خرید خودرو اتوماتیک با بودجه 500 میلیون تومان

با افزایش قیمت دلار و در پی آن افزایش قیمت خودروهای وارداتی، قیمت‌ها در بازا خودرو سر به فلک کشیده است. برخی از افراد در این بازار به دنبال خرید خودرو اتوماتیک ارزان هستند که برخی از آنها در بازه 500 میلیون تومان به فروش می‌رسند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از همشهری، با آنکه چند وقتی است التهاب بازار خودرو کاهشی شده و قیمت‌ خودروها نیز 2 تا 7 میلیون تومان ارزان‌تر شده‌اند ولی با این حال خرید و فروش بسیاری صورت نمی‌گیرد و  این بازار حالت رکود به خود گرفته است.

با افزایش نرخ دلار و افزایش قیمت خودروها قدرت خرید مردم کم شده و واردات خودرو نیز دردی از آن‌ها دوا نخواهد کرد. با این حال برخی از خودروهای اتوماتیک در بازار ایران در بازه قیمتی 500 میلیون تومانی قرار دارند که می‌توان آن‌ها را خودروهایی باکیفیت و مناسب دانست. در ادامه 6 مورد از این خودرو‌ها معرفی خواهد شد.

آریاک سفر

تارا اتوماتیک 1401

550 میلیون تومان

این خودرو را می‌توان نسبت به دنا و خانواده پژو 405 ایمن‌تر دانست و باآنکه دارای امکانات رفاهی یا مشخصات فنی بسیار بالایی نیست ولی این خودرو برطرف کننده نیاز خانواده‌های ایرانی خواهد بود. این سدان شتاب و کشش کافی دارد همچنین فضای کابین شرایط مناسبی را برای سرنشینان فراهم کرده است.

محیط بیرونی و طراحی خارجی این محصول را می‌توان به پژو301 شبیه دانست و همانطور که تم کلی و ارگونومی این پژو حس خوبی به مشتری می‌دهد تارا اتوماتیک نیز همانطور خواهد بود. البته طراحی این محصول را می‌توان شبیه به شاهین نیز دانست. امکانات تارا اتوماتیک را می‌توان به فرمان دی‌کات، نمایشگر مرکزی و امکاناتی تکمیل‌تر نسبت به تارا دانست.

دانگ فنگ اچ30 کراس

510 میلیون تومان

کراس اوور اچ30 کراس بر روی پلتفرم یک خودرو قدیمی از خانواده سیتروئن سوار شده و قوای محرکه آن توسط پیشرانه ایرانیزه که همان پیشرانه پژو 206 تیپ 5 است، تامین می‌شود. این خودرو در ابتدا ورود به بازار با مشکلاتی همچون خاموش شدن ناگهانی روبه‌رو می‌شد و پس از حل مشکلات این کراس اوور با تقاضای بسیار زیادی روبه‌رو شد.

فضای کابین این خودرو برای سرنشینان راحت بوده و صندلی‌های ردیف جلو این خودرو به 6 صورت تنظیم می‌شوند. البته لازم به تذکر است که صندلی‌های این محصول در طولانی مدت اذیت‌کننده خواهد بود. این خودرو مزایایی همچون طراخی داخلی و فضای کابین مناسب، قیمت ارزان‌تر از رقبا و شبکه خدمات پس از فروش گسترده دارد ولی با این حال توانایی رقابت با برلیانس سی3 و ام‌وی‌ام ایکس22 را ندارد.

دنا پلاس اتومات توربو

510 میلیون تومان

در این خودرو نسبت به نسخه معمولی آن تغییراتی در چراغ‌های جلو و عقب رخ داده و همچنین جلو پنجره‌ی آن اسپرت شده و خطوط جانبی تازه‌ای نیز روی درها قرار گرفته است. این خودرو پیش از این دارای امکاناتی همچون سانروف، مانیتوربزرگ، دوربین عقب، ایربگ جانبی، کروز کنترل، دی‌لایت‌های جدید و چراغ خوشامد گویی بود که در سال 1397 برخی از این امکانات توسط ایران‌خودرو حذف شد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به حذف سانروف، ایربگ‌های جانبی، جاعینکی و سیستم پشتیبانی نویگیشن اشاره کرد.

دنا پلاس توربواتوماتیک را می‌توان سومین عضو خانواده دنا دانست که به گیربکس 6 سرعته اتومات مجهز شده که در حالت تیپ ترونیک هم به راننده اجازه دور موتور بیشتر از 4500  نمی‌دهد. وزن خالص دنا پلاس اتوماتیک نسبت به نسخه دنده‌ای 70 کیلوگرم بیشتر است.

پژو پارس اتوماتیک

455 میلیون تومان

در پارس سال سفارشی ای ال ایکس امکاناتی همچون سنسور نور، سنسور باران، سنسور باد تایر، آینه تاشو برقی و صندلی برقی همچنین مانیتور لمسی نسبت به پارس سال اضافه شده است. گفتنی است که پارس سفارشی و پارس سفارشی ای ال ایکس با پیشرانه ایکس یو 7 پی و تی یو 5 عرضه شده‌اند که تنها تفاوت آنها را می‌توان در برخی از امکاناتشان دانست.

کروز کنترل تنها روی پارس تی یو 5 سفارشی ای ال ایکس قرار گرفته ولی در پارس معمولی وجود ندارد. از دیگر امکانات این خودرو  می‌توان چراغ مه‌شکن جلو و عقب، چراغ نقشه‌خوان، آینه‌های جانبی برقی راهنمادار همچنین شیشه‌های سولار و ضد اشعه یووی را نام برد.

پژو 207 اتوماتیک پانوراما

565 میلیون تومان

در نیمه دوم سال 1399 بود که ایران‌خودرو محصولی به نام 207 اتوماتیک پانوراما را در بازار عرضه کرد. نکته‌ی قبل از خرید این محصول آن است که دقت شود به چهار آپشن رینگ آلومینیومی، کروز کنترل، فرمان برقی و ترمز دیسکی عقب مجهز شده باشد. سیستم مولتی مدیا این خودرو در سال گذشته به‌روزرسانی شد که به قابلیت میرورلینک نیز مجهز شده است. این آپشن افزوده شده سبب می‌شود تا کاربر بتواند از برنامه‌های اندورید و آیفون خود در مولتی مدیای خودرو استفاده کند.

ام وی ام ایکس 22 اتومات اکسلنت

565 میلیون تومان

این خودرو به سبب آنکه به سیستم گیربکس چهارساعته اتومات مجهز شده، نسبت به ایکس 50 برتری محسوسی دارد. تیپ اسپرت اکسلنت و لاکچری دارای قابلیت‌هایی همچون حسگر فشار باد تایر تی پی ام اس، کنترل پایداری ای اس پی، کنترل کشش تی سی اس، سیستم کمکی حرکت در سربالایی اچ آ سی و همچنین ترمز کمکی ای بی آ هستند.

این کراس اوور چینی پرتقاضا به پیشرانه چهار سیلندری تجهیز شده که قدرتی برابر با 105 اسب بخار تولید می‌کند. ام وی ام ایکس 22 با دو جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک و 5 سرعته دستی در بازار کشور عرضه شد که استقبال خوبی از آن شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرومدیران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز