‌شود.

  • اندازه صفحه پولیش

قطر پد دستگاه‌های پولیش با هم متفاوت است. هرچقدر قطر آن بزرگ‌تر باشد، مساحت بیشتری پولیش می‌شود. بنابراین اگر سطح مورد نظر گسترده باشد، از دستگاه پولیش با قطر بالا استفاده می‌شود.

  • نوع و تعداد پد

پد دستگاه‌های پولیش در انواع مختلف تولید می‌شوند. این پدها باید دارای جنسی مرغوب باشند. در غیر این صورت به سطح مورد نظر آسیب می‌زند. هم‌‌چنین باید قابلیت نصب آسان بر روی دستگاه پولیش را دارا باشند.

  • منبع تغذیه

دستگاه پولیش در دو نوع برقی و شارژی تولید می‌شود. از نوع برقی برای کار در محیط بسته با دسترسی به برق شهری استفاده می‌شود. نوع شارژی نیز برای محیط‌های باز تولید شده است.

در ادامه قیمت انواع مدل دستگاه پولیش را مشاهده می‌کنید:

دستگاه پولیش

انتهای پیام/

مرتبط با : گنجی پخش
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز