خرید جک جی4 شیراز چه شرایطی دارد؟

جک جی 4-کاماپرس
لست سکند

خرید یک ماشین خارجی میان رده برای خیلی از متقاضیان در شرایط اقتصادی کنونی بهتر است. برخی اشخاص برای رفتن به محل کار خود یا دیگر موارد مجبور هستند هر روز یک مسیر مشخصی را طی کنند. در چنین شرایطی خرید ماشین‌های چینی برای آن‌ها مناسب است. جک جی4 شیراز و سایر نمایندگی‌های کرمان موتور، یک ماشین میان رده چینی با امکانات مناسب محسوب می‌شود که افراد می‌توانند این خودرو را با شرایط ویژه از نمایندگی شیراز خریداری کنند.

به گزارش کاماپرس به نقل از کرمان موتور شیراز، خودرو جک جی4 از جمله سدان‌های کامپک است که توانسته نظر بسیاری از خریداران اتومبیل را به خود جلب کند. این اتومبیل سال 2012 در کشور چین عرضه شد. اما خودرو مذکور با اندکی تاخیر به بازار ایران ورود پیدا کرد. این خودرو دارای موتور چهار سیلندر تنفس طبیعی با حجم 1.5 لیتری است که می‌تواند 103 اسب بخار قدرت تولید کند. گشتاور حاصل از این پیشرانه معادل 146 نیوتن اعلام شده است. حجم مخزن سوخت این خودرو معادل 45 لیتر بوده و حداکثر سرعت آن به 180 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. بر اساس اطلاعات ارائه شده از شرکت سازنده، میزان مصرف سوخت جک جی4 برابر 6.3 لیتر است. شتاب صفر تا صد این مدل خودرو نیز با مشخصات فنی و وزنی که دارد بین 11 تا 12 ثانیه خواهد بود.

درباره ویژگی‌های ظاهری خودرو jac j4 بدانید

اولین موردی که هنگام خرید جک جی۴ شیراز جلب توجه می‌کند، نمای جذاب این خودرو است. چراغ‌های jac j4 از روبرو برجسته با سایز مناسب بوده و طراحی نسبتا ساده‌ای دارد. به نظر فعالان حوزه خودرو، جک j4 طراحی بسیار ساده‌ای دارد و این اتومبیل نمونه یک محصول کاملا اقتصادی است. نمای پشتی جک جی4 طراحی به نسبت ساده‌تری از ظاهر جلویی آن دارد. چراغ‌های آن بیضی شکل هستند و به وسیله یک نوار کروهی در روی درب صندوق عقب به هم متصل شده‌اند. به علاوه دو چراغ مه شکن قرمز رنگ هم در بخش تحتانی-کناری سپر خودرو قرار دارند.

کابین جک j4 نیز دارای طراحی خوبی است. متریال استفاده شده در قسمت داشبورد و پنل درب‌ها از نوع پلاستیک خشک بوده که در هنگام فشرده شدن سروصدای چندانی ندارد. غربیلک فرمان این مدل خودرو مانند مدل‌های جک جی5، اس3 و اس5 است. پنل کیلومتر شمار سنتی است و یک صفحه نمایشگر کوچک بین فضای دو نمایشگر سرعت و دور موتور این خودرو به چشم می‌خورد.

جک جی 4-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

دیگر امکانات خودرو جک j4

این خودرو علاوه بر طراحی ساده و مناسب به دلیل داشتن کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، ترمز ضدقفل آ بی اس، توریع الکترونیکی نیروی ترمز ای بی دی، قفل شدن اتوماتیک درب‌ها، سنسور پارک عقب، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، چراغ راهنما روی آینه‌های جانبی و … مورد توجه خریداران در بازارهای جهانی است.

خرید اقساطی جک j4 از نمایندگی شیراز

خودرو جک جی4 می‌تواند یک گزینه مناسب برای متقاضیان خرید سدان جمع و جور باشد. اشخاص علاقه مند به این خودرو این امکان را دارند جک جی4 را از نمایندگی شرایط خریداری کنند. جک جی4 شیراز با شرایط خاصی به مشتریان فروخته می‌شود. افرادی که مایل به خرید jac j4 شیراز هستند می‌توانند از طریق مراجعه به وبسایت این مجموعه یا مراجعه حضوری برای خرید اقدام کنند. البته خریداران امکان آگاهی از شرایط خرید jac j4  شیراز را از طریق فضای مجازی هم دارند. همچنین امکان کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خرید جک j4 شیراز از طریق تماس با کارشناسان این مجموعه وجود دارد.

دیگر خودروهای موجود در نمایندگی کرمان موتور حسینی شیراز

متقاضیان مایل به خرید اقساطی نیز می‌توانند به این مجموعه مراجعه کنند. شرایط فروش اقساطی جک j4 شیراز در وبسایت این مجموعه بیان شده است. نمایندگی شیراز علاوه بر خودرو جک j4، کی ام سی جی7، کی ام سی کا7، جک اس5 دی سی تی، جک جی4 و … را نیز دارد. علاوه بر این متقاضیان خودروهای لیفان و کی ام سی نیز می‌توانند به نمایندگی شیراز مراجعه کرده و از شرایط خرید این خودروها آگاه شوند.

ضمنا افراد از طریق کرمان موتور این امکان را خواهند داشت تا از اطلاعیه‌های فروش آگاه شوند و خودرو مورد نظر خود را خریداری کنند. آخرین اطلاعیه فروش اقساطی این سامانه مربوط به کی ام سی تی8 است، افراد با ورود به سایت کرمان موتور، نمایندگی شیراز، این امکان را دارند از فروش قسطی اتومبیل مذکور آگاه شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور شیراز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز